Principal filme Recenzie „Ministry of Ungentlemanly Warfare”: Guy Ritchie îndoaie istoria cu rezultate palpiante

Recenzie „Ministry of Ungentlemanly Warfare”: Guy Ritchie îndoaie istoria cu rezultate palpiante

Alex Pettyfer, Alan Ritchson, Henry Cavill, Hero Fiennes Tiffin și Henry Goldin (din stânga) în Ministerul Războiului Ungentlemanly. Daniel Smith

Să fim sinceri: oricât de valoroase sau profund emoționante, filmele din cel de-al Doilea Război Mondial pot fi un zgomot. Un conflict global care va schimba jocul, care continuă să afecteze descendenții celor implicați, merită cu siguranță seriozitate. Dar istoria nu trebuie să necesite întotdeauna o asemenea intensitate pe ecran. Guy Ritchie iar colaboratorii săi pe Ministerul Războiului Ungentlemanly înțelegeți acest lucru, creând un film al celui de-al Doilea Război Mondial, bazat pe evenimente reale, cu o flotabilitate surprinzător și o energie cu un octan ridicat - chiar dacă o parte din poveste nu este chiar adevărată.

MINISTERUL RĂZBOIULUI NEMOBIL ★★★ (3/4 stele )
Regizat de către: Guy Ritchie
Compus de: Paul Tamasy, Eric Johnson, Arash Amel, Guy Ritchie
În rolurile principale: Henry Cavill, Eiza González, Alan Ritchson, Alex Pettyfer, Hero Fiennes Tiffin, Babs Olusanmokun, Henry Golding, Cary Elwes
Timpul pentru alergat: 120 de minute.

Filmul, regizat și co-scris de Ritchie, joacă Henry Cavill în rolul agentului secret britanic Gus March-Phillipps, care a fost o inspirație pentru James Bond. March-Phillipps are sarcina de a conduce un grup de agenți renegați într-o misiune din Anglia la Fernando Po, în Africa de Vest, pentru a distruge navele care furnizează submarinele naziste. Echipa — care include Alan Ritchson este mortalul Anders Lassen, Eroul Fiennes Tiffin este Henry Hayes și Henry Golding Freddy Alvarez este fie bazat pe, fie inspirat de oameni reali, deși au fost luate unele libertăți. Spionii urcă la bordul unui vas de pescuit și navighează spre sud, oprindu-se pe drumul pentru a ataca o tabără nazistă unde colegul agent Geoffrey Appleyard ( Alex Pettyfer ) este deținută. Deși nu s-au tras vreodată focuri de armă asupra istoricului Operațiune de Postmaster, echipa lasă în urma lor grămezi de naziști morți, mulți evidențiați, aruncați în aer sau împușcați cu un arc și săgeți de Lassen.

Între timp, o a doua echipă de agenți britanici se află la sol în Fernando Po, pregătindu-se pentru operațiune. Acestea includ interpretarea sexuală a lui Eiza González asupra lui Marjorie Stewart, un agent din viața reală care nu a făcut parte din Operațiunea Postmaster și Babs Olusanmokun e mai eficient domnul Heron, un personaj amalgam. Marjorie seduce și distrage atenția pe șeful nazist Heinrich Luhr (Til Schweiger, care a jucat un personaj similar în Nemernicii fără glorie ) în timp ce domnul Heron concepe două petreceri care vor avea loc în timp ce spionii se infiltrează în port. Există puține eșecuri, dar în cele din urmă publicul poate vedea misiunea desfășurată ca o miză mare care implică câteva morți mai multe decât thrillerul tău tipic de spionaj.

Eiza González în Ministerul Războiului Ungentlemanly. Daniel Smith

În ciuda oricăror inexactități istorice, Ministerul Războiului Ungentlemanly este un film distractiv, bine povestit, care nu se supraanalizează. O mare parte din acest lucru se datorează stilului extravagant și rapid al lui Ritchie, care îl servește bine aici. O parte din dialog și acțiune au fost improvizate zi de zi pe platourile de filmare, o apariție tipică într-un proiect Ritchie, și există o strălucire, briozitate care este plăcut de vizionat. Sigur, pasionații de istorie vor fi enervați. Și da, unele crime sunt gratuite. Dar distribuția, în special Ritchson, mestecă peisajul și îl scuipă cu mare fervoare. Este violent, elegant și prezentat cu fler în timp ce prezintă o poveste mai puțin cunoscută din război, care a fost desecretizată abia recent.

Există câteva sughițuri, inclusiv caracterizarea lui Marjorie, dar Ritchie face un argument real pentru a aduce simțul umorului în cinematograful celui de-al Doilea Război Mondial. Se simte ca o piesă însoțitoare pentru Nemernicii fără glorie , deși acesta poate fi mai ironic decât hit-ul lui Quentin Tarantino din 2009. Ritchson, în special, fură spectacolul, dovedindu-se a fi o vedetă de acțiune neprețuită, în timp ce Lassen doboara cu zel o barcă întreagă de oameni. Și Cavill se distrează în mod clar ca March-Phillipps, un bărbat care nu ascultă ordinele și care va face lucrurile în felul lui, în ciuda consecințelor. În această privință, el nu se deosebește de Ritchie, un regizor de autor care îmbină fiecare poveste cu propria sa viziune. Este convingător să-i vezi interpretarea unui film al celui de-al Doilea Război Mondial, în ciuda câtorva găuri narative, și este un bun memento că nu toate poveștile de război trebuie să fie atât de serioase.