Principal filme Recenzia „Renfield”: Zero stele pentru gunoaie puternice, detestabile și violente

Recenzia „Renfield”: Zero stele pentru gunoaie puternice, detestabile și violente

Nicolas Cage (stânga) și Nicholas Hoult în „Renfield”. Michele K Short/Universal Pictures

Deși lungimea de Renfield este din fericire scurtă, o oră și jumătate din totalul gunoiului este mai multă tortură decât merită o minte sănătoasă. Cel mai prost film de atunci Babilon, această grămadă de vechituri zgomotoase, detestabile și violente pretinde cu îndrăzneală că se autointitulează o farsă de vampiri, dar nu se vede nicăieri o fărâmă autentică de originalitate și este la fel de spirituală ca o ambulanță cu o anvelopă demontată.

RENFIELD (0/4 stele )
Regizat de către: Chris McKay
Compus de: Ryan Ridley
În rolurile principale: Nicholas Hoult, Awkwafina, Ben Schwartz, Adrian Martinez, Shohreh Aghdashloo, Nicolas Cage
Timpul pentru alergat: 93 de minute.

Renfield este o dovadă a mediocrității filmelor în general în aceste zile, așa că nu ar trebui să fiu surprins, dar aveam speranțe mai mari în ideea unui film care să exploreze în continuare personajul colorat, dar subestimat al lui Renfield, servitorul loial al contelui Dracula, atât de memorabil. imortalizat în clasicul film de groază din 1931 de Dwight Frye. După secole de servitute abuzivă, creatura jalnică obosește să-și procure stăpânului său narcisist corpuri proaspete și pornește singur să vadă dacă există viață în afara diferitelor aziluri pe care le numește acasă, o slujbă respectabilă în afară de sclavia Prințului Întunericului și gust din ceva în afară de mesele de șobolani și păianjeni oferite de șeful lui răutăcios. Așa că am abordat un film despre mintea și sentimentele singurului partener al lui Dracula în depravare, cu bucurie și promisiunea a ceva proaspăt și interesant. Rezultatul, îmi pare rău să spun, a avut entuziasmul unei prune uscate și impactul un audit fiscal.

De la un scenariu la fel de vibrant precum o ucidere pe drum până la o listă uniformă de actori care nici măcar nu pot readuce la viață o eternitate de strigoi cu grafica computerizată, totul despre acest derby cinematografic calamitos de demolare merge prost. Nicholas Hoult este prea tânăr și frumos pentru a juca un ciudat care a existat de secole într-un meniu lipsit de proteine. Printre cei risipiti din punct de vedere criminal se numără Shoreh Aghdashloo, puternica actriță iraniană nominalizată la Oscar din Casa de nisip și ceață. Privirea ei împărțind ecranul cu înfricoșătoarea actriță-rapper Awkwafina este una dintre cele mai mari jene ale anului. Și cel mai rău dintre toate, Nicolas Cage mestecă fiecare bucată de peisaj care nu este bătută în cuie pe podea ca însuși Contele Dracula. Nu este prima dată când joacă un ciugul de sânge, dar nimeni nu-și amintește o mizerie microcosmică numită Sărutul vampirului. Acum, jocul terorii transilvănene ar putea fi un vis urât pe lista lui supraaglomerată, dar chiar și cu ruj negru din ani de jugulare drenate, unghii apăsate și lame galbene de ras pentru dinți, zburând ca un liliac pe străzile de la miezul nopții din New Orleans. cu înclinație pentru turiști și călugărițe, nu este mai înfricoșător decât o felicitare de Halloween de la Walgreen. Dracula lui este o bucată cadaverică de hamburger plin de răni, sorbind plasmă dintr-un pahar de martini, iar el suprafață fiecare scenă sub direcția necunoscută a unui hack pe nume Chris McKay. Domnul Cage este un actor neînfricat (în viața reală, de asemenea, unul dintre cei mai drăguți), dar, în calitate de Dracula, este și revoltător, absurd și isteric exagerat - mai mult Butthead decât Bela.

Din fericire, nu are mare lucru de făcut. Scenariul imbecil al lui Ryan Ridley se concentrează în principal pe Renfield, care decide, după secole în care a târât pelerinele lui Dracula la curățătorie, să arunce prosopul și să-și ia o viață. Pentru a se schimba, pentru a-și revendica libertatea față de șeful său toxic și narcisist și pentru a ajunge la puterea maximă, el începe prin a cumpăra un pulover colorat de la Macy's, se mută în New Orleans actual în haine moderne și se înscrie la sesiuni de terapie de grup pentru co-deziluzionați. dependente. (Ridley pare să nu știe că Anne Rice a ajuns prima la Big Easy, cu o trupă mult mai interesantă de vampiri, făcând orice încercare de originalitate moartă la sosire.) Scopul lui Renfield: Să zboare ca Lugosi, să mănânci niște beignets în Cartierul Francez fără a lui. meniu obișnuit de muște și, Doamne ferește, găsiți . . . fericire. În acest scop, filmul urmărește toate tendințele actuale – ochi tăiați, capete tăiate, corpuri care explodează stropit sânge peste tapet și, mai rău – în timp ce caută, dar nu reușește să găsească un echilibru credibil între filmul de frică și farsă. Am plecat din curiozitate — aceeași curiozitate, se pare, care a ucis pisica.