Principal filme Recenzie „Fericire pentru începători”: un film Netflix potrivit pentru canalul Hallmark

Recenzie „Fericire pentru începători”: un film Netflix potrivit pentru canalul Hallmark

Ellie Kemper în rolul lui Helen Fericire pentru începători . Barbara Nitke/NETFLIX

Fericire pentru începători este genul de film pe care l-ai putea porni în timp ce îți faci treburile de weekend, știind foarte bine că nu vei fi atent la ceea ce se întâmplă pe ecran. Există câteva fotografii frumoase ale naturii și câteva lovituri de umor, dar nu vă înșelați - acest film este în cel mai bun caz zgomot de fundal.

pastile de slăbit de top de pe tejghea

FERICIRE PENTRU ÎNCEPĂTORI (1/4 stele )
Regizat de către: Vicky Wight
Compus de: Vicky Wight
În rolurile principale: Ellie Kemper, Luke Grimes, Nico Santos, Blythe Danner, Benjamin Cook
Timpul pentru alergat: 104 minute.

Scris și regizat de Vicky Wight, filmul este o adaptare a romanului popular cu același nume al lui Katherine Center. Fericire o urmează pe Helen (Ellie Kemper), un băț în noroi, recent divorțat, care iubește să ia note și să facă liste. Sătulă să fie sătulă de ea însăși, ea se înscrie într-un curs de drumeții pentru începători în sălbăticie, unde ea și o haită de străini vor călători împreună prin munții Apalachi. Obiectivele lui Helen sunt simple: vrea să devină mai aproape de natură, să se ridice din cenușa crizei sale de divorț-slash-midlife ca un „foenix nenorocit” și vrea să câștige un certificat acordat celui mai valoros excursionist din călătorie. Dorința ei de auto-îmbunătățire devine totuși complicată, când cel mai bun prieten al fratelui ei mai mic, Jake (Luke Grimes, de Yellowstone faima) vine și el la drumeție. Puteți ghici unde se duce de acolo.

În ciuda faptului că este un Netflix (NFLX) film original, Fericire pentru începători oferă o atmosferă distinctă de Hallmark Channel. O femeie albă de treizeci și ceva de ani face o alegere îndrăzneață de a-și reveni, doar pentru ca acea încredere în sine înfloritoare să fie susținută de un nou frumos. Ca un film Hallmark, dragostea dintre Helen și Jake este sterilă, cu încercări slabe de a flirta care nu fac nimic pentru a declanșa o scânteie între cei doi. La un moment dat, un alt membru al echipei de drumeții spune că „coarța copacului are chimie cu [Jake]”; Sincer, scoarța copacului are mai multă chimie decât actorul, iar un buștean moale primește mai multă acțiune decât el.

De asemenea, filmul își face cunoscut bugetul (sau lipsa acestuia), cu ADR amestecat îndoielnic, care dă unor conversații o senzație ciudată, amestecată. Orice scenă interioară este filmată stagnant și luminată, deși momentele mai pădurite fac o treabă bună în filmarea lumii naturale. În mod clar, o mare parte din timp și bani s-au dus la fotografii cu drone de deasupra munților, pădurilor, autostrăzilor care duc spre munți și păduri - filmul se bucură de aceste multe, mulți fotografii cu screensaver.

Kemper face tot posibilul cu rolul destul de gol al lui Helen, deoarece actrița nu se poate abține să nu fie măcar puțin fermecătoare. Helen este autosuficientă, dar nu este în mod deosebit capabilă să pledeze pentru ea însăși, iar Kemper arată bine acea pasivitate frustrată. Totuși, interpretarea ei nu poate compensa decalajele din scenariu, cu atât de mult din caracterizarea lui Helen fiind retrogradată la o expunere densă. În timpul unei scene timpurii în care echipajul de drumeție face spărgătoare de gheață pentru a se cunoaște, ea se lansează într-un monolog extins despre divorțul ei (și despre câteva evenimente majore de viață care nu sunt menționate pentru restul filmului); mai târziu, relația dintre Helen și Jake se concretizează în dialog, deoarece fiecare personaj îl întreabă în mod repetat pe celălalt dacă își amintesc o anumită anecdotă din trecutul lor comun. Într-un flashback, fratele lui Helen (Alexander Koch) îi spune că ea și soțul ei nu se potrivesc bine și că nu ar fi trebuit să se căsătorească... la nunta lor ! Fericire pentru începători ar fi făcut bine să învețe din vechea regulă a scrisului: arată nu spune.

Pana la urma, Fericire pentru începători este o ridicare din umeri a unui film cu o latură dulce de auto-reflecție. Helen pleacă în drumeție pentru a se regăsi, și ea o face, dar filmul nu-i dă prea multă sine pentru început. Este o poveste blândă executată blând, cu o comedie care nu face treaba și o poveste de dragoste care te va lăsa să suspine de frustrare mai degrabă decât să leșinești.

inversați agenda telefonică după adresă