Principal artele Recenzie: prânzul gol al spectacolului de artă de vacanță de primăvară a fost ambițios, dar nu neapărat o masă

Recenzie: prânzul gol al spectacolului de artă de vacanță de primăvară a fost ambițios, dar nu neapărat o masă

Lupa lui Colleen Barry. Organizat de Joanne Tucker JSP Art Photography

Ar trebui să existe un moratoriu asupra țâțelor și țâțelor în arta contemporană. Cu siguranță, nuditatea în artă poate spune ceva incredibil de valoros. Ana Mendieta, Greer Lankton, Deana Lawson și Carolee Schneeman îmi vin cu ușurință în minte. Dar de prea multe ori este un loc pentru opacitatea goală.

Desigur, la ce ar trebui să se aștepte Expoziția de artă din 2022 de PRIMAVARĂ/PAUZĂ când tema este Naked Lunch? Comunicatul de presă sună într-o epocă frumoasă plină de exces, frumusețe și renaștere. Mulți au interpretat tema la propriu.

obțineți scheme rapide bogate care chiar funcționează

A picta sânii sau a face un scaun cu sfarcurile, deși este o operație foto bună, nu spune atât de multe despre sexualitate pe cât le-ar dori artiștii. Nu sunt doar femei, băieții moale sunt la fel de vinovați cu fotografiile lor concentrate cu penele acoperite cu flori. După al patrulea sau al cincilea stand care a activat nuditatea simplă, mi-am pierdut urma. Totuși, între aspiranții Takashi Murakami și KAWS, sunt multe de admirat anul acesta. Pe două etaje masive de artă organizată independent, puteți găsi portrete uimitoare, diapozitive, fântâni ale tinereții și rahat de aur.

La etajul al zecelea, incredibilul Fay Ku are o gamă largă de lucrări numite „ Limba axonometrică .” Lucrând în principal pe hârtie din Bhutan, Ku folosește guașă și detalii metalice pentru a contesta cronologia tradițională a Renașterii italiene cu detalii ale structurilor mandarinei. Unități de izolare 2 și Unități de izolare 3 ambii sunt captivanți prin repetarea lor hipnotică și rafinată. Tron , o piesă centrală mare în cameră, înfățișează o femeie sfântă înconjurată de copii în timp ce calcă pe o femeie mai mică. Paleta de nuanțe aurii și pământului a lui Ku este o performanță fascinantă, accentuată de culori regale bogate și detalii aurii.

Portretul Papei Sixtus IV della Rovere al lui Jillian Mackintosh Prin amabilitatea artistului

„Heterotropic Home” este o expoziție de grup organizată de Milly Cai, Gemma Cirignano și Madi Shenk. Cuprinzând o cameră de zi și o sufragerie, Heterotropic Home este o gură de aer proaspăt din încercările mai dure de a crea medii imersive.

Isolina Minjeong lui Fără titlu se așează pe canapea să te întâmpine. O sculptură din ceramică spectaculoasă a unui mic gremlin al cărui corp a fost amestecat între carne și oase, este deja un succes pentru selfie-uri. Minjeong a creat un mic batalion din acești „Mici Woogies”. Deasupra canapelei, atârnă actualul rezident de artă Bed-Stuy Aliyah Bonnette e frumoasa pilota Sub febra galbenă . Bonnette are, de asemenea, o piesă uimitoare de pilota la scară mai mare, Ei vor doar să luați o înghițitură din apă , ilustrând o femeie de culoare care vărsă un borcan cu apă care se transformă într-o aplicație de țesătură albastră. Este o piesă pe care trebuie să o vedeți în persoană pentru a aprecia amploarea texturilor și dimensiunea uluitoare la 67 x 75 inci. Lucrarea lui Bonnette încorporează țesături și pilote neterminate de la bunica ei, mediatând descendența, colaborarea și proprietatea.

Apple TV din sufragerie rulează Te voi lăsa să pleci , o piesă video a recentului alum Pratt Kristina Naso . Piesa combină o conversație dintre Naso și mama lor cu o simulare inteligentă a Sims 4. Naso o informează pe mama lor că fiica surorii lor este însărcinată, discutând despre complexitățile emoji-urilor de pe Instagram. Râsul din timpul conversației este tandru față de singurătatea convorbirii telefonice familiale. Ne unim peste un colier Kuromi și o cămașă My Bloody Valentine. Rezist cu succes impulsului de a-i spune lui Naso, sunt un artist video decăzut.

Cântecul Xiangni Picturile îndrăznețe și vii în ulei ale tinerelor femei care fac lucruri de zi cu zi sunt un răsfăț. Pisica poate vorbi este un exemplu extraordinar al muncii uimitoare pe care o fac multe artiste tinere, combinând scenele de zi cu zi cu o ușoară margine suprarealistă.

