Principal artele Recenzie: „Unora le place fierbinte” este muzica vesela pentru care oamenii s-au rugat pe Broadway

Recenzie: „Unora le place fierbinte” este muzica vesela pentru care oamenii s-au rugat pe Broadway

Christian Borle (l) și J. Harrison Ghee în „Some Like It Hot”. Marc J.Franklin

Unora le place fierbinte | 2 ore 30 minute. O pauză. | Teatrul Shubert | 225 W 44th Street | 212-239-6200

Puține lucruri în show-business sunt la fel de autentic, indestructibil și fiabil aproape de perfect ca Unora le place fierbinte- de fiecare dată când iese de pe poarta de start, lasă publicul aplaudat. Filmul istoric din 1959 al lui Billy Wilder a fost uns unul dintre cele mai mari zece clasice ale comediei din toate timpurile în fiecare sondaj realizat atât de oameni reali, cât și de critici de film. Zahăr, Adaptarea muzicală a lui Gower Champion din 1972 la Broadway, produsă de David Merrick cu o partitură amabilă de Jule Styne și Bob Merrill, avându-i în rolurile principale pe delicioasa Elaine Joyce, amuzantul Tony Roberts și senzaționalul Robert Morse, a durat mai mult de un an. Acum iată-l din nou, curățat ușor de praf pentru a reflecta valorile și tendințele contemporane, dar urmând în continuare aceeași schiță de bază a intrigii - gata să împacheteze noi publicuri sold out atâta timp cât își amintesc cum să râdă, să aplaude și să țipe ca un nebun. Într-o perioadă în care atât de multă aglomerație de gunoi se aglomerează marcajele din New York, pretinzându-se drept divertisment, noul Unora le place fierbinte la Teatrul Shubert este o lollapalooza zdravăn de stele, bătăi de la picioare, care se oprește!

Scenariul nu a îmbătrânit deloc. Încă povestește aventurile a doi muzicieni din era Prohibition care asista la un masacru de bande în Chicago și se ascund de mulțimea urmăritoare îmbrăcându-și o trăsătură pulcritudină, deghizați în doi dintre cei mai păroși membri ai unei trupe de fete în drum spre Florida. Numindu-se Tip Tap Twins, cântând „El este acul, eu sunt firul... Eu sunt untul, el este pâinea”, saxofonista Joe (Christian Borle în rolul botezat de Tony Curtis în film) devine Josephine , iar Jerry bateristul (J. Harrison Ghee în rolul Jack Lemmon) devine Daphne. Hârâind pe scenă cu perucile lor absurde și cu pantofii Joan Crawford cu tocuri înalte, necazurile lor te vor reduce până la lacrimi. De fiecare dată când își menționează corpurile „suple și pline de viață”, ei râd. Din păcate, „Josephine” se îndrăgostește de Sugar Cane, solistul trupei (Adrianna Hicks, însărcinată cu imposibila sarcină de a recrea rolul făcut celebru de singura și singura Marilyn Monroe), în timp ce „Daphne” cedează împotriva voinței sale unui bolnav de dragoste. Milionarul magnat al berii de rădăcină pe nume Osgood Fielding III și constată, spre uimirea sa, că îi place. Îți amintești de magistralul comic Joe E. Brown din film? Acum este proaspăt și proaspăt revitalizat de minunatul Kevin Del Aguila. Spectacolul nu lipsește nimic, inclusiv ultima linie renumită a filmului, „Nimeni nu este perfect”, care este cântată în loc de vorbită.

Marc J.Franklin

ulei de cbd pentru durere lângă mine

Fluditatea de gen este una dintre noile sub-intrigă ale serialului, iar când Daphne cântă „You coulda knocked me over with a feather/Pentru că doamna de care sunt îndrăgostită este pe mine' partea mai tânără a publicului urlă aprobare. În rolul lui Daphne, o nouă vedetă se naște în J. Harrison Ghee, iar în rolul Josephine, răvășitul și infinit de inteligent Christian Borle fură spectacolul în drag și ca un scenarist german fals pe nume Kip, care măcelează cuvinte precum iaht („boaten gerfloaten”). și șampanie („decorkenpoppin”). Din păcate, o găsesc pe Adrianna Hicks un membru mai puțin palpitant al distribuției. Ea cântă atât de tare încât o poți auzi în New Jersey, dar fără o personalitate care să se potrivească, numerele ei sunt asemănătoare, care este enervant. De-a lungul anilor, povești de groază adevărate despre problemele nesfârșite ale lui Marilyn Monroe în timpul filmărilor Unora le place fierbinte care aproape l-a înnebunit pe Billy Wilder au atins proporții mitice (57 de reluări pentru o linie de trei cuvinte?), dar printre multele ei farmece de neatins, deoarece Sugar era o glamour idioată de care ocupantului actual al rolului îi lipsește serios.

Adrianna Hicks în „Some Like It Hot”. Marc J.Franklin

Totuși, de ce să fii prost când atât de mult din spectacolul din jurul ei orbiește atât de puternic? La fel ca tot ce este „în direct” și, prin urmare, uman în teatrul Broadway, puteți departaja imperfecțiunile din acesta dacă alegeți. Dar orice rezerve pe care le am sunt depășite cu mult de energia constantă și bună, de umorul neclintit și de dansul de tip tap care oprește spectacolul care menține totul în mișcare la viteza pistei de curse. Muzica și versurile lui Marc Shaiman și Scott Wittman se leagă de cartea lui Matthew Lopez și Amber Ruffin ca întorsăturile într-un covrig, iar coregrafia și regia lui Casey Nicholaw sunt atât de aglomerate încât spectacolul atinge rar pământul. Ceea ce a făcut toată lumea a fost să se așeze și să-și dea seama cum să creeze, să șlefuiască și să revitalizeze genul de muzical vesel de pe Broadway pe care unii oameni l-ar putea numi astăzi de modă veche, dar pentru care mulți alții s-au rugat. Este exact ceea ce au făcut Unora le place fierbinte. Este un divertisment zgomotos, generos, de neuitat — în versiunea inspirată de Broadway a Technicolor! Mi-a plăcut. Vreau să-l văd din nou. Este cel mai bun lucru să fugi pentru a te alătura circului.

Cumpărați bilete aici.