Principal Divertisment Recenzie „Fifty Shades Darker”: porno fără durere, complot sau punct

Recenzie „Fifty Shades Darker”: porno fără durere, complot sau punct

Jamie Dornan și Dakota Johnson în Cincizeci de nuanțe mai întunecate .Fotografie: Doane Gregory / Rex / Shutterstock

Recenziile isteric proaste, urmate de o vorbă toxică, au eliminat orice șansă pe care oricine o poate lua vreodată în serios Cincizeci de nuanțe de gri, prima dintre cele trei versiuni de filme ale romanelor trashy, cu capul gol de E. L. James, care au făcut din dildo-uri cele mai râvnite articole din fiecare Cosmo lista fetei înapoi la școală. Dar asta nu i-a împiedicat pe mogulii de la Hollywood să se agațe de lăcomia de la iluminarea verde a încă două sărbători ale sadomasochismului și a sexului răsucit, palpitant, de Ziua Îndrăgostiților. A doua tranșă se numește Cincizeci de nuanțe mai întunecate. Este de cincizeci de ori mai plictisitor decât primul. Este, de asemenea, cincizeci de nuanțe mai stupide.

Dar morala acestei povești este un Muscle McGurk cu un miliard de dolari, un iaht privat și un poster cu patru afișe care poate vorbi o fată în aproape orice, cu o pereche bună de cleme pentru mamelon.

Cincizeci de nuanțe mai întunecate
(1 / 4 stele )

Regizat de către: James Foley
Scris de: Niall Leonard (scenariu), E.L. James (bazat pe romanul de)
Cu stea: Jamie Dornan și Dakota Johnson
Timpul pentru alergat: 118 minute

Chiar și publicul țintă pentru aceste junk-uri s-a saturat în cele din urmă? Nu știu, dar l-am văzut în ziua deschiderii sale la New York și am numărat doar 15 persoane din public, inclusiv eu. Așa cum mulți dintre membrii inițiali ai distribuției au fost redactați după cum au cerut contractele de sindicat, dar din moment ce nimic nu se întâmplă vreodată în timpul a două ore de plictiseală, vedetele care se întorc, Jamie Dornan și Dakota Johnson, ar fi trebuit să rămână acasă - în propriile lor paturi! Fata norocoasă care a făcut tocmai acest lucru a fost regizorul primului film, Sam Taylor-Johnson, înlocuit acum de James Foley, care nu demonstrează nicio dovadă vizibilă că ar putea ținti la fel ca un marcator de protest pierdut din Washington, DC în direcția Memorialului Lincoln . Când s-a încheiat primul film, Anastasia Steele, naiva, universitară din Vancouver, a ieșit cu frumosul miliardar din Seattle și pasionatul practicant S&M Christian Grey după ce și-a atins scopul de a transforma o fecioară în sclavă sexuală. Cand Cincizeci de nuanțe mai întunecate începe, ea a depășit cătușele și a plecat la muncă într-o editură, dar el o vrea înapoi, așa că o urmărește într-o galerie de artă unde sunt vândute șase fotografii ale feței ei. (Aceasta este prima dintr-o serie nesfârșită de gafe tactice, deoarece doamna Johnson, fiica lui Melanie Griffith și a lui Don Johnson, nu este suficient de fotogenică pentru a scrie acasă.) Oricum, este atât de pornită când propriul său marchiz de Sade le cumpără pe toate cele șase pentru zidurile sale de temniță penthouse pe care ea este de acord cu a doua șansă în schimbul unei bătăi bune. Noii termeni sunt simpli: Fără durere. Dar morala acestei povești este un Muscle McGurk cu un miliard de dolari, un iaht privat și un poster cu patru afișe care poate vorbi o fată aproape orice, cu o pereche bună de cleme pentru mamelon.

Scenariul retardat de Niall Leonard evită trivialități precum motivația, logica, coeziunea narativă și dezvoltarea personajului, favorizând fotografii pozate discret ale lenjeriei pe care le scoate sub mesele restaurantului, țigara arde pe pieptul său bărbătesc și dialogul când îi dă un lanț conectată la două bile de oțel și ea spune: „Nu-mi ridici fundul!” Desigur că nu. Are un loc mai bun pentru asta, iar filmul îndrăznește cenzorii să obiecteze.

El este un wacko dependent de sex, ea este o curvă și, pentru o vreme, este un meci făcut în paradisul porno - cu excepția scenelor sexuale mari, sunt atât de inocente, cameramanul ar putea fi la fel de bine pui de câine Golden Retriever. Intră pe Kim Basinger, în ceea ce înseamnă ceva mai mult decât o plimbare, ca Elena, Barbarella de pe deal, care i-a învățat pe Christian tot ce știe despre extazul biciului, lanțurilor, jucăriilor sexuale și lubrifianților exotici. El are nevoie de un supus - atât în ​​viață, cât și în dormitor, șuieră Elena, semnalând amenințarea celei de-a treia părți într-o temută trilogie, împreună cu amenințarea căutătorului de răzbunare Jack Hyde (dărâmător Eric Johnson, care este mai sexy decât Jamie Dornan) , Redactorul suprasolicitat al Anastasiei, care își pierde slujba atunci când Christian cumpără editura, îl bate și-i distruge cariera. El se va intoarce.

Cele două stele sunt încă destul de plăcute și atractive, deși doamna Johnson are un Duh, ce mai face Doc? expresie care nu se schimbă niciodată și, în ciuda faptului că poate acționa cu un talent evident, în sau în pantaloni, domnul Dornan, din Belfast, Irlanda de Nord, rămâne o alegere ciudată, nu pe deplin convingătoare, de a juca un executiv corporativ american . În ciuda trunchiului său de carne de vită, domnul Dornan nu respectă cu adevărat descrierea toridă a cărților despre Christian Grey ca fiind ridicol de fierbinte, ci arată în schimb ca zeci de alți tineri brokeri tineri drăguți pe Wall Street. Pentru unul dintre cei mai bogați bărbați din Pacificul de Nord-Vest, care își pilotează propriul elicopter și se mândrește cu aspectul său, luând masa la lumina lumânărilor și simțindu-se femeile în ascensoare aglomerate, mi s-a părut năucitor că nu se bărbiereste niciodată, chiar și în drumul său spre un minge într-un smoking din trei piese și parcurge întregul film cu o față care arată ca un tampon Brillo.

Dacă există un Dumnezeu, poate eliberat înseamnă că toți sunt morți.

Filmul nu are nicio hotărâre. Pur și simplu se întinde, cu o remorcă care anunță a treia tranșă, numită Cincizeci de nuanțe de eliberat. Dacă există un Dumnezeu, poate eliberat înseamnă că toți sunt morți. Mă rog să ies din oraș pentru asta.