Principal Știri celebrități Fiica lui Robert De Niro, Drena, critică minciunile „vicioase, inexacte” despre moartea fiului Leandro din „troli”

Fiica lui Robert De Niro, Drena, critică minciunile „vicioase, inexacte” despre moartea fiului Leandro din „troli”

Drena DeNiro   Robert De Niro și Grace Hightower'Hands of Stone' premiere, 69th Cannes Film Festival, France - 16 May 2016   New York, NY - *EXCLUSIV* - Actorul și tatăl ocupat Robert De Niro este văzut la prânz la Via Carota din New York City împreună cu fiul său Julian. Legendarul actor tocmai a redevenit tată la vârsta de 79 de ani, întâmpinându-și al șaptelea copil cu iubita Tiffany Chen. Julian este De Niro's son from his relationship with actress Toukie Smith.
Pictured: Robert De Niro
BACKGRID USA 16 MAY 2023
USA: +1 310 798 9111 / usasales@backgrid.com
UK: +44 208 344 2007 / uksales@backgrid.com
*UK Clients - Pictures Containing Children
Please Pixelate Face Prior To Publication*   New York, NY - *EXCLUSIV* - Robert De Niro este fotografiat sosind pentru a-și vizita Elliot în New York. Elliot este fiul lui De Niro din a doua căsătorie cu actrița și filantropul Grace Hightower. De Niro și Hightower s-au separat în 2018, la aproape 20 de ani după ce De Niro a cerut pentru prima dată divorțul de a doua soție. Pe atunci, a existat și o custodie urâtă asupra lui Elliot și, în ciuda a tot ceea ce se întâmpla, De Niro a petrecut cât a putut de mult timp cu fiul său cel mic. „Ar întrerupe o întâlnire cu mine dacă ar trebui să meargă să-l vadă pe Elliot”, a spus odată Chuck Low, un prieten al lui De Niro și actor part-time pentru People.
În imagine: Elliot De Niro, Robert De Niro
BACKGRID SUA 17 MARTIE 2023
SUA: +1 310 798 9111 / usasales@backgrid.com
Marea Britanie: +44 208 344 2007 / uksales@backgrid.com
*Clienți din Marea Britanie - Imagini care conțin copii
Vă rugăm să pixelați fața înainte de publicare*
Credit imagine: Broadimage/Shutterstock

Drena DeNiro , unul dintre robert deniro ‘s sapte copii , a vorbit despre ea fiul de 19 ani Leandro moartea lui într-un nou mesaj. Drena, în vârstă de 51 de ani, a accesat Instagram pe 9 august și a lămurit concepțiile greșite despre moartea fiului ei, după ce s-a confirmat că cauza mortii a fost o supradoză de droguri. „Deoarece circumstanțele morții fiului meu au căpătat o narațiune și o viață proprie, conduse de ipoteze și presupuneri vicioase, inexacte, prin trolling și întâmplări, care nu au nimic mai bun de făcut decât să răspândească vitriol și durere oamenilor care deja se descurcă. mai mult decât durerea lor, voi spune ce pot despre asta”, și-a început Drena mesajul lung.

Vezi această postare pe Instagram

O postare distribuită de Drena (@drenadeniro)

Actrița a spus că Leo „nu a fost avertizat din știrea nimănui că va lua substanță cu fentanil”. Drena a confirmat anterior că Leo a murit din cauza „ pastile cu fentanil” când ea a anunțat decesul lui pe 3 iulie. „A fost avertizat să „nu ia prea multe” din pastilele contrafăcute pe care le vinde și să „aveți grijă cu acestea”, dar acest lucru este foarte diferit de avertismentul că o substanță este de fapt letală. sau, mai bine, nu le vinde pe toate”, a continuat ea în mesajul ei din 9 august.

Drena a strigat „ prostia” și „ignoranța” trolilor care au dat vina pe Leo, pe ea însăși și chiar Robert , 79 de ani, pentru cele întâmplate. Si ea admis acea Leu „a suferit enorm” în timpul Covid-19 pandemie și „din păcate, dependența a preluat controlul în ultimul an și, în cele din urmă, l-a ucis”. Drena a notat asta familia ei nu vrea să fie „furaj public tabloid”, deoarece se confruntă cu o astfel de pierdere de neimaginat.

comparații cu filtrul de apă pentru întreaga casă
  Drena DeNiro
Robert De Niro și Drena De Niro (Foto: Broadimage/Shutterstock)

Mai târziu, în mesajul ei, Drena a cerut schimbare pentru a nu mai da vina pe oamenii cu care se luptă sănătate mentală cum era Leo. „Sper că publicitatea pe care a obținut-o moartea lui foarte tristă va atrage atenția asupra unei probleme mult mai mari și asupra tuturor celorlalte vieți frumoase de tineri care sunt eliminate mult prea devreme și fără sens”, a scris ea. „Sper, de asemenea, că decesul lui va ajuta să aducă mai multă empatie, înțelegere și sprijin familiilor și persoanelor care se luptă cu sănătatea mintală, sinuciderea și dependența.”

Drena și-a reiterat sentimentele în legenda ei, unde a remarcat că „au fost multe neînțelegeri și denaturari” în ceea ce privește moartea lui Leo. Drena a spus că, în calitate de mamă, „nu poate să stea și să nu vorbească” despre ceea ce sa întâmplat cu adevărat. Ea le-a cerut adepților săi să fie „respectuoși” în secțiunea de comentarii a postării ei, în timp ce aceștia reacționează la mesajul ei vulnerabil și emoțional despre Moartea Leului .

Vezi această postare pe Instagram

renee zellweger tot adevărul

Drena a confirmat că fiul ei a murit prin Instagram pe 3 iulie. Câteva zile mai târziu, familia De Niro s-a adunat pentru treaz pentru Leo în New York City. înmormântarea lui Leu a avut loc pe 7 iulie, unde Robert și-a plâns nepotul ca mulți dintre prietenii săi celebri, inclusiv actorul Christopher Walken și mega producător de muzică Tommy Mottola — au fost acolo să-l sprijine. iubita lui Robert Tiffany Chen , cu care el a primit un nou copil în aprilie, a fost și el la slujbă.

La o lună de la înmormântare, cauza morții Leului a fost confirmat de medicul legist șef al orașului New York. Leul a murit din cauza unei supradoze accidentale cu un amestec de fentanil, bromazolam, alprazolam, 7-aminoclonazepam, ketamină și cocaină, potrivit unui comunicat primit de HollywoodLife .