Principal filme Recenzie: O performanță nuanțată Jennifer Lawrence nu poate salva „Causeway”

Recenzie: O performanță nuanțată Jennifer Lawrence nu poate salva „Causeway”

Brian Tyree Henry și Jennifer Lawrence în „Causeway”. AppleTV+

Lansările de sfârșit de an dezvăluie o multitudine de actori buni care încearcă în zadar să-și aplice abilitățile extraordinare pentru a ridica nivelul de calitate al filmelor mediocre. Jennifer Lawrence în Drum pietruit este un exemplu perfect. Câștigătorul Oscarului 2012 pentru Silver Linings Playbook și câștigător cu mai multe premii pentru Hustle american în 2013, apare acum într-un studiu de caracter atent și mut despre o femeie soldat pe nume Lindsay,  care suferă de rănile fizice și psihologice profunde reținute în urma luptei în Afganistan. Acesta nu este un film care poate să-și continue colecția de recompense pentru actorie, dar, dacă nu altceva, demonstrează dedicarea admirabilă a unui actor serios față de subiecte semnificative față de momeala succesului comercial și financiar. Doamna Lawrence este unul dintre producătorii filmului și nu s-ar fi făcut niciodată fără ea.

cum să vindeci o infecție bacteriană în mod natural

DRUM PIETRUIT ★★ (2/4 stele )
Regizat de către: Neugebauer violet
Compus de: Ottessa Moshfegh, Luke Goebel, Elizabeth Sanders
În rolurile principale: Jennifer Lawrence, Brian Tyree Henry, Linda Emond, Jayne Houdyshell, Stephen McKinley Henderson, Russell Harvard
Timpul pentru alergat: 92 de minute.

În timp ce lucra pentru U.S. Army Corps of Engineers, vehiculul lui Lindsay a lovit un exploziv, provocând o leziune cerebrală care i-a lăsat corpul sfâșiat și mintea zdrobită. După o perioadă grea de dezintoxicare când a învățat să meargă, să vorbească și să conducă din nou o mașină, era pe cale de recuperare, dar când a fost eliberată, a fost clar că nu era pregătită să-și recapete controlul asupra vieții, așa cum o făcea cândva. . Lentă, instabilă, dependentă de Vicodin, se întoarce acasă la New Orleans, orașul pe care a muncit atât de mult pentru a-l lăsa în urmă și se trezește străină de modurile sale viguroase, neștiri, de petrecere, precum și de cele ale mamei ei alcoolice și indiferente (Linda Emond). Împotriva îngrijorării și sfatului tuturor, ea își asumă o slujbă ușoară la curățarea piscinelor și intenționează să se întoarcă în linia frontului de îndată ce medicul ei îi aprobă petiția de desfășurare. Între timp, ea se împrietenește cu un mecanic auto negru cu un picior, pe nume James (Brian Tyree Henry), care este afectat de propriile sale probleme, inclusiv de un frate care este un surdomut traficant de droguri care ispășește o pedeapsă cu închisoarea. În timp ce această prietenie puțin probabilă și deloc convingătoare se schimbă treptat de la casual la complex, ei mănâncă fructe de mare din New Orleans, se plimbă fără țintă prin cartiere pe care niciun turist nu i-ar plăcea vreodată să le viziteze, iar filmul introduce un element de depresie din telenovele după altul.

Pentru unul dintre cele mai colorate orașe ale Americii, New Orleans, fotografiat de apreciatul director de fotografiat Diego Garcia ( Viata salbatica) cu atât de puțin caracter ar putea la fel de bine să fie Cleveland. Nimic nu se întâmplă niciodată, sfârșitul este incert, nu știm niciodată dacă Lindsay va putea vreodată să dăruiască și să accepte dragoste din nou, iar regia pentru prima dată a regizoarei de teatru și TV Lila Neugebauer demonstrează, din păcate, o lipsă destul de evidentă de experiență. Drum pietruit este o dezamăgire, dar lucrul pe care îl iei acasă este performanța nuanțată a lui Jennifer Lawrence, deoarece ea arată fiecare emoție schimbătoare și contrast din viața unei femei soldat în căutarea definiției și care nu se simte în largul lor în nicio lume – război sau pace.