Principal Divertisment „Arrow” Sezonul 5 Premiere Recenzie: Înot cu rechini

„Arrow” Sezonul 5 Premiere Recenzie: Înot cu rechini

Stephen Amell ca Green Arrow.Bettina Strauss / The CW

Pentru a vă pregăti pentru următoarele 20 de săptămâni de revizuire Săgeată , un spectacol pe care nu l-aș face niciodată de fapt Văzut anterior, am urmărit serialul în întregime - patru sezoane, 92 de episoade, aproximativ 3.864 de minute din viața mea, dar cine contează - pe parcursul unei luni și jumătate. Aceasta, prieteni, este o doză puternic concentrată de Regină. Am început să o aud pe Emily Britt Rickards plângând plângând în visele mele și m-am angajat să păstrez secretele inutile față de cei dragi pentru a le menține în siguranță. A fost o întreprindere, pentru a spune cel puțin.

Dar absorbirea maximelor sale ridicate, a minimelor scăzute și a oricăror vrei să apelezi flashback-urile într-o succesiune atât de rapidă mi-a permis să văd clar Săgeată Cea mai mare problemă: acesta este un spectacol care nu are probleme la preluarea muncii personajelor, progresului poveștii și relațiilor realizate cu atenție pe care le-am petrecut ore cu și aruncând totul pe fereastră de dragul dramei. Este o narațiune foarte serializată care intră în al cincilea sezon, care tratează povestea ei ca pe o serie de antologii. Este American Horror Story: My RoyASmoak Nightmare . În unele privințe este frustrant și fascinant, încercând să prezic ce poveste bate Săgeată Scriitorii vor fi resetați în fiecare premieră a sezonului.

În debutul sezonului cinci, intitulat Legacy, unele dintre aceste reporniri bruște ale personajelor sunt minore. Acea romantică de-a dreptul adorabilă și înfloritoare dintre Quentin Lance și Donna Smoak din sezonul 3? Ei bine, barul de îngrijire al lui Donna din Vegas și Quentin a revenit atât la Star City, cât și la alcoolism, deoarece există un mandat în Săgeată camera scriitorului că Quentin Lance trebuie să fie întotdeauna nenorocit. Dar unele dintre aceste personaje de 180 de ani sunt major și, mult mai rău, sunt bătăi de personaj pe care acest spectacol le-a bătut deja până acum în pământ, în care apar în flashback-urile din Hong Kong din sezonul 3. Caz la punct: După ce Oliver este răpit de cel mai nou stăpân al criminalității Star City, Tobias Biserica (interpretată de Zombie Chad L. Coleman, care transpira practic carisma), el scapă cu ajutorul lui Thea folosind un sezon uimitor Săgeată- tactica esque. Și anume, el rupe drept niște gâturi, iar săgețile tranchilizante să fie blestemate.

Pe de o parte, ca parte a celor mai mari Săgeată narativ, face sens . Adică, ultima dată când Oliver și-a încercat mâna asupra unei mărci mai ușoare și mai restrânse de vigilență, dragostea sa din copilărie a primit o săgeată prin coaste și Pământul a fost la aproximativ zece secunde de la holocaustul nuclear complet. Așa că, da, înapoi la planșa de pe aceea, aș spune. Și asta este, are mereu a fost chestia, despre Oliver Queen: Indiferent de ceea ce spune el sau oricine, o parte din el, oricât de mică și reprimată, este încă un băiat bogat rătăcit înaintea Reginei, cu prea mulți bani și prea puțină conștiință de sine. Așa că, pe deplin, o mie la sută cred că reacția sa naturală la status quo-ul sezonului cinci - Diggle și Thea ocupați în altă parte, Laurel mort, Felicity platonic ca iadul - este să tragă cu violență extremă mascată ca un plan. Privim în esență versiunea super-erou a prietenului tău care a ieșit la barurile colegiului la șase ani după absolvire. Fierbe-l: Ollie este singur, este pierdut și, la naiba, îi e dor de fratele său.

Aceasta este o explorare interesantă care, în cel mai bun caz, Săgeată s-a desprins cu mult mai multă adâncime decât orice spectacol CW care a acordat unei scări de somon propriul său credit IMDB. Dar am explorat-o, mult . Ce îi spune Thea lui Ollie aici? A pune uciderea pe masă este un mare pas înapoi, spune ea, și este, dar este și un pas înapoi cu care Oliver s-a luptat încă din prima zi. În acest moment, arcul său de personaje este doar cineva care se joacă cu un întrerupător de lumină. Scutura este întunecat scutura este ușor scutura este întunecat scutura este ușor.

Și acest lucru se extinde și la restul echipajului - Diggle și Thea au revenit în mare parte la originile lor și ambele devin personaje mult mai puțin interesante pentru a face acest lucru. Din nou, da, bine, înțeleg din punct de vedere al personajului. John se regăsește din nou după ce și-a ucis propriul frate mic cu sânge rece, revenind la singura viață care avea sens pentru el. Thea are acea problemă ciudată în care a fost înviată de un jacuzzi mistic de munte și trăirea vieții în afara vigilenței o împiedică de pofta de sânge incontrolabilă. Bine, corect din toate punctele de vedere.

