Principal filme Recenzie „M3GAN”: O comedie de groază extrem de amuzantă despre o păpușă robot aflată într-o desfășurare a uciderii

Recenzie „M3GAN”: O comedie de groază extrem de amuzantă despre o păpușă robot aflată într-o desfășurare a uciderii

Amie Donald ca M3GAN și Violet McGraw ca Caty în „M3GAN”. Geoffrey Short/Universal Pictures

Când remorca pentru M3GAN a debutat online, a atras imediat atenția fanilor de film pentru premisa sa vesel absurdă și multitudinea de momente GIFable. Iată un film de groază despre o păpușă robot de patru picioare înălțime care face o sifă de ucidere, face amenințări pasiv-agresive și dansează; dacă nu altceva, ar trebui să se încadreze în categoria „atât de rău, că este bine”. Sigur, materialul promoțional pare conștient de cât de amuzant ar putea fi un astfel de film, dar nu poți spune niciodată despre astfel de campanii, mai ales când promovarea oricărui film depinde atât de mult de încercările, evident, disperate de a crea momente virale pe social media. Cel mai probabil, toate gagurile din film au fost toate împachetate în trailer pentru a vă atrage pentru un film slasher acceptabil sau mediocru. Ce bucurie este să te înșeli. M3GAN nu doar se ridică la înălțimea promisiunilor sale, ci depășește toate așteptările fiind o comedie de groază extrem de amuzantă, o dovadă a motivului pentru care ambele genuri sunt încă cel mai bine savurate într-un teatru plin cu un public de jocuri.

M3GAN ★★★ (3/4 stele )
Regizat de către: Gerard Johnstone
Scris de: Akela Cooper
În rolurile principale: Allison Williams, Jenna Davis, Violet McGraw
Timpul pentru alergat: 102 minute.

M3GAN starurile Allison Williams ( Ieși ) în rolul Gemma, o robotică devenită designer de jucării, care devine gardianul reticent al nepoatei sale orfane, Caty (Violet McGraw). Deși prea concentrată pe munca ei pentru a acorda copilului traumatizat atenția de care are nevoie, ea găsește o modalitate de a-și rezolva două dintre problemele ei simultan, lăsând-o pe Caty să-și testeze noua invenție revoluționară, M3GAN (dansatorul Annie Donald și vocea Jennei Davis). ). M3GAN este un android avansat care imprimă asupra unui copil și este total dedicat fericirii și bunăstării acestuia. Gemma și compania ei văd M3GAN ca pe o jucărie de 10.000 USD, dar ceea ce a creat cu adevărat este un părinte surogat, unul care are o empatie intensă pentru copilul ei și nimeni altcineva . Nu durează mult până când lucrurile să meargă îngrozitor de prost în modul evident pe care probabil ți-l imaginezi deja.

Din fericire, scriitorul Akela Cooper ( Maligne , Star Trek: Strange New Worlds ) și regizorul Gerard Johnstone știu exact ce fel de film fac, la fel ca întreaga distribuție. Din momentul în care filmul se deschide cu o reclamă parodică pentru jucării, este foarte clar că intrăm în tărâmul comediei absurde și că nu vi se va cere să implicați centrii de ironie ai creierului pentru a vă distra de minune. O mare parte din M3GAN Umorul lui este evident, ceea ce te liniștește în complezență înainte să te lovească cu ceva de pe perete. Fiecare element al filmului este format în tonul întunecat al sitcomului prin cablu și, deși punctele marcante ale poveștii sunt redate în totalitate la mijloc, toate detaliile sunt specifice și realiste. Personajele fără nume se simt de parcă se află în mijlocul propriilor povești care se intersectează doar cu cea pe care o urmărim și, totuși, niciunul dintre interpreți nu își exagerează suficient rolurile pentru a distrage atenția de la ceea ce este cu adevărat important. (De ajutor, niciuna dintre părțile respective nu este portretizată de actori familiari care fac camee drăguțe, ceea ce este probabil ceea ce ați obține dintr-o versiune de M3GAN cu un buget mai mare decât este necesar și o dată de lansare în vară.)

Frumoasa balului este însă, fără îndoială, M3GAN, interpretată de tânăra dansatoare și cascadorie Amie Donald. Donald afișează o pricepere remarcabilă în mimă, dând viață robotului sinistru prin micro-expresii precise pe tot corpul și o bună sincronizare comică. Jenna Davis oferă versiunile ticăloase ale lui M3GAN, dar regizorul Gerard Johnstone și echipa de design de sunet merită o parte din meritul pentru că i-au adus acasă cele mai amuzante momente. În timpul celui de-al doilea act al filmului, care funcționează ca un thriller, Johnstone poate câștiga un râs pur și simplu prin tăierea la M3GAN, care aruncă ochii pe geamul unei mașini. Partitura muzicală largă a compozitorului Anthony Willis servește pentru a reaminti publicului să se aștepte la hiperbole, astfel încât oricine să poată intra în film la jumătatea drumului și să-l recunoască drept o comedie în câteva secunde.

Si totusi, M3GAN are încă mai multe de oferit. Pe lângă faptul că este o comedie de groază memorabilă, este și o piesă științifico-fantastică destul de solidă, care ruminează despre relația din ce în ce mai tensionată dintre părinți, copii și tehnologie. Este mai ușor ca niciodată pentru părinți să-și țină copiii ocupați și distrați cu propria tabletă sau smartphone personal, dar a face acest lucru în exces poate însemna să renunțe la actul parental la acele dispozitive. Chiar mai mult decât parcarea unui copil în fața unui televizor, software-ul și rețelele sociale pot dezvolta o relație interactivă, interdependentă cu un copil, care o poate înlocui foarte ușor pe a ta. M3GAN este o personificare inteligentă și memetică a acestui conflict, iar narațiunea este dispusă să-l interogheze din unghiuri dincolo de „tehnologia este rea”. Este o poveste despre parenting (ca orice film am revizuit pentru Observer de când am devenit părinte, e amuzant cum se întâmplă asta), și responsabilitatea pe care o au părinții de a-și lăsa telefoanele jos și de a se angaja cu copiii lor, mai degrabă decât să ne transmită propriile noastre obiceiuri teribile. Este cam la fel de clar ca media ta Oglinda neagra episod, dar nu chiar la fel de greu sau auto-serios.

M3GAN este prima caracteristică nouă pe care am văzut-o în 2023 și, prin urmare, este automat cea mai distractivă pe care m-am distrat la filme anul acesta. Ceea ce este șocant este că cred că ar putea sta în fruntea listei mele pentru o perioadă lungă de timp. Deși probabil va fi disponibil pentru difuzare pe Peacock până la sfârșitul lunii februarie, vă recomand cu siguranță să mergeți pentru a vedea M3GAN cu o mulțime fierbinte. Sincer, este un țipăt.