Principal Teatru Recenziile sunt în: The Broadway Ticket Biz Stinks

Recenziile sunt în: The Broadway Ticket Biz Stinks

(Ilustrație de Neil Webb)

Într-o săptămână recentă, o tânără veselă în tricou roșu TodayTix stătea în fața intrării teatrului Walter Kerr, casa A Gentleman’s Guide to Love & Murder , deținând 21 de plicuri de bilete pe Broadway.

Spectatorii care primeau bilete de la ea - și nu de la casă - includeau Amrita Chatterjee, o studentă la gradul de biologie CUNY născută în Kolkata, India, care comandase biletele de pe telefonul ei și își vedea primul spectacol pe Broadway. Charles Zarrell, manager de proiect în tehnologia informației, a recuperat o pereche în balcon. Fiica mea care lucrează la BuzzFeed mi-a spus că este o aplicație excelentă, a spus el, a aplicației TodayTix. Pentru fiecare bilet, el a plătit comision de 35 USD plus 10 USD. Este mai ieftin decât Telecharge, care în general adaugă o taxă de serviciu de 9,50 USD per bilet și o taxă de manipulare a comenzii de 2,75 USD.

Este mulțumit de achiziția sa, dar industria teatrului nu este atât de sigură.

În aceste zile, tastați bilete Broadway într-un browser web și este ușor să vă confundați. Broadway.com și Cheaptickets.com pot apărea mai întâi. Ambii sunt revânzători, iar Broadway.com, de exemplu, percepe comisioane de 35%, probabil turiștilor care nu știu mai bine. Următoarele puncte principale, Telecharge și Ticketmaster, sunt următoarele. Însă, deși Telecharge și Ticketmaster au taxe relativ rezonabile, acestea sunt lente și stângace online, mai ales atunci când caută între diferite date și emisiuni. Și când vine vorba de alegerea locurilor pe cele două site-uri, clienții uneori trebuie să introducă coduri de securitate din nou și din nou pentru a vedea fiecare set de opțiuni disponibile.

Puteți obține bilete premium pentru orice spectacol de pe Broadway, chiar și cele epuizate, a declarat Scott Mallalieu, președintele GreatWhiteWay.com. „Dar veți plăti un preț premium.”

Companiile de carduri de credit, precum American Express, oferă bilete preferate, care sunt adesea mai scumpe decât cele obișnuite și, uneori, locuri mai bune. La celălalt capăt al spectrului, pentru biletele cu discount, de obicei trebuie să mergeți în altă parte, cum ar fi Playbill.com, sau la cele trei standuri TKTS din oraș.

Chiar și experții și cei din interior recunosc că este confuz. Internetul ne bombardează cu informații, a devenit o problemă a atenției cumpărătorilor, a declarat Scott Mallalieu, președintele agenției de vânzări a grupului GreatWhiteWay.com. Trebuie să știți de unde obțineți biletele și dacă obțineți cel mai bun preț posibil.

Pentru a complica și mai mult lucrurile pe Broadway, este acum o practică standard să crești și să scazi prețurile în mod regulat ca răspuns la cerere, așa-numita preț dinamică care face ca achiziționarea de bilete de joc să fie mai mult ca și cum ar fi cumpărarea de scaune pentru companii aeriene și creează un nivel superior de scaune premium nebunește scumpe.

Biletele premium au început cu Producătorii în 2001 și sunt acum omniprezente. Partea superioară poate fi disponibilitatea în ultimul minut. Renasterea cu succes a Lincoln Center Theater Regele și cu mine încă mai are locuri excelente pentru multe spectacole - la 325 dolari bucata. Dacă mergeți pe Telecharge sau Ticketmaster, puteți obține bilete premium pentru orice spectacol de pe Broadway, a spus domnul Mallalieu. Dar veți plăti un preț premium.

Merritt Baer, ​​în vârstă de 30 de ani, și Brian Fenty, în vârstă de 29 de ani, au văzut oportunități în acest tâmpit. S-au întâlnit în adolescență la tabăra de vară a artei spectacolului French Woods din nordul statului și după ce au lucrat în finanțe și au avut ca scop valorificarea a două tendințe: utilizarea accelerată a dispozitivelor mobile și tendința tot mai mare a spectatorilor de teatru de a cumpăra în ultimul moment. Compania lor în vârstă de trei ani, TodayTix, are o aplicație mobilă pentru achiziționarea de scaune de teatru la preț complet și cu reducere într-o săptămână de la un spectacol.

Este într-adevăr revoluționar, a declarat Andrew Hamingson, directorul executiv al St Ann’s Warehouse din Dumbo, care a vândut bilete prin TodayTix. Oamenii sunt mereu în mișcare și nu vor să fie legați de computerul lor.

Așa-numita „tarifare dinamică” face ca achiziționarea de bilete de teatru să fie mai mult ca și cum ar fi cumpărarea de locuri pentru companii aeriene.

În opinia lui Michael Taustine, un blogger și trezorier la box office la Shubert’s Lyceum Theatre, prin evidențierea celor mai bune prețuri pentru spectacole, TodayTix dăunează industriei. Cum îl ajută pe Broadway dacă mută oamenii pe scaune la prețuri mai mici? Când clienții caută scaune ieftine pentru balcon la casa de bilete, el a spus că încearcă să le vândă, observând că balconul este cu 79 de trepte în sus. El îi va sfătui ce cumpără și ce alte opțiuni avem. (Domnul Taustine a subliniat că vorbește pentru el însuși, nu pentru angajatorul său.)

TodayTix, care pretinde că gestionează 3% din vânzările de pe Broadway, are provocările sale. După primirea electronică a unei comenzi Broadway, aceasta trimite fizic pe cineva la casă, uneori cu un cod de reducere disponibil public. Acest lucru se adaugă la cheltuielile companiei și face imposibilă alegerea locurilor de către clienți, deoarece TodayTix nu știe ce este disponibil până când nu îndeplinește o comandă.

Scopul nostru este să lucrăm cu toată lumea din industrie, a spus domnul Fenty. Proprietarii de teatru au fost cei mai lentoți care au venit. Directorii lanțurilor de teatru au refuzat să comenteze sau nu au returnat apelurile. Telecharge, de exemplu, este deținut de cel mai mare client al său - Organizația Shubert, cel mai mare proprietar din Broadway. Pentru Shuberts, cooperarea cu un potențial concurent poate să nu fie atrăgătoare.

TodayTix a spus că mai puțin de jumătate din vânzările sale sunt reduceri. Off-Broadway, direcționează comenzile direct către locații și a vândut bilete la spectacolele Teatrului Public, a distribuit cadouri gratuite pentru fiecare loc la primele avanpremiere din sezonul trecut și a organizat o populară loterie digitală pentru hiturile sale Împământat și Hamilton . Compania a ajutat la atingerea demografiei milenare cu un nou canal de distribuție pentru noi, a declarat Tom McCann, directorul principal de marketing al publicului. TodayTix gestionează o loterie pentru o pereche de bilete pentru fiecare spectacol gratuit Shakespeare în parc și face altul pentru bilete de 32 USD la Broadway Fun Home . Ei au susținut un argument convingător că nu ar ajunge doar la persoanele care se prezintă la acea performanță, a spus producătorul Barbara Whitman.

În timp ce critică TodayTix, domnul Taustine laudă ușurința în utilizare și a spus că Telecharge și Ticketmaster trebuie să-și ridice jocul. Se pare că oamenii vor o experiență ușoară, a spus el.