Dar, uneori, să împrumut o frază foarte apreciată de la Săgeată Producătorii din perioada premergătoare acestui sezon - revenirea la elementele de bază duce la inerție. Pentru a împrumuta o altă frază din episodul în sine , rechinul care nu înoată, se îneacă (ceea ce, A) va trebui să văd câteva surse și B) Nu ia în considerare rechini care merg pe două picioare ). Înțeleg complet că la un anumit nivel, asta este ideea scriitorii de episoade Marc Guggenheim și Wendy Mericle încearcă să facă cu flashback-urile din Rusia ale premierei. Spectacolul nu poate avansa până când Oliver nu merge înainte și Oliver, din primele sale zile până acum, a făcut-o mare necaz inainta. Dar - și aceasta este o problemă ciudat de unică pentru povestirile de benzi desenate - doar pentru că un personaj indică un punct de complot este ciudat, prost sau plictisitor, ceea ce nu-l face mai puțin ciudat, prost sau plictisitor. În timp ce Felicity, Grodd o binecuvântează, îi spune lui Oliver aici: Se numește a nu fi negat, ar trebui să încerci.

Din fericire - sau, pentru oricine caută o scuză să renunțe Săgeată complet, înnebunitor - scoateți din ecuație creșterea logică a personajului și acest spectacol se mândrește cu o distribuție mereu extinsă, destul de veselă și suficient de fermecătoare pentru a ridica cea mai veselie la niveluri acceptabile (Echo Kellum este un cadou, acum și întotdeauna), ca să nu mai vorbim de unele dintre cele mai impresionante seturi de cascadorii din orice emisiune de pe televizor fără nume Daredevil . Acea bătălie de deschidere dintre Oliver și Lonnie Machlin a fost superb împușcat, iar unele dintre micile atingeri din introducerea în ultimul minut a marelui Prometeu rău din acest sezon au fost, în termeni simpli, grozavi ca rahatul. Aveam nevoie de împușcarea cu mișcarea lentă a acelei săgeți care tăia prin ploaie? Nu, ci doar uita-te la ea :

.

Lucrul amuzant al lui Prometeu, în afară de scorul de distracție „bonkers-as-hell”, care a izbucnit în introducerea sa, este că, deși există un personaj de benzi desenate cu același nume, Săgeată Producătorii au promis că vom obține un ticălos complet nou. Este demn de remarcat faptul că, inițial, el pare a fi o plapumă cu patch-uri pentru fiecare vigilent - bun sau rău - pe care l-am mai întâlnit; Arcul Green Arrow, butonul de noapte Black Canary, Nyssa și stelele aruncătoare ale Ligii, simțul modei al lui Malcom Merlyn. Și într-un fel cam ... poetic? Fantomele lui Oliver, amintirile sale, coechipierii și dușmanii, se întorc să-l bântuie imediat.

Ceea ce duce direct la cele mai pline de speranță momente din Legacy: Oliver pune o echipă împreună, una nouă, Team Arrow 2.0, care, deși numele Wild Dog nu are prea mult sens pentru o persoană care poartă o mască de hochei și singurul antrenament al lui Curtis este o lovitură de fund este o decizie surprinzător de optimistă atât pentru Green Arrow, cât și pentru Săgeată ca un intreg, per total. Oliver Queen, chiar și fiind tras în jos de patru lungi sezoane de indecizie, o viață de emoții conflictuale, ar putea în cele din urmă să învețe să înoate.

Sfaturi pentru săgeți

• Acesta este ultimul sezon de flashback-uri! Aici îl urmăm pe Oliver în Rusia, unde își riscă viața și membrele pentru a îndeplini o promisiune către o femeie pe care abia o cunoștea. Bine. Apreciez cât de mult au funcționat aceste flashback-uri pentru a lega povestea actuală - proverbul rus, evident, dar și Anatoly, care este o încântare, învățându-l pe Oliver cum să iasă din constrângeri dislocându-ți degetele mari, o manevră pe care o folosește în Biserica lui Church. ascunzătoare. În plus, s-a confirmat că Dolph Lundgren este principalul ticălos de flashback, care cred că este rolul pe care Dolph Lundgren l-a pus literalmente pe acest Pământ pentru a juca.
  • Deși, evident, nu sunt chiar la bord cu schimbarea de atitudine a lui Oliver, nu voi fi niciodată distrată de regina Oliver care rezolvă orice dispută, împușcând pe cineva în genunchi cu o săgeată.
  • Ce atingere minunată, subtilă, ca Oliver să se explice lui Thea - Fie sunt dispus să fac tot ce este necesar, fie nu ar trebui să fiu deloc acolo - cu sânge care încă îi acoperă cămașa.
  • Cât de amuzant de descumpănitor este faptul că, după un sezon întreg, construirea nobilei și dreptei numiri a lui Oliver în primăria Star City, ca la o săptămână după ce a primit slujba, a fost ca Așteptați, lol, nu, acest lucru este greu.
  • Pentru o emisiune care obține majoritatea numelor de eroi și ticăloși din titlurile ziarelor, sunt dezamăgit că cea mai bună presă Star City ar putea veni cu primarul Frumos. Personal, aș fi plecat cu comandantul în carne de vită.