Principal Divertisment Recenzie specială pentru Halloween „Scream”: a treia oară este farmecul

Recenzie specială pentru Halloween „Scream”: a treia oară este farmecul

Ţipăt .MTV

căutare telefon mobil după număr gratuit pentru nume

Dacă aș avea vreo așteptare pentru o durată de două ore, uluitoare și inutilă a MTV Ţipăt Halloween special (pe care îl vom numi Halloween aici) a fost că, oricât de mult ar fi încercat, nu ar fi putut să scuture tradiția glorioasă a seriei, ocazional - aparent de nicăieri - împiedicându-se de o idee convingătoare doar pentru a ajunge imediat aruncați-l sau la fel de repede uitați că a existat vreodată. Nu mă așteptam să fie ca Halloween să bifeze această casetă în primele cinci minute.

Fanii MTV’s Ţipăt seriale de televiziune sau oameni ca mine care, din orice motiv, au rămas cu acest spectacol în ultimii doi ani dintr-o combinație inexplicabilă de admirație, fascinație, ură și uimire, va aminti că finalul celui de-al doilea sezon (care a difuzat doar un cuplu cu câteva luni în urmă) a dezvăluit că ucigașul este prietenul lui Emma Kieran, el însuși complicele secret al ucigașului Piper. (Nu mă întrebați de ce Kieran a decis să ucidă o grămadă de prieteni. A avut ceva de-a face cu tatăl său care l-a abandonat în copilărie și, prin propria sa declarație, că uciderea oamenilor a fost mult mai distractiv pentru el decât căutarea unui psihiatru ajutor pentru asta. Okee dokee.)

Dar în cea mai bună și mai strălucitoare întorsătură a spectacolului de până acum, Emma, ​​după ce a descoperit în cele din urmă tendințele psihopatice ale iubitului ei și a luat stăpânirea după o luptă deranjantă, decide nu să-l omoare pe Kieran ca răzbunare, ci mai degrabă să-l predea autorităților pentru a face față justiției și a servi o viață în închisoare pentru crimele sale atroce. Este cam interesant! E diferit! Slasher clipeste rar, dacă vreodată, face acest lucru. Cei patru Ţipăt filmele nici nu au făcut-o. Și a deschis ușa unor linii intrigante în următorul, inevitabil al treilea sezon. Dar, într-un fel, simțind că avea în sfârșit o oportunitate de aur, Ţipăt a făcut ceea ce face cel mai bine: Halloween se deschide cu un alt ucigaș mascat strecurându-se în celula lui Kieran și tăindu-i gâtul. Excelent. Odihnește-te în pace Kieran. Ai fost de fapt interesant acolo pentru un minut fierbinte.

Tachinat la sfârșitul celui de-al doilea sezon, MTV i-a asigurat pe fani că specialul de Halloween va răspunde la toate întrebările arzătoare. Nu mi-a fost niciodată complet clar cu exactitate la ce întrebări se referea acest lucru, dar în ambele cazuri, Halloween-ul nu răspunde cu siguranță la niciuna dintre ele. Ceea ce face este să luăm banda noastră de supraviețuitori ai liceului și să le aruncăm într-un amestec sfânt de a Scooby Doo episod și o relicvă mai nefericită a revigorării filmului slasher din anii '90 Încă știu ce ai făcut vara trecută - un film care, ca și Halloween, își trimite victimele într-o evadare tropicală și, spre deosebire de Ţipăt sau într-adevăr orice film sau emisiune TV pe care am văzut-o vreodată, prezintă o întorsătură de complot care nu se bazează în totalitate nici pe personaje, nici pe publicul care nu știe care este capitala Braziliei. Serios. Încă știu ce ai făcut vara trecută este un film foarte special.

Halloween se ridică la opt luni după arestarea lui Kieran și îi găsește pe Emma, ​​Noah, Audrey și restul bandei într-un loc destul de rece, în ciuda faptului că tocmai au supraviețuit unui al doilea tur al unuia dintre colegii lor care încearcă incredibil de greu să-i ucidă brutal pe toți . Noah și Stavo au transformat lămâile sângeroase în limonadă cu un roman grafic best-seller despre crimele lui Kieran. Pentru a fi clar, acest lucru i-ar implica pe aceștia să deseneze ilustrații grozave și detaliate despre uciderea prietenilor lor și apoi să profite de pe urma lor, ceea ce pare absolut nebunesc, dar hei, millennials, am dreptate? Dornic să înceapă o urmărire și să depășească blocajul scriitorului lui Noah, editorul lui Noah și al lui Stavo sugerează transportarea lor pe o insulă mică, unde o tânără femeie a comis o serie de crime înspăimântătoare în anii '30. Noah și Stavo, pentru că sunt oameni aparent evlavioși, decid nu numai să facă acest lucru, ci și să își aducă prietenii împreună cu ei, fără a-i informa mai întâi despre istoria macabră a insulei. Părinții fiecăruia, oriunde ar fi, sunt de acord să-i lase să facă acest lucru, deoarece fie nu au observat că copiii lor continuă să fie luați de către ucigași în serie, fie că doar prunii au încetat să mai facă un rahat. (Ceea ce, dacă suntem total sinceri, după ce am observat adolescenții menționați de două sezoane acum, nu îi învinovățesc deloc.) Bineînțeles, în câteva ore de la aterizarea pe insulă, oamenii încep să fie uciși. Apoi oamenii continuă să fie uciși până când eroii noștri deduc corect că ucigașul în serie psihopat este, de fapt, personajul care a dat o vibrație de ucigaș în serie psihopatică literalmente în fiecare secundă pe care au fost pe ecran. Apoi ucid psihopatul. Apoi se duc cu toții acasă. Părinții lor par fericiți că îi au înapoi și, într-un fel sau altul, nu-și dau seama de faptul că pentru un a treia oară acum fiii și fiicele lor au înconjurat îngust morți brutale din mâna unui maniac mascat.

