Principal filme „Gardienii Galaxiei Vol. Recenzie 3: O listă de redare Spotify în căutarea unui film

„Gardienii Galaxiei Vol. Recenzie 3: O listă de redare Spotify în căutarea unui film

Pom Klementieff ca Mantis, Groot (cu vocea lui Vin Diesel), Chris Pratt ca Star-Lord, Dave Bautista ca Drax și Karen Gillan ca Nebula (din stânga) în „Guardians of the Galaxy Vol. 3.’ Prin amabilitatea Studiourilor Marvel

'Câți ani ai? Cât de tânăr sunt?” mârâie Paul Westerberg în „I Will Dare” de la The Replacements, prima dintre cele două melodii interpretate până la capăt în genericul de închidere caracteristic lungi ale lui Gardienii Galaxiei Vol. 3 . „Hai să numărăm inelele din jurul ochilor mei.”

GARDIENII GALAXII VOL. 3 ★★ (2/4 stele )
Regizat de către: James Gunn
Compus de: James Gunn
În rolurile principale: Chris Pratt, Zoe Saldana, Dave Bautista, Karen Gillan, Pom Klementieff, Chuckwood Iwuji, Vin Diesel, Bradley Cooper, Sean Gunn, Will Poulter, Maria Bakalova
Timpul pentru alergat: 149 de minute.

fata cu bretele in nemo

Odată rezervate celor care continuă să revină la aceste filme pentru că au puține opțiuni, inelele au fost și ele vizibile în jurul gigantului cinematografic Marvel în ultimele câteva iterații, dacă nu mai mult.

Spre meritul său, cea mai recentă și aparentă ultimă tranșă a Guardians – care uneori se poate simți ca o listă de redare Spotify în căutarea unui film – reușește în cea mai mare parte să acopere epuizarea corporativă a companiei-mamă cu picături copioase și adesea inspirate, și mai lovite. -or-miss one-line-uri și o distracție vizuală care amintește de cărțile de benzi desenate reale.

Din nefericire, filmul de la scriitorul-regizor James Gunn - mintea serialului și o singură dată risipitoare sunt care de atunci a părăsit terenurile de joc consacrate ale Marvel pentru a deveni co-supraveghetor al francizei de filme de benzi desenate DC – are mai puțin succes în eforturile sale calculate de a-și convinge publicul să-i pese. În schimb, creează lumi pe care fie le distruge, fie pur și simplu se plictisește câteva momente mai târziu și reduce ceea ce ar trebui să fie relații complicate în proclamații reductive serioase.

„Este prietenul nostru!” susține Star-Lord al lui Chris Pratt, iar și iar.

Rocket (cu vocea lui Bradley Cooper) în „Guardians of the Galaxy Vol. 3.’ Prin amabilitatea Studiourilor Marvel

prețurile biletelor Disney World

Prietenul în cauză și care are nevoie este Rocket Raccoon, pilotul irascibil și specialistul în arme, exprimat de Bradley Cooper, și personajul menit să ofere filmului emoțional și narativ prin linie - și pentru care Vol. 3 servește ca o poveste de origine.

Un simplu raton nord-american smuls la întâmplare, Rocket a primit un creier incredibil și implanturi cibernetice de către cuceritorul lumii din acest film, The High Evolutionary. (Este interpretat de actorul de teatru britanic Chukwudi Iwuji, care dă personajului personalitatea unui producător executiv exacerbat al unui serial TV de lungă durată.)

Chukwudi Iwuji ca Înaltul Evoluționar în „Gardienii Galaxiei Vol. 3.’ Prin amabilitatea Studiourilor Marvel

Când o luptă cu Warlock (un Will Poulter subutilizat), un doofus super-putere pictat ca una dintre victimele lui Goldfinger, declanșează un mecanism de autodistrugere în pieptul lui Rocket, echipa trebuie să fure codul de pe o planetă vie pentru a-l opri. Acest efort periculos necesită ajutorul fostilor adversari ai grupului, Ravagers și Gamora (Zoe Saldana), sau mai degrabă o versiune a lui Gamora pe care l-am întâlnit pentru prima dată în 2019. Finalul jocului care împărtășește aceeași ingeniozitate cu Gamora care a pierit în 2018 Razboi infinit — dar nici una dintre amintirile ei.

Drept urmare, Star Lordul lui Pratt își petrece cea mai mare parte a filmului dorind noul Gamora despre momentele distractive pe care le-a petrecut cu vechiul Gamora, ca un tip care a fost blocat pe Instagram de o fostă iubită și nu poate trece peste asta. În timp ce încercările lui de a reaprinde lucrurile sunt respinse cu violență la început, știm cu toții prea bine că obiectul ardorii sale va fi în cele din urmă cucerit de farmecele lui bărbat-copil. Dinamica amintește prea mult de relația dintre personajul lui Pratt și Wyldstyle din 2014. Filmul Lego , și este o amintire tristă că Hollywood încă nu are idee cum să scrie ' personaje feminine puternice ', cu excepția faptului că-i face în cele din urmă să-și sacrifice independența la altarul aluturii eroului prost.

Zoe Saldana în rolul lui Gamora în „Guardians of the Galaxy Vol. 3.’ Jessica Millet

Ceea ce are în vedere filmul este dragostea incontestabilă a lui Gunn pentru benzi desenate și capacitatea lui de a le remix și de a le reînvia într-un mod care amintește mai degrabă de jocul artei pop decât de responsabilitatea Marvel față de acționarii Disney.

Acest lucru este cel mai evident în alegerile de costume încântător de ciudate (sentinelele Orgocorp poartă armură asemănătoare cu chiflele de cină și când plutesc în greutate zero, amintește de Maurice Sendak). În Bucătăria de Noapte ) și noile personaje animale. Printre acestea se numără noul membru al echipei Cosmo, câinele Spațial (Maria Bakalova) și interesul iubit al lui Rocket, vidra cyborg Lylla (vocea cu tandrețe de Linda Cardellini, principalul MCU).

legea si ordinea svu rollins iertatori

Dar oricât de încercat - și puține filme cu benzi desenate au încercat mai mult - emoția Gardienii Galaxiei Vol. 3 încearcă să dezvolte se simte forțat, gol și împins asupra personajelor, mai degrabă decât generat de acestea. În consecință, filmul pare mai puțin o trimitere trezitoare decât un DJ obosit care încearcă să umple ringul de dans, mai degrabă decât să admită că petrecerea s-a încheiat cu câteva ore în urmă.