In sufragerie, Katie Rauth lui Un triumf, prăbușit este o opera impresionantă de farfurii de zahăr, boluri, pahare și petale de trandafiri confiate. Încet, îmi spune co-curatorul Shenk, se va topi pe tot parcursul târgului de artă. Chanakarn Semachai (Punch) Cănile, bolurile și vazele jucăușe din gresie se vor epuiza cu siguranță. Mai accesibile decât multe dintre lucrările din PRIMAVERĂ/VACAZA, sunt dulci și pline de culoare și dau indicii că cineva trebuie să-mi cumpere una de ziua mea.

'Vot!' Aud un artist spunându-i unui patron. Este seara deschiderii și curatorii mai în vârstă se amestecă cu proaspeții absolvenți ai masteratului Brown și Yale. Se pare că sunt atrași de piesele roz, colțoase. Un alt artist vorbește despre „dezavantajații economic”. Orașul tocmai a inversat mandatul măștii și puțini poartă mască în târg. Burning Man tocmai a devenit un eveniment de super-împrăștiere.

Rumble lui Marcus Fingerlin. Organizat de Patrick Bell Cu amabilitatea lui Patrick Bell

La câțiva pași dincolo de femeia care vorbește despre „regresia vieții trecute” se răsucește o fată tânără într-o rochie roșie. Mă întreb ce piese îi plac.

Stuart Robertson piesa reflectorizantă mare a lui Cina lungă , combină aluminiu, textile, hârtie, acril, guașă și multe altele pentru a crea un tărâm minunilor technicolor care provoacă spectatorul tradițional. Imaginea îi adună pe mătușa, bunica, mama și tatăl lui Roberton la masa bunicii sale din Jamaica – deși multe dintre figuri sunt ascunse de aluminiu. DIY, așa cum fac sau mor, erau oglinzi agățate pentru a îmbunătăți experiența de vizionare în timp ce mă plimbam.

Băieții foarte puternici ar putea fi interesați Mănăstirea Noe spiritul sec și expoziția fermecătoare „Noah’s Big Boys”. Recreând nostalgia francizei cu sediul în principal în Michigan și California, Kloster a realizat 100 de sculpturi Boy Boy și le-a plasat printre suvenirele fast-food. O mică mașină de cafea stă lângă un recorder Big Boy, căni Dunkin Donuts, sticle de beton cu Cola și un scaun în formă de burger antropomorf. Atenție la nostalgia restaurantului, este îmbătător.

Acum trebuie să se îndrepte spre etajul unsprezece. Noroc să-ți amintești unde este liftul. Când faci, Marilla Cubberley grădina sculpturală nebuloasă măiestrie a lui vă așteaptă. Arcade, telefoane mobile și nori cinici plutesc în jur în timp ce treci prin arcade polimorfe.

Admira Jac Lahav este o expoziție foarte albastră. Aș numi-o indigo, dar poate că aș fi singur în asta. Mai înăuntru, ascunși într-un colț, doi pictori complicati de dungi diferite locuiesc în expoziția lui Tomato Mouse. Lena Christakis Bijuterii suprareale minimaliste strălucesc înfățișând gustări de noapte, flori ofilite, lămpi și vis stins camere de zi . Cosmosul spațios amintește de coperta unui album Mary Lattimore. Poate că piesa mea preferată este rafinata lui Erin Connolly Mâncarea nimfelor . O pictură în ulei uimitoare a unei căprioare întinsă pe haine de mătase și trandafiri compusă cu pensule fascinante și detalii imaculate, un râu de imagini originale luxuriante.

În timp ce rătăcesc prin expoziție timp de aproape trei ore (sunt multe de digerat), sunt întrebat dacă sunt artist.

„Nu”, spun eu. „Sunt scriitor.”

„Și asta e artă!” răspund ei.

site de întâlniri gratuit în SUA

Poate că este, dar scrisul consumă o altă parte a creierului. Capacitatea de a crea o imagine care uimește spectatorul pentru a se supune este un alt truc decât ceea ce este necesar pentru a împrieteni un cititor. Când ești saturat de artă, este ușor să mergi la următorul stand pur și simplu pentru că crezi că le-ai mai văzut pe toate. O altă piesă de instalare proto-pussy-hat. Nu am terminat niciodată cu semiotica organelor genitale și nu vom termina niciodată.

Ecvestrul lui Elliot Purse Prin amabilitatea artistului

Stilul de curatare DIY de la SPRING/BREAK permite o cacofonie de voci noi, multe dintre ele aduc un stil proaspăt original, iar acest lucru este profund important pe o piață de artă investită în primul rând în luarea de pariuri sigure.

Dacă o vezi pe fata în rochie roșie, întreabă-o care a fost piesa ei preferată pentru mine.