Principal Știri celebrități Melissa Gorga o critică pe Teresa Giudice pe „falsă” după scurgeri de mesaje text private online

Melissa Gorga o critică pe Teresa Giudice pe „falsă” după scurgeri de mesaje text private online

Teresa Giudice Melissa Gorga Vezi galeria   ADEVARATELE HOUSEWIVES DIN NEW JERSEY -- Sezonul: 13 -- Poza: Rachel Fuda, Margaret Josephs, Melissa Gorga, Dolores Catania, Teresa Giudice, Jennifer Aydin, Danielle Cabral -- (Fotografia de Andrew Eccles/Bravo)   ADEVARELE HOUSEWIVES DIN NEW JERSEY -- Sezonul: 13 -- Poza: Teresa Giudice -- (Fotografia: Andrew Eccles/Bravo)   Adevăratele gospodine din NEW JERSEY -- Sezonul: 13 -- Poza: Melissa Gorga -- (Foto de: Andrew Eccles/Bravo)
Credit imagine: Jason Mendez/Invision/AP/Shutterstock

Și cearta continuă. Melissa gât este învinuit cumnata ei Teresa Giudice pentru că mesajele lor personale au fost difuzate săptămâna aceasta într-o postare aprinsă din 9 februarie despre ea Povestea Instagram . 'Baieti! Văd că sunteți curioși de mesajele text! Cineva este cu siguranță în spirală și trebuie să „demonstreze” că lucrează ore suplimentare”, o tânără de 43 de ani. Adevărate gospodine din New Jersey a început steaua. „DAR TOATE ACESTEA ÎMPĂRĂ ȘI MAI MAI MAI DOVEDERE!!!”

Vezi această postare pe Instagram

O postare distribuită de RHONJ ❤️ (@rhonjnews)

„Ea nu a răspuns la mesajele text pe care le-am trimis după ce am filmat reuniunea!! greieri!!!” a continuat ea, clar agitat. „Abia după trei săptămâni, și după reuniunea AFISATĂ – a primit toate reacțiile cu privire la cât de prost ne-a tratat pe fratele ei și cu mine – atunci a simțit nevoia să se adreseze și să curețe. Ea a vorbit chiar în același timp în care eram pe cale să începem filmările și, în sfârșit, doream să discutăm despre relația noastră și despre cum poate remedia ea a fost FAKE!”

Melissa a concluzionat: „A fost neautentic și a fost egoist. Am vrut să ieșim din roller coaster. Punct în alb. Nu pot spune multe mai multe acum, dar dacă vei continua să urmărești acest sezon, va avea mult mai mult sens.”

Nu este un secret pentru nimeni că relația dintre Teresa, 50 de ani, fratele ei, Joe Gorga , 42 de ani, iar soția lui este la cel mai scăzut nivel istoric. Se pare că totul a atins un punct de fierbere în timpul sezonului 12 din Adevăratele gospodine din New Jersey, care a fost difuzat în 2022. Deși inițial se dau cap când Teresa și fostul ei soț au fost condamnați la închisoare pentru fraudă fiscală , lucrurile s-au înrăutățit în august 2022 înaintea Terezei nuntă la Luis „Louie” Ruelas , care Joe și Melissa au sărit . Lucrurile parcă au evoluat până la un punct fără întoarcere după a zvonuri că Melissa l-a înșelat cândva pe Joe în timp ce ea era într-un turneu de publicitate a ieșit și au ajuns la concluzia că Teresa a ajutat zvonul să iasă la iveală. Apoi, în timpul Adevărate gospodine din New Jersey Finalul sezonului 12 , Teresa și Joe au intrat într-o luptă explozivă, ceea ce l-a determinat pe Joe să o facă furtună de pe scenă și amenință că va renunța la spectacol.

Teresa Giudice Melissa Gorga
Orice șansă de reconciliere între Teresa Giudice și Melissa Gorga a dispărut aparent (Foto: Jason Mendez/Invision/AP/Shutterstock)

Potrivit mesajelor text scurse la care Melissa se referea în povestea ei pe Instagram, care au fost obținute de Totul despre gospodinele adevărate , Melissa i-a trimis un mesaj Teresei după ce a fost filmată reuniunea din sezonul 12 și nu a mai auzit nimic despre asta decât după difuzarea reuniunii la începutul lui mai 2022. După ce a văzut reuniunea, Teresa i-a trimis un mesaj Melissei și a declarat că „vrea ca lucrurile să fie mai bine” și a rugat-o să ia prânzul. Până atunci, lucrurile mergeau greșit pentru Melissa de prea mult timp.

Ea a răspuns: „Teresa, ți-am trimis un mesaj de la reuniune și nu ai răspuns niciodată până acum. Mi se pare puțin calculat că trebuie de fapt să privești și să citești comentarii pentru a te simți că vrei să repari familia pentru a suta oară. Simt că acest text este despre tine și nu despre noi. Mai ales când suntem pe cale să începem filmările din nou peste două săptămâni. După toți acești ani, am găsit în sfârșit o modalitate de a accepta felul în care este relația noastră.”

Melissa a continuat să-i amintească Teresei că a „tras linia în nisip” excluzând-o de la petrecerea ei de mireasă și nici măcar nu i-a spus până când nu a fost știri publice. „Ai spus de mai multe ori la interviuri că nu vom fi niciodată prieteni. Sunt de acord cu tine. Vom fi mereu o familie și întotdeauna nu-ți voi urez decât cele bune. Ne vedem curând”, a încheiat ea.

Teresa a răspuns mulțumindu-i Melissei pentru textul ei „din suflet și autentic” și și-a cerut scuze „din fundul inimii”. A rugat-o pe Melissa să se întâlnească încă o dată, dar a refuzat încă o dată cererea. Au urmat câteva texte aparent prietenoase, inclusiv o invitație la Sărbătoarea de naștere a Terezei , la care Melissa a spus că ea și nici Joe ar putea participa. Au ajuns să-i trimită flori, pentru care Teresa i-a mulțumit.

când va lovi recesiunea

Sezonul 13 din Adevăratele gospodine din New Jersey a avut premiera pe 7 februarie și, după cum a spus Melissa, fanii vor trebui să o facă Rămâneţi aproape pentru a vedea mai mult din povestea tragică a familiei.

Faceți clic pentru a vă abona pentru a primi buletinul nostru informativ gratuit HollywoodLife Daily pentru a primi cele mai tari știri celebrități.