Principal Televizor Recenzie „Grease: Live”: puneți o luptă; Încă nu e dragoste la prima vedere

Recenzie „Grease: Live”: puneți o luptă; Încă nu e dragoste la prima vedere

Nou, dar nu îmbunătățit Pink Ladies of Grease Live! Via Fox

În timp ce încercați să DVR Grăsime: în direct aseară înainte de premiera sa, m-a frapat o particularitate a musicalului (și nu, nu vorbesc despre ciudata alegere de turnare a lui Bunk din Firul ca antrenor Calhoun): a fost pe Fox. Presupuneam că, ca și versiunile live, fără public Wiz , Peter Pan și Sunetul muzicii precedent Grăsime: în direct , ne-am uita la o producție NBC.

Aceasta este greșeala mea și una care ar fi putut fi corectată cu ușurință dacă m-aș fi chinuit să mă uit la orice material de presă, toate acestea servind pentru a mă asigura că știm Grease Live a fost o bestie foarte diferită de muzicalele NBC. Ca și noțiunea de public, pentru unul, care Grăsime: în direct ne-am asigurat că nu numai că am auzit (tare, după fiecare număr), ci a văzut : umplerea gradinilor în timpul scenelor într-o piesă ingenioasă de turnare în care publicul s-a dublat pentru corul grecesc al oricărei scene interpretate într-un liceu propriu-zis.

Acesta nu a fost singurul lucru pe care l-a făcut Fox pentru a-și diferenția muzicalul de competiție, dar a fost singurul care a contat cu adevărat. Toate celelalte diferențe observabile s-au ridicat la peccadillos din rețea: cântecul ciudat de groaznic al lui Frenchie înainte de Beauty School Dropout (și versiunea ciudată R&B a acelui număr), lipsa totală de chimie între personajele principale, până la alegerea producțiilor (care, într-un alegerea confuză a mesajelor, puneți o piesă care crește nostalgic despre liceenii albi care resping - și apoi întăresc - valorile tradiționale ale familiei din anii 1950 pe același canal care ne-a adus odată Bucurie ). Aceste alegeri nu au fost nici îmbunătățite Grăsime: în direct nici nu i-a scăzut serios, dar au adăugat la greșeala unei producții, încercând în mod evident să evite capcanele pentru care muzicalele live ale NBC au fost criticate.

Așadar, să trecem la esență. În ciuda Grăsime: în direct fiind un succes atât în ​​măsurători atât de aprobare critică, cât și de numere Nielsen mai standard (pe care le a marcat la fel de mare ca muzical live inaugural al NBC, Sunetul muzicii ), Am găsit totul atât de ... inutil. Cu atâta călărie pe acest musical - care trebuia să concureze cu Pro Bowl, pentru numele lui Dumnezeu - ai crede că directorii de la Fox s-ar fi chinuit să NU facă să pară o producție de liceu că s-a întâmplat să fie televizat . De ce să nu canalizăm o parte din acești bani în valori de producție care ar permite Grăsime: în direct să faci lucruri pe care piesele obișnuite nu le pot face: folosește salturi, să zicem sau efecte speciale; sau mergi la toate Julie Taymor cu costum și scenografie. Știu că unele dintre acestea sunt sistemice ale muzicalului în sine: Unsoare în cele din urmă este o producție destul de redusă și nu are o mulțime de locuri în care grăsimea tăiată ar putea fi adăugată din nou. (Întregul buget pentru concursul de dans s-a arătat aparent fie pe Mario Lopez, pe rochia lui Cha Cha's Hot Topic, fie pe amândouă, în loc de dansatori de fundal care ar putea face mâna, copil.) Dar chiar și în limitele unui eveniment live, televizat - ceea ce, să fim clari, Fox NU știe stinge prin suflare , când vrea –N-aș putea să nu mă gândesc la asta Grăsime: în direct a fost doar un nebun. Nici măcar publicul țipător (a cărui absență în producțiile NBC nu aș fi dorit niciodată mai mult până când Fox nu le-a pus în față și în centru) nu mi-a putut susține părerea.

În mintea mea, cea mai bună versiune a musicalului televizat ar fi înregistrarea PBS din 1981 a American Playhouse’s In padure . A fost live în sensul că a avut un public și producția sa a însemnat o lectură în scenă a lui Stephen Sondheim și a frumosului basm al lui James Lapine; faptul că a fost preînregistrat pe parcursul a trei producții a făcut puțin pentru a submina sentimentul de imediate pe care îl înțeleg că se află în spatele acestei apăsări recente de muzicale live. (De fapt, este cu mult superior versiunii filmului lansată anul trecut și doar din acest motiv includ întreg spectacolul în întregime mai jos. Sunteți binevenit.)

Mă aștept că nimeni nu se adaptează acestor lucruri, din același motiv pentru care se acordă primelor două episoade idol american : plăcerea schadenfreude de a vedea cum cineva cade pe față în fața unei națiuni de telespectatori. La naiba, tatăl Vanesei Hudgens a murit cu câteva ore înainte de spectacol, și totuși a reușit să dea o performanță destul de grozavă. În plus, nu poți greși cu adevărat prin asociere Hamilton regizor (Thomas Kail) cu tipul responsabil Deci crezi că poți dansa? (Alex Rudzinski). Așadar, dacă nu urmărim actul cu funii, televiziunea live este adesea promițătoare, iar experimentul publicului sau absenței publicului este doar semi-relevant; dacă jumătate din persoanele care participă la spectacol urmăresc redarea întârziată, cum ar fi clipurile DVR sau clipurile de a doua zi, DE CE această insistență asupra formatului muzical live?

În plus, desigur, evaluările uriașe mătură.