Principal filme Recenzia „The Greatest Hits”: Compoziția romă care călătorește în timp nu își poate găsi groove

Recenzia „The Greatest Hits”: Compoziția romă care călătorește în timp nu își poate găsi groove

Justin H. Min și Lucy Boynton în Cele mai mari hituri. Merie Weismiller Wallace

Viața este plină de momente „ce-ar fi dacă”, un adevăr universal care se află adesea în centrul comediilor romantice de la Hollywood. Intriga filmelor prosperă pe ideea de realități alternative sau de schimburi de cronologie, dar poate deveni și un truc dacă nu este executat bine. Aceasta este criza cu care se confruntă Cele mai mari hituri , o comedie romantică dulce, bine intenționată, cu un concept bun care este prezentat cu efect șovăitor.

CEL MAI MARE HTS ★★ (2/4 stele )
Regizat de către: Ned Benson
Compus de: Ned Benson
În rolurile principale: Lucy Boynton, Justin H. Min, David Corenswet, Austin Crute
Timpul pentru alergat: 94 de minute.

Lucy Boynton o joacă pe Harriet, o hipster din Silverlake îndurerată care și-a pierdut iubitul Max ( David Corenswet , noul Superman) într-un accident de mașină cu un an înainte. Ea își păstrează viața mică, lucrând la o bibliotecă și având grijă de câinele lui Max, într-un efort de a elimina atât tristețea, cât și faptul că anumite cântece o duc literalmente înapoi în timp. De fiecare dată când aude o melodie pe care a auzit-o pentru prima dată cu Max, Harriet se află de fapt în trecut pentru durata pe care o cântă, o îngâmfare care este atât fermecător de capricios, cât și metaforic totuși. Ea caută o melodie anume, pe care au auzit-o în ziua în care a murit, pentru că este convinsă că îi poate opri moartea.

În public, Harriet se ascunde sub căști cu anulare a zgomotului și se păstrează pentru ea. Ea participă la un grup de sprijin pentru durere, condus de simpatica Evelyn (Retta), dar stă în spate și nu vorbește niciodată. Izolarea ei este întreruptă de David ( Justin H. Min ), care se confruntă cu moartea părinților săi și zboară scântei. Problema: sunt scântei foarte slabe, foarte mici și nu există suficientă chimie între Harriet și David pentru a ne convinge că ar trebui să nu mai încerce să-l învie pe Max. Scriitor și regizor Ned Benson ( Dispariția lui Eleanor Rigby ) construiește cu joc o lume de vis maniac pixie pentru personaje, trecând între trecut și prezent pe măsură ce aflăm cum Harriet l-a întâlnit pe Max și cum se poate conecta soarta lor cu cea a lui David. În cele din urmă, totuși, te trezești că dorești ca Lucy să fie cu Max, un tip mult mai carismatic, ceea ce subminează ideea întregii chestii.

Muzica este un instrument de conexiune puternic – coloana sonoră a filmului se bazează în mare măsură pe indie rock și pop nostalgic – iar ideea că ne-ar putea împinge înapoi în timp pare adevărată. Cine nu a auzit un anumit cântec și nu s-a simțit atras înapoi? Multe relații sunt ținute împreună de obsesii muzicale comune, care devin mai complicate odată ce se termină. Este inteligent și convingător să vezi parteneriatul lui Harriet și Max desfășurându-se doar prin momentele în care au auzit o melodie pentru prima dată. Este povestea actuală care nu se conectează, în ciuda pieselor de decor ciudate, cum ar fi o discotecă tăcută și glumele necesare unui magazin de discuri. (Ca să nu mai vorbim de lipsa completă de logică a călătoriei în timp și a eventualului rezultat.)

Publicul caută astfel de filme pentru că sunt reconfortante, oferind o realitate în care doi oameni drăguți găsesc dragostea în ciuda greutăților (cel puțin, asta ni se promite în Cele mai mari hituri remorcă). Boynton este un protagonist câștigător al comediei rom și ar trebui să fie distribuit în mai multe filme din acest gen, în mod ideal, cu rezultate mai puternice. Deși face tot posibilul aici, emoția nu ajunge niciodată suficient de adânc pentru a influența privitorul într-un mod real, lăsându-te să te întrebi despre o realitate alternativă în care acest film este o versiune mai bună a lui însuși.

„The Greatest Hits” are premiera la Hulu pe 12 aprilie.