Principal Televizor A Millennial Reviews: „Family Ties”, o portretizare obsedantă a visului american

A Millennial Reviews: „Family Ties”, o portretizare obsedantă a visului american

Legaturi de familie : infricosator! (CBS)

Legaturi de familie este o secțiune transversală chirurgicală a unei națiuni, aflată în război cu ea însăși și totuși forțată să trăiască într-un spațiu apropiat, sărind cu kerosen ideologic și cu mulți jucători care țin meciuri. Ne ridică întrebările care bântuie societatea noastră americană ca atât de mult sânge vărsat. Pentru ce luptăm? Datorăm ispășirea pentru greșelile părinților noștri morți? Unde ne ducea Reagan? Ce fel de nume este Meredith Baxter Birney? Cum îi fac pe copiii actori să livreze aceste zingeri? Folosesc unt de arahide ca domnul Ed? A pătrunde în aceste canioane misterioase înseamnă a urmări toate cele șapte sezoane ale anului Legaturi de familie . Acest spectacol a durat șapte sezoane. Acest spectacol a durat la fel de mult ca Scutul. Începem.

Programul începe cu un montaj spălat al cuplului nostru principal, Steven și Elyse Keaton, însușindu-se din punct de vedere cultural îmbrăcămintea nativilor americani mândri la un fel de prăpădire a evenimentului Nascar. Tinerii căsătoriți sunt văzuți îndoctrinându-și copiii cu megafoane și proiecte de artă și meșteșuguri, fără îndoială înclinați să perpetueze niște mituri evanghelice perverse asemănătoare cu David Koresh sau Timothy McVeih. Îmi imaginez podeaua camerei de tăiere în timpul acestei scene, frunze ca o toamnă din Manhattan, cu cleme ale celor două, beți cu băutură de lichid, călărește pe autovehicule cu patru roți, dansează pe lemn de drift și fumează țigări de noroc. Suntem imediat îngroziți și mistificați că acest tip de yahoo dețin custodia copiilor. Ne amintește cât de fragilă și precară poate fi o societate. O societate legată de legături. Legaturi de familie.

Dar apoi spectacolul se zigălește atunci când credem că va zag. Ne dezvăluie ceva cu totul tipic familiei nucleare occidentale. Copiii sfidă părinții fascisti Manson. Fiul mai mare, Alex, este un tânăr intelectual. Citește, participă la discuții la colegii, se îmbracă aspru în veste de pulover ca și cum ar fi în The Decembrists sau ceva de genul acesta. Presupun că Alex este ironic, în sensul că eludează în mod constant Reaganomica și pare să dețină în mod eficient poziția politică a unui supremacist alb rasist. Dacă ar fi serios, acest spectacol ar fi cu adevărat încurcat. Unele sitcom-uri de familie cu un tânăr Donald Trump sau Ted Cruz, care se plimbau prin casă în docuri și pantofi de barcă, aruncau insultă rasială, strigau despre bunăstare și se împușcau accidental în timp ce își curăța arma. Nu mă înțelegeți greșit, ar fi hilar, dar nu ar ajunge niciodată la televizor. De ce ar urmări cineva o emisiune despre tinerii republicani când ai putea urmări toate episoadele bune ale regelui Joffrey Game of Thrones ? Slavă Domnului că glumește acest personaj.

Fiica ei, Mallory, este o feministă din al treilea val împuternicită. Ea deține propria imagine fizică cu produsele cosmetice și spiritul mișcării punk rock din anii 1980. Este atât de nenorocită de punk rock. Îi place să cheltuiască bani la mall și să încerce să îi facă pe oameni să îi placă. Nimic nu este mai punk decât să cheltuiți 200 de dolari pe o grămadă de pantofi de la Khol’s sau ceva de genul acesta. Jennifer, cea mai tânără, apare prinsă în focul politic și uneori pare să-și cumpere părinții visul american de gunoi alb. Casa Keaton este un microcosmos al societății americane. Povestea lor este ambientată în anii 80, dar ca un album Bill Hicks sau primele trei Harry Potter cărți, pot fi citite de parcă s-ar întâmpla aproape din nou astăzi. Îmi place să-mi imaginez gospodăria din vremurile moderne, în viață cu focul protestelor Black Lives Matter, certându-se între ele despre probleme din 2015, cum ar fi războiul cu drone și dacă o fotografie arată ca o pereche de picioare de femei sau o pereche de fierbinți câini. Îmi imaginez că familia Keaton se leagă de argumentele dacă mexicanii ar trebui să fie deportați sau polițiștii ar trebui să li se permită uciderea adolescenților pentru distracție sau care pot obține cel mai mare scor de bomboane.

Poveștile jucate în Legaturi de familie sunt cele ale războiului de clasă, ale unei recesiuni economice, ale afacerii Iran-Contra, ale studenților de liceu care încearcă să facă sex cu studenți. Serios, al treilea episod al acestei emisiuni se referă la faptul că Alex se angajează ca livrător de produse alimentare și apoi vizitează un student universitar blond care arată exact ca mama sa. Sincer, nu eram atent și am crezut că vorbește cu mama sa pentru cea mai mare parte a acestei scene, care a devenit foarte ciudată, deoarece practic a jucat ca un porno din anii 1980. Cuplul sfârșește să lovească și apoi, când părinții fanului lui Beatnik Phish, ai lui Alex, află despre asta, merg într-un fel la Whoooooa înainte de a ieși afară la umflarea aerului sau a ceea ce intră în weekend.

Un alt episod al acestui spectacol îl implică pe Mallory, care are șaisprezece ani, care rămâne afară toată noaptea cu un bărbat care este în mod clar un prădător de copii. Are o înălțime de șapte picioare și vine la o petrecere în camera ei de zi suburbană ciudată a anilor 80 și apoi încearcă să o facă să facă sex extrem de ilegal cu el în Dodge Dart în timp ce face ture în cartier. Am fost la niște petreceri ciudate, dar niciodată la una cu propaganda Tea Party și la un copil de 10 ani care scuipă tot Rodney Dangerfield la nivelul 1. De fapt, singura petrecere la care am fost vreodată, aproape de acel nivel, este probabil momentul în care m-am dus la un furios în hambarul lui Varg Vikernes și un tip a fost înjunghiat în ochi.

Oricum, Mallory nu ajunge să se culce cu tipul, ci nu. Știi ce? Nu-mi mai place acest spectacol, deoarece s-a întâmplat ceva rău cu unul dintre personajele de pe el. Sunt atât de supărat de acest lucru, cred că ar trebui să încercăm să-i dăm pe toți cei implicați în acest spectacol, să știi, ca atunci când un comedian spune un cuvânt care nu ne place. Știe cineva ce face Michael J. Fox până în prezent? Să-l dărâmăm pe acest prost. #DownWithMJF