Principal Divertisment Recenzie „Logan”: Cel mai recent număr al minții Marvel este tot scoarță și fără mușcături

Recenzie „Logan”: Cel mai recent număr al minții Marvel este tot scoarță și fără mușcături

Hugh Jackman în rolul Logan.Ben Rothstein / 20th Century Fox

Logan este o altă pierdere odioasă și secundară a timpului și talentului considerabil al lui Hugh Jackman și o altă aruncare scumpă care vizează mulgerea banilor de la oamenii care încă citesc cărți de benzi desenate. Colorează-l prost.

LOGAN ★
( 1/4 stele )

Regizat de către: James Mangold
Scris de: Scott Frank, James Mangold și Michael Green
În rolurile principale: Hugh Jackman, Patrick Stewart și Dafne Keen
Timpul pentru alergat: 136 min.

Domnul Jackman vine la Broadway, cântă și dansează ca Gene Kelly și Fred Astaire puse laolaltă, primește rave critice, își vinde întreaga cursă și câștigă fiecare premiu din carte. Apoi, pentru a-și câștiga existența și a rămâne bogat, el se întoarce la filme și își aruncă ambarcațiunile, carisma și magia pe canalul de gunoi Logan. Este vorba despre ... ei bine, nu este despre nimic, cu excepția faptului că marchează a noua re-călcare a stelei ca mutantul obosit, dezumflat, Wolverine (alias Logan). Dacă există o recompensă cerească, aceasta este și ultima sa.

Fanii francizei urăsc spoilerele, dar în acest caz cititorii de benzi desenate Marvel știu ce se va întâmpla înainte să se întâmple ceva și nu le deranjează să treacă. Așa că știam cu ani în urmă, înainte de începerea filmărilor, că Logan este cel în care omul principal moare. Dar, în cele 2 ore și 16 minute, îi ia să-și rupă ghearele lui Edward Scissorhands, să taie întreaga distribuție și să-și muște glonțul final, acțiunea non-stop nu este altceva decât afacerea ca de obicei. Cu excepția faptului că din imagine, a trecut timpul ca Wolverine să o numească o zi. Bătăuș și pe jumătate mort, drogatul mutant pe jumătate animal este acum un șofer de limuzină alcoolică care se ascunde într-un depozit abandonat de la frontiera mexicană în anul 2029, precum și o asistentă de sex masculin și custode al lui Charles (alias profesorul X) , interpretat din nou de un jucător chel Patrick Stewart și de un mutant albin pe nume Caliban (Stephen Merchant). Charles are Alzheimer, iar Wolverine încercând să economisim suficienți bani, duceți-i pe amândoi pe o barcă și navigați la un final pașnic, ceea ce știm că nu se va întâmpla niciodată atât timp cât există încă o bandă de producători de filme dispuși să cheltuiască miliarde aducând mai multe benzi desenate Marvel pe ecran .

LEGATE DE : Ce Logan Înțelege despre viață, moarte și drumul lung între ele

Motivul principal pentru care nimeni nu-l va lăsa pe Wolverine să se retragă din muck and hahem este noul său obiectiv: să salveze un lot de copii mutanți crescuți ca ucigași, conduși de o fată pe nume Laura (Dafne Keen), care se dovedește a fi propria lui descendență. Acum trebuie să o salveze pe Laura și prietenii ei de nenumărați ticăloși și să-i conducă la Eden, un refugiu sigur pentru copiii mutanți din Dakota de Sud. Este o călătorie de 2000 de mile plină de orori umane destinate mutanților, iar Logan poate supraviețuiește doar gloanțelor, mitralierelor, săgeților și loviturilor letale de descriere nesfârșită, atâta timp cât se poate injecta în continuare cu ace hipodermice care conțin o poțiune verde care arată ca var Kool-Aid. Acesta este kryptonitul său și nu credeți că maniacii care îl urmăresc nu știu asta.

Oameni care urmăresc această junk din original X-Men filmul din 2000 va striga jocul prost dacă îți spun cum moare Logan, dar cine glumește pe cine? Nu puteți scrie recenzii despre filmele X-Men care conțin spoilere, deoarece nu există nimic de stricat. Nimic nu se întâmplă în afară de o mulțime de tăiere, tăiere și vărsături, ticăloșii sunt subscriși și fără scop, scenele de luptă au fost făcute de o mie de ori înainte, iar regia lui James Mangold conține o bucată de originalitate. Trebuie să mă ciupesc pentru a-mi aminti că este același director responsabil Mergi pe linie, care i-a adus lui Reese Witherspoon un Oscar ca soție a lui Johnny Cash. Dar, ca să nu uităm, domnul Mangold ne reamintește din nou, cu o coloană sonoră care conține nu una, ci Două Melodii Johnny Cash.

Cel mai rău dintre toate, nu există nimic care să susțină interesul pentru Hugh Jackman sau personajul său. Logan se învârte ca Walter Brennan și adaugă atât de puțin la legenda super-eroului încât ar fi putut la fel de bine să o sune - ceea ce, în mai multe scene, este exact ceea ce face. În calitate de prinț moștenitor al scenei și ecranului, nu poate face nimic, dar în filmele X-Men prostești și trudite, nu este nimic ar trebui să fie să faci, fie.