Toate acestea se întâmplă pentru că este o emisiune de televiziune de groază numită Ţipăt . Cu siguranță nu se întâmplă, deoarece așa s-ar comporta orice grup normal de oameni de pe pământ sau ar lua decizii raționale, dar, oricum, nu de asta privim filme înfricoșătoare. În cele mai rele momente ale sale Ţipăt este o anarhie totală de povestire. Este scris ca și cum un extraterestru s-a prăbușit pe Pământ și a avut doar 24 de ore să observe adolescenții înainte de a fi forțat să creeze o serie de televiziune despre ei. Nu există nici o rimă sau motiv pentru ceea ce face sau spune vreunul dintre personajele sale. Nu există nicio logică a modului în care se formează relațiile sau se dezvoltă alianțe sau dușmanii sunt aruncați unul împotriva celuilalt. În Ţipăt Primul episod, Noah subliniază că o clipă slasher nu ar funcționa niciodată ca o emisiune de televiziune. Fiecare episod de atunci a fost dedicat fără speranță dovedirii lui dreptate.

În cel mai bun caz, Ţipăt pare să înțeleagă acest lucru și jur că aproape poți vedea în ochii personajelor că până și ELI sunt total confuzi cu privire la motivul pentru care se furișează pentru a se distinge cu cineva când tocmai au în ultimele câteva ore , a văzut o jumătate de duzină de cadavre mutilate și știu că vinovatul este încă în libertate. Sau de ce Emma, ​​la doar câteva luni după ce și-a descoperit iubitul că era o nebună ucigașă, ar vrea să-și tragă fața cu un tip care afișează aproape toate aceleași steaguri roșii și chiar arată foarte mult ca el, pentru a porni. Sau de ce ar fi șocată când, da, tipul acesta este și un criminal în serie. Deși ai putea, presupun, să-ți faci creta până la ghinionul de modă veche.

Dar Ţipăt serialul TV - nici primele sale două sezoane, nici specialul său nedumeritor de Halloween și nici (presupun) al treilea sezon recent anunțat care va fi difuzat anul viitor - este la fel de conștient de sine pe cât încearcă să fie. Care este în cele din urmă cel mai grav păcat al său: nu există absolut niciun motiv pentru care acest lucru este numit Ţipăt. Nu este în niciun fel conectat la cele patru filme ale francizei. Masca este diferită. Orașul este diferit. Vocea criminalului este diferită. Personajele sunt diferite. Și chiar lucrul care a făcut filmul original atât de unic și revoluționar - încât a fost întemeiat într-o lume bazată pe semi-realitate în care filme precum Halloween și vineri 13 și Coșmar pe strada Elm a existat deja și avea, în personajele sale, o bază de fani înnebunită, care știa cu toții regulile și cum să evite să fie evacuați - abia există deloc în reîncarnarea sa TV. Ce puțin Ţipăt ADN-ul poate fi găsit aici, este umplut aproape în întregime în geek-ul auto-profesat al lui Noah, care face în mod repetat și hilar referințe la filme că, de nenumărate ori, cad în urechile surdelor altor personaje care fie nu știu despre ce naiba vorbește sau nu văd de ce este relevant pentru ceea ce li se întâmplă în prezent. Totul este profund bizar și confuz. Dacă finalul sezonului trecut nu a reușit, Halloween-ul ar fi putut cu siguranță să încheie lucrurile și să trimită acest spectacol, probabil bine intenționat, dar greșit, pe drumul său vesel.

Și totuși, ne place sau nu, ne așteaptă un sezon limitat de șase episoade, care se potrivește cu arbitrariul a tot ceea ce face ca acest spectacol să fie ceea ce este. Halloween-ul se încheie cu un callback la o poveste de fund complicată care precedă episodul care Ţipăt insistă în continuare este relevant fără să reușească vreodată să explice de ce sau cum. Poate că al treilea sezon va ajunge la asta. Poate că va introduce încă un secret, secret suplimentar complice al lui Kieran și al lui Piper și lasă-l la sezonul patru pentru a trece la treabă. Poate că luna se va ciocni cu pământul mâine și nu vom găsi niciodată închiderea și va trebui doar să acceptăm că acesta a fost un spectacol în care toată lumea a făcut prostii, nedefenabile într-o lume bizară și de neînțeles în care toată lumea și sora lor mică erau nebun omucid deranjat dar la naiba nu este vorba despre creștere ?! Orice este posibil. Ţipăt , ticălos intolerabil, descumpănitor, frumos, abia aștept să te întorci.