Principal Alte Diablo IV Review: Acest joc te va face să te lupți cu monștri în iad și să-l iubești

Diablo IV Review: Acest joc te va face să te lupți cu monștri în iad și să-l iubești

Lilith, creatura masivă, cu coarne, din Diablo IV Blizzard Entertainment

Când m-am uitat la trailere pentru Diablo IV, cea mai recentă ediție a seriei revoluționare Blizzard care a început în 1996, am fost îngrijorat. În mod tradițional, acest joc de rol este văzut dintr-o perspectivă ochi de pasăre care este izometrică. În lumea medievală Sanctuary, te uiți la vârcolaci, schelete și monștri care atacă în timpul unei călătorii periculoase în afara orașelor, barurilor și bisericilor ciudate. Dar trailerele pe care le-am văzut au adăugat poveste prin scene realiste, care nu se pot juca.

Când am început, scenele de început s-au desfășurat timp de multe minute, mai mult ca un film decât ca un joc. Un grup de luptători fug de inamicii care se mișcă rapid. Unul moare într-un mod urât. Apoi, un bărbat de culoare care pare a fi un prizonier capturat aruncă magie pentru a deschide o ușă de piatră. Totul devine mai greu, mai înfiorător, pe măsură ce cei trei luptători sunt ridicați sus în căpriori, atârnând cu capul în jos, în timp ce sângele lor țâșnește formează un triunghi ocult. Ei au chemat-o pe Lilith, o creatură masivă, cu coarne, care provine dintr-un Iad la fel de groaznic ca orice a scris Dante.

ar trebui să cred ce mi-a spus un psihic

Toate acestea au durat prea mult să se deruleze. Deși îmi place narațiunea jocului mai mult decât majoritatea, aceste scene au avut potențialul de a mă scoate din jocul lui Diablo IV. Dar, în timp ce aceste scene nu se mișcă perfect de la o poveste la alta, Blizzard a adăugat mai mult decât suficiente clopoței și fluiere noi pentru a nu fi o problemă. Asta are ca rezultat nu doar dorința de a juca. Îi face pe jucători nevoie.

În Diablo IV poți alege dintre cinci tipuri de personaje. Blizzard Entertainment

Diablo IV este șocant. Fiecare parte din serie a fost surprinzătoare. Dar acesta este foarte deranjant. În primul rând, nu știi pe cine să crezi. Intri într-un oraș și, după ce ai ajutat un străin prietenos să scape zona de urși giganți, lupi și o entitate grosolană, te îmbibă cu cei fericiți. Dar te-au drogat și te-au condus pe o targă la un măcelar asemănător lui Sweeney Todd, să te toce. De fapt, ești salvat de cineva pe care l-ai crezut nebun, dar el nu este – răsturnările intrigii sunt multe.

Apoi, într-una dintre acele scene tăiate, un preot este bătut cu brutalitate într-o biserică mică. Lilith pare să-i hipnotizeze pe săteni în această acțiune întunecată de criminală. Nu ești scutit de grosolănie.

Acest joc expansiv, care permite numeroase upgrade-uri în arme, îmbrăcăminte și abilități, iar povestea sa atinge teme de viață, încredere și pierdere. Dar ceea ce m-a frapat cel mai mult a fost modul în care dezvoltatorii se ocupă de religie și de cei care stăpânesc asupra religiei. Sătenii sunt dependenți de cuvintele conducătorilor, inclusiv de unul numit Părintele Inarius, care este de fapt un arhanghel. Aceste povești despre rai și iad pot fi rezumate la nevoia groaznică și paranoică de putere și efectele acesteia asupra oamenilor obișnuiți.

Michael Knight de la pista de proiect

Trei lucruri m-au deranjat la Diablo IV: în primul rând, înainte de a juca, ești forțat să te înregistrezi la Battle.net, serviciul online al Blizzard care permite jocul multiplayer (la care particip rar). În al doilea rând, în loc să vă mișcați treptat prin lume, puteți achiziționa echipamente cosmetice și costume - unele costisitoare - pentru a personaliza felul în care arătați. Plătiți deja 70 USD pentru joc; chiar dacă cumpărarea este o alegere a jucătorului, a cere mai mulți bani pare lacom. În al treilea rând, la o scară mai mică, când mă apropiam de zidurile groase ale unui castel sau încăperi, puteam vedea prin ei. Asta nu ar trebui să se întâmple.

Totuși, există plăcerea de a găsi îmbunătățiri în cuferele de comori și de a colecta monede de aur de la învinși, care nu îmbătrânesc niciodată. Grafica este mult mai rafinată decât cea din Diablo III, în vârstă de 13 ani, încât, în loc să mă uit la personajele de sus și de departe, am vrut să măresc pentru a le observa îndeaproape expresiile faciale sau pentru a urmări monștrii care pier cu ei. un mârâit jalnic. Nu te poți apropia atât de aproape, chiar și atunci când mergi la setările jocului prin programarea unei taste controler pentru a mări puțin.

O vedere de pasăre a jocului împotriva unui dragon în Diablo IV. Blizzard Entertainment

Dincolo de dispute, opțiunile de personalizare pot părea aproape infinite. Da, există coafuri și tipuri de corp standard, dar există tatuaje faciale unice și opțiunea de a schimba culoarea armei. Dintre cele cinci tipuri de personaje, am ales să devin o femeie nigromantă, deoarece a venit cu capacitatea de a apela la patru schelete fioroce pentru a mă ajuta să mă lupți cu monștri masivi cu ciocane lungi. Mai târziu, aș putea adăuga un Golem și chiar mai multe schelete.

Pe măsură ce m-am mutat din sat în sat sau din medii iernoase sau mlăștinoase la luxoase, scenele pline de poveste s-au potrivit în general bine cu acțiunea – deși dialogul ar fi putut fi mai strâns pentru a ajunge la punctele intrigii și la jocul mai rapid. Alte jocuri recente, cum ar fi Horizon: Forbidden West, și-au văzut partea de suprascriere. Se pare că, la un preț de 70 de dolari, creatorii de jocuri consideră că scrisul ar trebui să fie mai mult ca Thackeray decât Hemingway.

Au fost prezente momente emoționante și ușor pline de umor, chiar și atunci când ai de-a face cu personaje minore, care nu se pot juca. La un moment dat, Gekov, măturându-și aplecarea, îl întreabă pe un prieten pe cine vrea să-i sugă viața: „Vampirii din pădure sau negustorii chiar aici în oraș?” Umorul amar lovește acasă în această epocă a inflației.

Deși m-am concentrat asupra modului în care scrisul se îmbină cu jocul, jucătorii pot găsi o emoție similară în muzica întunecată, starea de spirit tensionată din pădurile tulgey și pur și simplu stând în oraș și ascultând sunete haotice de muncă, conversație și bârfă. Pe măsură ce călcați prin lume, iubitorii de strategie vor găsi satisfacție în îmbunătățirea armelor la fierar sau amulete la bijutieri. Așa cum Diablo IV este despre putere și lăcomie, la fel este și existența ta ca un combatant eroic, rătăcitor.

cel mai bun site de întâlniri pentru conexiuni