Principal Televizor „Degrassi: Clasa următoare” Recenzie sezon Netflix: Aceasta este viața absolut nimănui

„Degrassi: Clasa următoare” Recenzie sezon Netflix: Aceasta este viața absolut nimănui

Noua clasă a lui Degrassi. (Netflix)

Degrassi ’S Stare de nervozitate contul susține că dacă ești adolescent, aceasta este viața ta. De dragul tău, sper sincer că nu este cazul. În caz contrar, sunteți minor și ați fost dependent de suficiente medicamente pentru a umple o farmacie, ați dezvoltat o boală care pune viața în pericol, v-ați schimbat sexualitatea de zece ori și ați plâns suficiente lacrimi pentru a umple o ceașcă mare de cafea cu gheață de la The Dot.

Pentru cei dintre voi care făceați lucruri mai bune decât să vă uitați la televizor în anii voștri, Degrassi este un spectacol cu ​​săpun despre un liceu canadian fictiv numit, ai ghicit, Degrassi. Programul a suferit numeroase variații de la umilele sale începuturi 1979 . Cu toate acestea, spre corul multor Internet-uri doliu , a încheiat în cele din urmă cursa de paisprezece ani anul trecut. Din fericire, nu a trebuit să fim Degrassi –Afară pentru mult timp. Un nou sezon de zece episoade sub un nou nume, Degrassi: Clasa următoare, a apărut pe Netflix pe 15 ianuarie a acestui an.

Dezvăluirea completă, Degrassi este destinat unui public care se poate referi în prezent la izbucnirea în lacrimi în timpul unui test de algebră. Desigur, acest lucru îl face doar o plăcere uimitoare de vinovat pentru persoanele care încearcă să plătească chirie și își dau seama cum să facă impozite. Inutil să spun că am făcut un dans fericit la biroul meu când am auzit că noul sezon al Degrassi a fost în cele din urmă online. Am consumat fiecare episod glorios, prea dramatic în 48 de ore.

Am fost foarte încântat să fiu prezentat la noile personaje din acest sezon. La urma urmelor, Degrassi a fost întotdeauna diversă. Totuși, directorul de casting și scriitorii pentru Clasa următoare a făcut o treabă deosebit de bună de data asta. Există Vijay, jucătorul gay care are o mare îndrăgostire asupra lui Tristan. Esme, noua fată asiatică cu o problemă de pastile și o viață de familie misterioasă. Yael, tocilarul cu părul roșu care joacă jocuri video ca un campion. Și apoi este preferatul meu personal, Goldi, o activistă îmbrăcată în hijab, care conduce clubul feminist al lui Degrassi și vorbește cu atâta elocvență, încât m-am trezit în mod constant făcând tot ce a spus ea. Indiferent în ce stereotip vă încadrați în liceu, este reprezentat în Degrassi.

Din păcate, numărul mare de personaje asigură faptul că toată lumea primește cantități disproporționate de timp pe ecran. De exemplu, mi-ar fi plăcut să aflu mai multe despre personajul care se confruntă cu o boală care pune viața în pericol. Totuși, înnebunitor, scriitorii se concentrează pe problemele băieților lui Frankie și Maya. Înțelegem, ei simt lucruri. Putem să ne întoarcem la fata care tuse sânge și MURE?

La început, una dintre cele mai mari plângeri despre acest sezon a fost că fiecare personaj părea incredibil de dramatic. Chiar ai ieși din clasă pentru că un băiat nu te place? Ați numi pe cineva iubitul tău după un sărut? Apoi mi-am dat seama că, când aveam șaisprezece ani, cu siguranță aș face-o. Aceasta nu este doar realitatea Degrassi univers - este realitatea de a fi adolescent. Și acest lucru nu este reprezentat în mod obișnuit la televizor - cine se poate raporta la viețile ultra-glamour ale Micile mincinoase drăguțe sau Gossip Girl echipaj? Faptul că Degrassi portretizează oamenii de zi cu zi este valoros în sine.

Clasa următoare creatorii au făcut în mod clar un efort să se concentreze asupra obsesiei milenarului pentru telefoane și rețele sociale. La fiecare cinci minute, un personaj face referire la Facerange sau Oomfchat. Și da, am verificat. Acestea nu sunt reale. Serios, cine știe ce fac copiii în aceste zile? Clasa următoare Piesa tematică este chiar reglată automat acum. Sigur, sună oribil, dar sunt dispus să iert pentru ceea ce îmi place cu adevărat Degrassi– nivelurile ridicol de intense de angoasă și confuzie sexuală - au rămas la fel. În orice caz, au devenit mai intense.

Da, emoțiile echipajului Degrassi au devenit cumva uniforme Mai mult volatil în acest sezon. Acțiunile care ar fi considerate NEBUNE în orice alt univers par complet logice la această școală. Poate că este un lucru canadian, dar când cineva îmi spune că va tăia pauzele cuiva, nu sunt de acord cu un Da! Buna idee! cu nerăbdarea fericită a unui laborator.

Cu toate acestea, chiar și pentru un săpun, prostia pură a echipajului Degrassi poate fi uneori incredibilă. Luați-o pe Lola, de exemplu. Cum iad a pus un breloc vibrator pe rucsac fără să-și dea seama că este o jucărie sexuală? Nu este exact ceva ce poți ridica în Target. De asemenea, cum poate fi înconjurată de cei mai hiper-sexuali adolescenți de la televizor și nici măcar să nu știe ce este masturbarea? Ești pe telefonul tău mai mult decât oricine din emisiune, Lola! Google este prietenul tău.

Ca orice dramă bună pentru adolescenți, Degrassi este alegerea perfectă pentru cineva care dorește să efectueze mai multe sarcini în timp ce vizionează. Nu vă faceți griji că pierdeți un punct de complot - dialogul este cale prea pe nas ca să se strecoare ceva subtil: ce-i cu tine? Schimbarea părului este un strigăt de ajutor. Toata lumea stie asta! Ai fost într-adevăr trist. Dacă nu vă dați seama ce se întâmplă aici, vă recomandăm să reveniți la Teletubbies.

Degrassi a sculptat un spațiu în televiziune care reprezintă liceenii de zi cu zi. Sigur, personajele s-ar putea să se confrunte cu mai multe probleme într-o zi decât se confruntă majoritatea dintre noi într-un an. Dar inca, Degrassi îi ajută pe copii să se simtă nebuni pentru că sunt plini de atâtea emoții nenorocite. Sezonul doi din Clasa următoare merită vizionat doar pentru a vedea de câte ori Miles poate spune că nu suntem o familie perfectă și fericită! Până atunci, voi face brainstorming pentru noi hashtag-uri pentru titlurile episodului. Desigur, nu sunt sigur dacă pot ajunge la #ThisCouldBeUsButYouPlayin.