Principal Televizor Recenzie la „House of Cards” Sezonul 6: Chiar și cu Claire pe partea de sus, spectacolul este un potluck de mizerie

Recenzie la „House of Cards” Sezonul 6: Chiar și cu Claire pe partea de sus, spectacolul este un potluck de mizerie

Claire în houuuuuse. David Giesbrecht / Netflix

Oh, Robin Wright, ești minunată. Sunteți captivant fără efort jucător de putere. Am putea să te urmărim verbal eviscerând opoziția cu furie și resentimente îndelungate până la sfârșitul timpului. Nu este de mirare că sunteți cel mai mare fan al nostru pentru a juca Doctor Doom în Universul Cinematic Marvel. Dar, deocamdată, va trebui să vă mulțumiți cu sezonul final, adesea distractiv, dar rareori luminant Casa Cartilor de joc .

Nu a fost o surpriză când Wright a fost promovat la rolul principal al serialului în urma scandalului de conduită sexuală a lui Kevin Spacey. Chiar înainte de apariția unor acuzații împotriva sa, se schimba focalizarea spectacolului. Claire Underwood urcase la președinție, iar Frank Underwood (Spacey) fusese expediat într-un mod misterios . După cinci sezoane ale duplicității sale din ce în ce mai monotone, moartea personajului are ca rezultat un transfer pașnic de putere între administrații - dacă doar umbra lui nu s-a conturat atât de mult în sezonul 6 (cel puțin în primele cinci episoade pe care le-am văzut).

Claire este un protagonist mult mai absorbant decât a fost vreodată Frank - culoarea gri-argintie până la negru de miezul nopții. Este la fel de vicleană, dar superioară în profunzime. Wright radiază în mod pozitiv căldura de la scenă la scenă, trecând între ferocitatea și instinctele de îngrijire ale unui urs mamă. Vă poate face să vă ofiliți cu o privire și apoi să vă câștige cu una dintre cele patru pauze ale ei, spre deosebire de Francis, care a fost întotdeauna prea rigid și nesimțit pentru a-l îmbrățișa. Prinsă între propria identitate și agendă și stăpânirea marionetelor din culise a amenințărilor marilor afaceri sub forma lui Greg Kinnear și Diane Lane Bill și Annette Shepherd , Claire trebuie să-și croiască drum prin mocirla Washingtonului. Dar dacă conducerea s-a schimbat, politicile nu s-au schimbat.

Abonați-vă la Newsletter-ul de divertisment al observatorului

Dramele serializate se bazează în mare măsură pe complot pentru a-și susține anotimpurile, în timp ce sitcom-urile tind să fie mai mult conduse de personaje. Cu acestea din urmă, cu cât publicul devine mai familiar cu personajele, cu atât umorul este mai înrădăcinat și mai fiabil (de exemplu, glumele despre dragostea lui Joey pentru sandvișuri în Prieteni ). Cu toate acestea, cu dramele - care sunt construite pe cliffhangers și grămezi și grămezi de rahat nebun care coboară episod după episod - showrunnerii își pot arde mai devreme cele mai bune idei. De aceea nenumărate spectacole se transformă într-o succesiune de ridicol și neverosimil și apoi acest s-a întâmplat ceva! mizeri (de exemplu, anotimpurile mijlocii ale Tara natala ).

Casa Cartilor de joc a folosit întotdeauna structura de vârf și văi a Netflix cu aceste tipuri de mașini de complot, dar după un timp devine puțin mai mult. Dacă suntem sinceri, spectacolul a suferit de această boală de ani de zile. Sezonul 6 nu este diferit, întrucât jocul politic, înșelăciunea, trădarea și drama se amestecă pentru a deveni un potluck de mizerie. Patricia Clarkson este întotdeauna un deliciu, dar ar trebui să ne amintim cine este personajul ei? Publicul este menit să țină evidența celor șapte sau opt fire simultane diferite și a mijloacelor convingătoare care își rotesc plăcile de prostii într-un episod timpuriu deosebit de dens? Are vreun sens din toate acestea? În acest moment, ne dorim Casa Cartilor de joc ar îmbrățișa o abordare asemănătoare CSPAN, doar faptele, mai degrabă decât să ne lovească cu toate momentele sale hashtagabile.

Cinismul prăbușit al acestor falsi insideri de la Washington creează, de asemenea, o imagine deprimantă a climei actuale actuale, în special pe fundalul controversei din viața reală din Casa Albă. Arta nu ar trebui să se teamă niciodată să se întunece sau să riște să oprească spectatorii, dar nihilismul copleșitor prezent aici este de-a dreptul epuizant. Dacă doriți să vă simțiți și mai rău în legătură cu starea de lucruri a țării noastre, treceți de la știri la acești ticăloși din spate.

Urmărind episoadele timpurii ale Casa Cartilor de joc „Sezonul final este ca și cum ai face fotografii cu tequila: prezența dominatoare a lui Wright și domnia amară în vârf sunt greu de înghițit, dar distracție bună în timp ce o faci. Cu toate acestea, răsfățați-vă prea mult, iar lucrurile se pot întoarce repede.

Grad: C +