Principal Televizor Recenzie „Flesh and Bone”: frumos balet, personaje F * cked Up și nu prea mult

Recenzie „Flesh and Bone”: frumos balet, personaje F * cked Up și nu prea mult

Sarah Hay joacă rolul dansatoarei de balet Claire Robbins Carne si oase . (foto: Starz)

Visul american este atât de convingător, nu-i așa?

Aceasta este o linie care este atât de nasă încât ar fi extrem de demnă, dacă nu ar fi atât de adevărată în majoritatea cazurilor.

Această linie este exprimată în timpul noii serii Starz Carne si oase , o ofertă limitată care spune povestea unei balerine aspirante care își caută visul american și da, pe parcurs, există sex, droguri, anorexie, probleme de bani și chiar trafic de persoane.

Povestea începe atunci când tânăra tânără Claire devine rapid o poziție într-o companie de balet fictivă, dar clar prestigioasă, dar se străduiește să-și găsească adevăratul loc în marele conglomerat al nevoii umane. La fiecare pas, ea este lăudată și micșorată simultan. De-a lungul seriei, toată lumea din companie se luptă sub greutatea pregătirii pentru următorul sezon de dans și, în special, interpretarea unei piese cu totul noi, care o va juca pe Claire.

În ultima vreme, s-a dezbătut în mod aprins în rândul creatorilor și al membrilor audienței că există pur și simplu prea mult conținut TV pentru consum în zilele noastre. Cei care sunt mulțumiți de situație spun că prevalența unui nou material unic înseamnă că există ceva pentru toată lumea. Nu se poate să nu simțim că această serie există chiar din cauza acestei nevoi continue și masive de conținut original. Într-o lume cu ieșiri limitate Carne si oase cu siguranță nu s-ar fi făcut niciodată, deoarece conceptul principal al materialului pare un pic prea îngust pentru spectatorul mediu.

Dar, după ce am spus acest lucru, în timp ce punctul de vânzare distinctiv original ar fi putut fi că acea serie se află în lumea misterioasă a baletului, adevărul este că acesta este într-adevăr doar fundalul pentru a spune povești despre niște oameni îndrăgiți grav care fac mult a dat dracu 'lucrurilor. Din motive de comparație, la fel Lumini de vineri seară a fost doar periferic despre fotbal, acest lucru este doar într-adevăr periferic despre balet.

De fapt, atunci când un personaj rostește altuia (cu un accent funky) Ești dușmanul tău într-un episod la jumătatea seriei, s-ar putea să vrei să țipi, da !, realizând că este exact cum să descrii practic fiecare personaj din acest seria și că aceasta pare să fie adevărata bază pentru această narațiune, mai degrabă decât lupta pentru a ajunge la un anumit vârf al carierei.

Aceasta presupunând că ajungeți chiar atât de departe în narațiune. Din păcate, există multe lucruri care să te împiedice să ajungi acolo. Pe măsură ce luați culorile dezactivate care înconjoară dansatorii transpirați în timp ce lucrează continuu într-o unitate de practică neclintită, ascultându-i în mod constant, suportă critici extrem de dure de nenumărate ori, s-ar putea să vă întrebați de ce cineva din mintea lor dreaptă ar alege această cale. Ajungând la această concluzie, s-ar putea să vă întrebați și de ce ar trebui să vă petreceți timpul prețios văzând cum oamenii suferă printr-o situație atât de tristă din propria lor creație. Nu este frumos și dacă s-ar da procente, ar fi sigur să spunem că aproape 95% din scene din Carne si oase sunt de-a dreptul incomod de urmărit. Toată lumea este absorbită de sine și, totuși, atât de extrem de fragilă, în același timp, încât ar trebui să vă acordați cote sunt că vă veți petrece o mare parte din timp întrebându-vă exact când fiecare dintre acești oameni se va sparge și ce îi va doborî în cele din urmă. Ceea ce se desfășoară de-a lungul celor opt episoade este o narațiune care cu siguranță nu este spusă cu nicio urgență, iar lipsa mișcării (un fel de ironic dintr-o serie care prezintă una dintre cele mai mari forme de mișcare) poate fi încercată îngrozitor de privitor.

Pentru a fi corect, există câteva secvențe de dans frumoase, cu mișcări grațioase, care sunt luminate glorios, completate cu muzică în creștere, dar pe ansamblu, Carne si oase Încearcă atât de greu să fie întunecat și plin de umor și să se înghesuie, încât se supraîncarcă pe acele elemente. O singură dată, ar fi minunat să vezi pe cineva din această serie zâmbind. Viața este grea, dar există mici victorii pe parcurs și a vedea asta ar oferi seriei o infuzie de realitate atât de necesară.

Urmărirea visului american, în diverse încarnări, va continua să fie folosită ca bază pentru serii după serii, așa cum ar trebui. În mod normal, indiferent dacă obiectivul protagonistului este sau nu atins, călătoria merită de obicei timpul. Din păcate în cazul Carne si oase , nu există suficientă creștere în niciunul dintre personaje pentru a face din această călătorie merită.

Carne si oase are premiera duminică, 8 noiembrieala 8 / 7c pe Starz (sezonul complet va fi disponibil și la cerere și pe Starz Play începând din această zi)