Principal filme Recenzie „Fitting In”: O poveste despre maturitate care face personalul universal

Recenzie „Fitting In”: O poveste despre maturitate care face personalul universal

Maddie Ziegler în Încadrarea în. Imagini de altitudine

A fi o adolescentă este traumatizantă, așa cum a subliniat cinematograful în repetate rânduri. Dar pentru Lindy (Maddie Ziegler), supraviețuirea liceului nu este la fel de simplă ca să navigheze în suișurile și coborâșurile pubertății și a conștiinței de sine. Protagonistul în vârstă de 16 ani al gândirii lui Molly McGlynn Încadrarea în este diagnosticată cu sindromul MRKH, o tulburare de reproducere care are ca rezultat un uter mic sau absent și un vagin scurtat. Lindy își dorește ceea ce își doresc toate adolescentele: dragoste, acceptare și să-și piardă virginitatea, ceea ce încearcă să facă cu un coleg de clasă pe nume Adam ( Caini de rezervare ’ D’Pharaoh Woon-A-Tai). Dar diagnosticul ei vine cu un bagaj rușinos și la început Lindy îl ascunde, despărțindu-se de Adam în acest proces.

ADAPTARE ★★★ (3/4 stele )
Regizat de către: Molly McGlynn
Compus de: Molly McGlynn
În rolurile principale: Maddie Ziegler, D'Pharaoh Woon-A-Tai, Djouliet Amara, Emily Hampshire
Timpul pentru alergat: 105 minute.

Încadrarea în , care a fost inspirată din propria experiență a lui McGlynn cu MRKH, este o poveste dulce despre maturitate care nu învelește natura complicată a luptei lui Lindy. Ea examinează preconcepțiile despre gen și sex cu o căldură sinceră, iar performanța considerată a lui Ziegler este deschisă la minte și fără teamă, mai ales atunci când scenele o cer să-și confrunte deficiențele sexuale. Djouliet Amara este la fel de convingătoare ca și Vivian, cea mai bună prietenă a lui Lindy, care își preface încrederea într-un mod care va fi identificabil pentru mulți telespectatori adolescenți.

harrys sau dolar shave club

Mai puțin de succes este Emily Hampshire, cel mai cunoscut Stevie Pârâul lui Schitt . Hampshire o joacă pe mama lui Lindy, care își părăsește singur fiica adolescentă și s-a confruntat cu propria criză medicală emoțională. La 42 de ani, Hampshire ar putea avea cu siguranță un adolescent, dar aici nu se înregistrează drept adevărat, iar tunsoarea mamei ei din suburbii nu face decât să adauge deconectare. În rolul lui Lindy, Zeigler este nuanțat și autentic, impregnand personajul cu empatie și realism într-un mod care este neașteptat de impresionant. Hampshire se simte deplasat și deplasat, ceea ce nu servește poveștii și nu sporește relația dintre mamă și fiică așa cum ar trebui.

D’Pharaoh Woon-A-Tai (l) și Maddie Ziegler în Încadrarea în. Imagini de altitudine

În miezul Încadrarea în este o conversație despre ce înseamnă să fii tu însuți. Într-o epocă a rețelelor sociale, când fiecare revelație sau colaps public este difuzată, cum își găsește cineva încrederea pentru a îmbrățișa cine sunt ei? Este o întrebare pe care toată lumea din film o pune – și încearcă să răspundă – și este una pe care McGlynn o pune și spectatorului. Starea lui Lindy este jenantă, din motive întemeiate, dar își găsește eliberarea atunci când se acceptă, în loc să se aștepte ca alții să o facă pentru ea. McGlynn folosește filmul ca un vehicul pentru a examina ce înseamnă să fii femeie, atât în ​​adolescență, cât și în general, iar unele dintre cele mai impactante scene sunt cele în care Lindy interacționează cu medici bărbați, care o tratează ca pe un obiect.

chiar funcționează secretul

Cu toate că Încadrarea în , care a avut premiera inițial la SXSW anul trecut sub titlul La dracu , poate părea un mic film independent, se confruntă cu aceste probleme mai mari într-un mod care îl face să pară mai expansiv. McGlynn știe clar că personalul este universal și că și-a canalizat propria poveste într-o dramă este distractiv, sincer și uneori inconfortabil. Îndeamnă discuții directe despre sexualitate și sănătatea reproducerii și servește la destigmatizarea unei tulburări care poate fi necunoscută pentru mulți. Poate părea de nișă din descriere și din trailer, dar Încadrarea în lovește o mulțime de note larg recunoscute.

Hillary Clinton îl laudă pe Robert Byrd