Principal televizor Recenzie „Party Down”: peste un deceniu mai târziu, mai amuzant ca niciodată

Recenzie „Party Down”: peste un deceniu mai târziu, mai amuzant ca niciodată

De la stânga: Tyrel Jackson Williams, Ryan Hansen, Zoë Chao, Martin Starr, Adam Scott și Ken Marino în „Party Down”. Colleen Hayes

Fani ai Party Down au plâns de ani de zile pierderea seriei de comedie în două sezoane. Emisiunea, creată de John Enbom, Rob Thomas, Dan Etheridge și Paul Rudd, a fost difuzată pe Starz din 2009 până în 2010 înainte de a fi anulată fără ceremonie, cu raționament nebulos din rețea. Devotații au vizionat și au revizionat acele două sezoane, iar atmosfera ciudată, care râde în hohote, a adus serialul un val de spectatori noi în anii de după. Când a fost anunțată o renaștere în șase episoade, a fost încântată atât de entuziasm, cât și de scepticism.

Nu te teme. Al treilea sezon al Party Down este la fel de amuzant, dacă nu mai amuzant, ca episoadele anterioare. Personajele, acum mai vechi, dar deloc mai înțelepte, sunt fidele versiunilor lor originale. Pentru un spectator, nou sau de lungă durată, care urmărește actualizarea Party Down simte că mă întorc într-o lume care a fost acolo de tot timpul.

Sezonul trei se deschide la începutul lui 2020. Ambițiosul, dar nefericit Ron Donald (un genial Ken Marino) conduce încă Party Down, un serviciu de catering de la Hollywood care angajează actori care se chinuie. Roman DeBeers (Martin Starr) este angajatul de lungă durată al companiei, dar toți ceilalți, inclusiv Henry Pollard de la Adam Scott, Lydia Dunfree de Megan Mullally și Constance Carmell de la Jane Lynch, au trecut mai departe. Personajele se găsesc reunite la o petrecere care îl sărbătorește pe Kyle Bradway (Ryan Hansen, care ar trebui să fie distribuit în mult mai multe lucruri), acum un actor de succes. Urmează chinuri, ca de obicei. Până la deschiderea celui de-al doilea episod, este post-pandemie și mulți dintre foștii angajați ai Party Down s-au întors la vechile lor locuri de muncă, lucrând pentru Ron.

Succesul lui Party Down constă în formatul său, care aruncă personajele într-o petrecere diferită pentru fiecare episod, și în ridicolul său sincer. Hollywood-ul din serial este o interpretare ușor amplificată și exagerată a realității, dar înghesuiește în mod potrivit tot ce este bizar despre industria divertismentului și locuitorii ei bogați. Noile episoade îl prezintă pe James Marsden în rolul celebrului actor Jack Botty și pe Jennifer Garner în rolul lui Evie, un producător de film care devine un interes amoros pentru Henry (casey lui Lizzy Caplan a fost scrisă din cauza unor conflicte de programare). Dar punctul culminant este Tyrel Jackson Williams, care joacă rolul unui creator de conținut pe nume Sackson, care lucrează pentru Party Down în timp ce își crește numărul de urmăritori TikTok.

Adam Scott și Jennifer Garner în „Party Down”. Colleen Hayes

Fiecare episod nou este o încântare în sine. Echipa Party Down, care nu poate să-și găsească niciodată nimic, organizează o petrecere surpriză de naștere, un eveniment de lansare pentru ceea ce pare a fi un grup de naziști, un bal fals și un luau hawaian. Ron este mereu dornic să mulțumească, făcând tot posibilul să promoveze Party Down. Henry, eroul nostru de facto, în ciuda succeselor sale de actorie din trecut, încă nu se distrează. Ca și în primele două sezoane, personajele se întâlnesc adesea față în față cu luptă și înfrângere. Când obțin un câștig, este și mai dulce, iar aceștia sunt oameni pentru care vrei să-i înrădăcini.

Nu a fost încă anunțat dacă aceste șase episoade vor fi un sezon independent sau dacă Starz intenționează să continue Party Down , ceea ce ar trebui. Spectacolul are un ton și o voce singulare care ar putea continua sezon după sezon, cum ar fi Biroul sau Este întotdeauna însorit în Philadelphia . Posibilitățile pentru lumea și personajele spectacolului par nelimitate. Nu toate renașterile funcționează – cele mai multe nu funcționează, de fapt – dar acesta este un exemplu de una care nu numai că recreează ceea ce a făcut anotimpurile originale atât de convingătoare, dar îl extinde. Dă-ne mai mult.