Recenzie „Fast X”: Jason Momoa domnește suprem ca cel mai bun și cel mai rău mare rău al francizei

Jason Momoa   Meadow Walker și Vin Diesel
Eveniment Fast X, Roma, Italia - 12 mai 2023   Charlize Theron
Eveniment Fast X, Roma, Italia - 12 mai 2023   Shay Shariatzadeh și John Cena
Eveniment Fast X, Roma, Italia - 12 mai 2023
Credit imagine: Universal Pictures

The Fast & Furious familia este cadoul care continuă să-l dăruiască. După mai bine de 20 de ani, Rapid franciza încă aduce tot combustibilul în cinematografe. X rapid , lansat pe 19 mai, marchează începutul (ceea ce pare a fi) sfârșitul, iar filmul scoate la iveală armele mari, în special a lui Jason Momoa Dante Reyes.

X rapid este o poveste despre răzbunare și despre modul în care setea de răzbunare ne poate duce peste margine, la propriu și la figurat. Dante este fiul lui Hernan Reyes, bărbatul pe care Dom și Brian l-au ajutat să-l doboare Cinci rapizi . Un deceniu mai târziu, Dante este hotărât să-l facă pe Dom să sufere - și asta înseamnă să-l urmărească pe familia lui Dom.

Jason Momoa
Jason Momoa ca Dante Reyes. (Imagini universale)

Dar Dante nu este ticălosul tău obișnuit. Jason îmbrățișează complet a fi complet dezorientat ca Dante. El mestecă fiecare scenă și face o masă de 5 stele X rapid . Dante este ciudat, imprevizibil, hilar și periculos. Este delicios de rău și se bucură de haosul pe care îl creează. The Rapid Franciza avea nevoie de un tip rău ieșit din comun și l-au prins cu Jason în pică. El detine filmul.

Distribuția care se întoarce continuă să aducă ceea ce ne dorim și trebuie să vedem cu toții în Rapid filme. Un strigăt special trebuie să iasă la Leo Abelo Perry , tânărul jucându-l pe micuțul Brian. Își ține pe al său alături Vin Diesel și John Cena . Micul Brian și unchiul său Jakob au unele dintre cele mai încântătoare momente din film.

Când te uiți la un Rapid film, știi că vei primi toate urmăririle cu mașina și scenele de acțiune pe care inima ta le dorește. X rapid ridică poziția în mare măsură, preluând complet Roma cu o urmărire extinsă (și total ridicolă) de mare viteză care dă tonul genului de haos pe care Dante îi place să îl creeze. X rapid continuă să sfideze legile gravitației și ale fizicii, dar aceasta este a Rapid film. Cui îi pasă de toate astea? Știi exact ce primești de fiecare dată când mergi la teatru pentru a-l vedea pe următorul. De la activități care implică Dom și elicoptere la o cursă până la siguranță pe un baraj abrupt, X rapid continuă să apese pedala pe acțiune.

Vin Diesel
Vin Diesel ca Dom Toretto. (Imagini universale)

Există o mulțime de răsturnări surprinzătoare de-a lungul filmului, una care ridică cu adevărat miza Lupta lui Dom cu Dante . X-uri rapide sfârșitul și scena post-credite te lasă cu siguranță să vrei mai mult și este clar că acesta este doar primul capitol al acestei trilogii finale. X rapid știe exact ce fel de film este. Nu încearcă niciodată să fie ceva ce nu este. Este un blockbuster pur distracţie . Rezervorul este departe de a fi gol când vine vorba de Rapid franciza, asta e sigur. Aduceți următoarea tranșă!