Principal Televizor Recenzii Amazon Pilot: „Edge” este un western suprasolicitat de la Shane Black

Recenzii Amazon Pilot: „Edge” este un western suprasolicitat de la Shane Black

Martin Martini în rolul lui Josiah Edge Hedges Margine . (Foto: Amazon)

(În fiecare săptămână a acestei săptămâni, tvDownload va arunca o privire asupra uneia dintre cele șase serii potențiale lansate în timpul Sezonul pilot 2015 al Amazonului . Astăzi: Edge)

Tot eu într-adevăr trebuie să vă povestesc Margine este că în timpul unei scene de luptă climatică - una care încorporează și o armă de cale ferată și o cutie de artificii - un pitbull pare să arunce în aer conștient o ființă umană cu un băț de dinamită. Nu este un accident. Câinele ridică dinamita din gură și o aruncă chiar pe tip. Este tare, violent și nu are o tonă întreagă de sens.

Asta, pe scurt, este Margine.

daca tu trebuie sa Aflați mai multe, pilotul a fost regizat de Shane Black, care a co-scris scenariul împreună cu Fred Dekker ( Noaptea târâtorilor , RoboCop 3 ). Poate îl cunoașteți pe domnul Black ca omul care a scris Armă letală , tipul acela care a salvat în esență cariera lui Robert Downey Jr. Kiss Kiss, Bang Bang , sau doar acel scriitor / regizor de autor care își setează toate filmele în timpul Crăciunului și îl păstrează Extreme cu E majuscul pentru majoritatea timpului.

Margine Din păcate, nu este un film de Crăciun, ci un western. Cu toate acestea, o păstrează Extreme cu E majusculă și probabil cu câteva puncte de exclamare. Protagonistul nostru este Josiah Hedges (interpretat de incredibilul numit Max Martini), un soldat al Uniunii care se întoarce acasă pentru a găsi câțiva dintre prietenii lui de armată, transformați în necinstiți, strânși și prăjiți pe fratele său Jamie, Gladiator -stil. De aici înainte, avem un personaj macho clasic, condus de răzbunare, care străbate Kansas pentru bărbații care și-au ucis fratele, lăsând o mulțime de degete și cadavre tăiate în urma sa.

Nu vă înșelați, acest pilot este nebun violent. Dar cea mai mare parte a violenței este sângele și curajul animat, aproape distractiv din anii 1980, care au asigurat Armă letală a avut trei continuare. Nu aș fi surprins dacă bătălia climatică menționată mai sus ar fi fost sponsorizată de Acme Corporation. Această pulpă atenuează atacul scenariului, care menține o mulțime constantă de jocuri de cuvinte atât de rele, de bune (?), Mormăite și mormăite de cowboy-uri pătate de sânge și prostituate cu inimi de aur deopotrivă. Cred că vor avea loc unele schimbări, din cauza că tocmai am încălcat o factură mare, spune Edge, după ce a ucis un om a cărui poreclă este Big Bill. De fapt, așteaptă, Big Bill este cel ucis de câine. Margine este ridicol.

Totul este distractiv, adevărat, dar în doze mici. Din pacate, Margine este de 56 de minute umflate, iar peste acea oră povestea devine grată, spectacolele chiar mai mult. Domnul Martini, care trebuie să fie în mod serios doar numele personajelor principale, nu face prea multe, ci scuipă și mârâie cu linii de parcă ar avea pietre în gură. Sange adevarat' s Ryan Kwanten încearcă atat de greu să fim fermecători de răi ca principalul nostru antagonist aici, dar mai ales arată ca un copil în costum de cowboy.

La un moment dat, am verificat derularea timpului în partea de jos a ecranului, simțindu-mă mulțumită de cantitatea de Edge pe care o văzusem de o zi. Am fost uimit să văd că mai sunt încă 27 de minute în chestia asta. Când cuvintele EPILOG au apărut în cele din urmă, am râs în hohote, pentru că acest spectacol credea că avem încă suficientă răbdare pentru a urmări un epilog. Asta este Margine Cea mai mare problemă - este suprasolicitată cu prea multe direcții. Spectacolul dorește să semene ocazional cu o expediție nebună a tropelor filmelor C, care funcționează, dar apoi începe să se ia chiar prea în serios prin introducerea unor comploturi complicate referitoare la aur ascuns și chei misterioase. Dacă ar exista un cuvânt pentru când parodia devine auto-parodie, ar descrie Margine .

Am spus că tot ce trebuia să știți înainte de a vă decide cu ce vă bucurați de acest spectacol a fost scena cu câinele și dinamita, dar să facem un alt test. Dacă ar trebui sau nu să urmărești Edge, depinde de sentimentele tale cu privire la acest scenariu: după ce un băiat grajd cu un singur braț (Benny, interpretat de Robert Bailey Jr.) dezvăluie că brațul său tăiat este de fapt format din aur pur (poveste lungă), remarcă Edge Nu este nevoie să vă fie rușine, Benny. Aveți dreptul să purtați arme.