Principal Televizor Recenzie „Daredevil”: Un sezon mai profund 3 se uită în spatele măștii eroului său

Recenzie „Daredevil”: Un sezon mai profund 3 se uită în spatele măștii eroului său

Marvel’s Daredevil drepturile navei în sezonul 3.Patrick Harbron / Netflix

Matthew Murdock (Charlie Cox), eroul titular al Netflix’s Daredevil , este consumat de furie. Și de ce nu ar fi? Modalitățile sale de vigilență i-au distrus prietenia și încurcăturile romantice, i-au distrus nobilele vise de carieră în avocatură și aproape l-au ucis de mai multe ori decât ar fi vrut să-și amintească dublul cascador al lui Cox. Personajul chiar ar trebui să să fie mort după ce o clădire a căzut peste el Apărătorii . Dar, din moment ce Marvel nu refuză niciodată ocazia de a încasa un cec, o scenă post-credit a dezvăluit că el este de fapt în viață - deși este departe de a fi bine când îl ajungem din urmă. La începutul noului al treilea sezon, descoperim că cel mai rău lucru care ni s-a întâmplat poate fi de fapt singurul lucru care ne menține în mișcare.

Am ajuns la un stadiu al invaziei Netflix a Marvel, în care putem spune cu siguranță că majoritatea seriilor sunt ... problematice. Daredevil s-a bucurat de o alergare surprinzător de bună a debutantului și, deși fanilor li s-au oferit momente individuale cu adevărat grozave Jessica Jones , Luke Cage și Călăul (Voi lăsa afară Pumn de fier ), niciunul dintre eforturile ulterioare nu a reușit să se unească pe deplin. În cel mai bun caz, ofertele Netflix ale Marvel au avut o amploare mare, dar au o dimensiune plată.

Dar Daredevil Cel de-al treilea go-around evită încercările cu jumătate de inimă de a se conecta la universul cinematografic Marvel (MCU) mai mare sau de a oferi un pilot din spate pentru un nou spinoff (salut, Frank Castle) sau de a dezvolta un inamic mistic ridicol. În schimb, se concentrează pe lovirea fundului și luarea de nume. Cu Daredevil ascuțit până la punctul în care poate rivaliza cu sai-ul Elektra, lucrurile merg destul de bine.

Abonați-vă la Newsletter-ul de divertisment al observatorului

Primele șase episoade din sezonul 3 îl găsesc pe Matt un om rupt, atât din punct de vedere fizic, cât și emoțional. Datorită extinsei sale Apărători - leziuni legate, abilitățile sale speciale sunt la îndemână. Fără alter ego-ul său Daredevil, el este foarte mult un suflet pierdut. Dar vechea furie familiară este un puternic motivator. Ceea ce aproape l-a ucis îl aduce și înapoi în țara celor vii. Există ceva nuanțat și împuternicit în ideea că comportamentul nostru cel mai autodistructiv ne servește și ca mântuire.

Matt s-a luptat cu consecințele Daredeviling-ului său pe parcursul derulării spectacolului și, uneori, a fost obositor. Dar, văzându-l făcând acest lucru într-o stare de reflecție atât de profundă, întrebându-și viața și pe Dumnezeu în timp ce se ocupă de natura sa violentă, sună mai autentic. Un tip care se îmbracă noaptea într-un costum pentru a-i bate pe criminali ar trebui să au câteva șuruburi libere, iar sezonul acesta nu se ferește să-l pictăm pe eroul nostru ca pe un nebun oarecum nebun, egocentric care este. El este vulnerabil atât în ​​minte, cât și în corp, ceea ce ajută și la creșterea acțiunii, din care există o mulțime. Secvența de acțiune de urmărire a fotografiilor din sezonul 3 este în mare parte la înălțimea predecesorilor săi.

Contragreutatea lui Matt în acest sezon este din nou Wilson Fisk (Vincent D'Onofrio), probabil cel mai bun ticălos produs vreodată de MCU. D’Onofrio ridică fiecare scenă în care se află - există ceva periculos de ademenitor în personajul său. Coaja lui dură a unei voci este puternică, fără a deveni niciodată grata, statura sa este impunătoare și se potrivește unui personaj de benzi desenate care se numește Kingpin. Complotarea și jockeying-ul său machiavelic este o încântare de a privi desfășurarea; toată lumea iubește un creier care este întotdeauna cea mai inteligentă persoană din cameră. Așa cum Matt este condus atât de defectul său cel mai flagrant, cât și de cea mai mare forță, la fel și Fisk. Simțul său de superioritate îl întrece chiar și pe cei mai simțiți profesori de facultate. Nici anul acesta nu este singur - multe dintre primele șase episoade sunt dedicate recrutării sale blânde a unui personaj pe care fanii de benzi desenate îl vor recunoaște (cineva care este o folie fizică demnă pentru Daredevil). Împreună, acești adversari reprezintă un pericol clar și prezent - nici o construire a lumii străină și nici un ridicol excesiv. Vedem ce vor să facă și asistăm la eroul nostru încercând să-i oprească. Acțiunea zboară spre tine ca unul dintre tovarășii mai puternici ai lui Daredevil.

Această ultimă versiune a seriei nu este perfectă. Karen (Deborah Ann Woll) rămâne o gaură neagră de expunere, stricând fiecare scenă pentru a funcționa ca surogat al publicului. Fără vina lui Woll, personajul ei este încă o dată doar acolo pentru a țipa de teamă sau pentru a explica ceva ce telespectatorii trebuie să știe - Siri are o funcție mai înaltă decât ea. Între timp, Foggy (Elden Henson) are un subplot care nu are impresia că merge nicăieri. Poate că are nevoie doar de mai mult timp pentru a juca, dar cele mai bune comploturi B și C orbitează jocul final, în timp ce acestea se simt prea des staționare. Pe al treilea showrunner din tot atâtea sezoane, Daredevil De asemenea, pare adesea că se reinventează din mers. Odată cu aceasta, apar dureri de creștere ocazionale și tendința de a reveni la formulă.

Totuși, spre deosebire de Sezonul 2, care se comuta între Frank Castle și Elektra atât de des, ai crezut că urmărești diferite emisiuni, totul se îndreaptă în cea mai mare parte în direcția corectă. Există un flux liniar, totul concentrat și eficient. Asta nu înseamnă că spectacolul nu ar putea pierde aburul ca multe alte promitatoare, dar încă defectuoase serii Marvel pe Netflix. Dar până acum, atât de bine.

Grad: B +