când începe noul sezon al nerușinatului pe netflix

AER ★★1/2 (2,5/4 stele )
Regizat de către: Ben Affleck
Compus de: Alex Convery
În rolurile principale: Matt Damon, Jason Bateman, Ben Affleck, Viola Davis, Chris Messina, Chris Tucker, Matthew Maher, Marlon Wayans
Timpul pentru alergat: 112 minute.

Prima a fost una mare și a implicat o proiecție proastă, cu o mare parte din partea de jos a imaginii filmului tăiată de pe ecranul gigant la un teatru AMC din Grove, un mall din centrul orașului Los Angeles.

Proiecție defectuoasă la lanțurile de teatru ca acesta a atins recent niveluri epidemice , o preocupare deosebită într-un moment în care studiourile sunt disperate să obțină un public național care a abandonat în mare parte experiența cinematografului pentru confortul fără stres al streamingului. Când Aer se deschide pe 5 aprilie, va fi disponibil doar în cinematografe, așa că, dacă doriți să vedeți lansarea Amazon Studios, foarte comercializată, va trebui să vă încrucișați degetele și să sperați că norocul vostru este mai bun decât al meu.

Al doilea a implicat-o pe femeia de lângă mine, care și-a scos iPhone-ul puternic luminat și a folosit o aplicație Google pentru a traduce fragmente din dialogul filmului în limba italiană scrisă.

Deși a făcut asta doar pentru scenele cu Chris Tucker – care l-a interpretat pe Howard White, unul dintre directorii Nike centrali în semnarea lui Michael Jordan – a fost adesea suficient să distragă atenția. Fiindcă această emisiune avea loc cu două săptămâni înainte de lansarea filmului, v-ați fi gândit că cineva ar fi fost cu ochii pe acest tip de comportament nefast, dar femeia nu a fost niciodată abordată și nici nu a făcut nici cea mai mică încercare de a se ascunde. ce făcea ea sau estompează un ecran care strălucea la fel de strălucitor ca un felinar Coleman.

Condițiile în care am văzut filmul au fost mai reprezentative pentru momentul plin pe care îl trăim în prezent decât filmul în sine a fost emblematic pentru perioada pe care este atât de disperat să o recreeze pe ecran, anii '80 go-go ai Americii lui Reagan. Arătând cum Nike, o companie de încălțăminte de alergare din Oregon, care, la acea vreme, era puțin mai mult decât o idee ulterioară pe piața de baschet, a schimbat pentru totdeauna jocul pantofilor, nu numai construind o marcă de pantofi în jurul unui singur jucător, dar și oferind acestuia jucătorului o mică parte din profiturile fiecărei perechi de pantofi vândute, Aer spune povestea unuia dintre cele câteva exemple din acel moment de ridicare corporativă, mai degrabă decât doar exploatare.

Ben Affleck în rolul lui Phil Knight în „Air”. Prin amabilitatea lui Prime

Faptul că filmul reușește să-și vândă povestea despre capitalismul care se simte bine mai mult decât nu se datorează direcției rapide și propulsive din partea lui Affleck – care s-a jucat în rolul lui Phil Knight, co-fondatorul Nike – și un amabil. Performanța principală a co-conspiratorului său de demult, Matt Damon, în rolul guruului de baschet de la Nike, Sonny Vacarro. Faptul că filmul prezintă un suflet vine, deloc surprinzător, sub forma Violei Davis, care i-a luat locul lui Meryl Streep ca cea mai venerată și mai impunătoare prezență a cinematografului. Regele Femeia Vedeta oferă filmului, adesea frenetic, singurele sale momente de calm ca Deloris Jordan, mama a cărei previziune aproape supranaturală asupra valorii viitoare a fiului ei oferă filmului momente de adevărat eroism.

În timp ce Deloris lui Davis este infrautilizată criminal în film, cel puțin ea este în el, așa că are asta despre personajul fiului ei.

Michael Jordan este aproape complet absent de la Aer , excluzând momentele scurte în care este arătat din spate sau văzut cu privirea distrasă în sala de conferințe Nike ca o pisică plictisită. Poate că Affleck a concluzionat cu înțelepciune că a vedea un simplu muritor înfățișând cel mai mare participant al atletismului competitiv din toate timpurile ar rupe vraja filmului său, dar decizia îi conferă filmului energia împrăștiată a unui bărbat care își petrece două ore căutându-și cheile de la mașină.

Chris Tucker în rolul lui Howard White în „Air”. Prin amabilitatea lui Prime

După cum a arătat în alte eforturi regizorale, în special în 2007 Gone Baby Gone — Affleck are un adevărat talent atât pentru a construi un impuls narativ, cât și pentru a atenua emoțiile unui film până când acestea urcă într-un catarsis satisfăcător.

Totuși, de data aceasta, el trage o mare parte din verva filmului său din caloriile goale: picături constante din ceea ce pare a fi fiecare melodie pop a epocii (secțiunea în care așteptăm să aflăm cu ce companie de adidași va semna Jordan este prea evident accentuată cu „Time After Time” de Cyndi Lauper și umor care se bazează în mare măsură pe publicul care cunoaște viitorul. („Nimeni nu-l va urmări pe Charles Barkley la televizor”, latră un director fără idee.)

este șah-mat instant răspunsuri Yahoo

Slavă Domnului pentru Damon, care poartă cu pricepere Aer este cu o combinație perfectă a disperării cocoloase și pline de bucurie care a făcut ca 2009 Informatorul! un astfel de hohot și încrederea fragilă care a funcționat la fel de bine în 2019 Ford v Ferrari. Doi actori preferați ai lui Affleck, Chris Messina și Matthew Maher, care joacă rolul agentului prost al lui Jordan și, respectiv, un geniu al designului de pantofi care lucrează în subsolul Nike, strălucesc într-un ansamblu în general excelent. Dar Affleck se poticnește dându-se pe el însuși drept un cavaler mercurial, care citează Zen, o parte care are nevoie de un actor pentru a se topi în ea, așa cum a făcut John Goodman în rolul lui John Chambers în filmul câștigător al Oscarului lui Affleck. Argo.

A doua zi după proiecția mea, doi publiciști Amazon au trimis un e-mail pentru a oferi un link care expiră rapid către Aer , așa că l-am putut viziona din nou în circumstanțele probabil mai ideale ale propriei mele case. am refuzat; deși nu este un film rău, nu m-am simțit obligat să-l revăd, cel puțin nu imediat. În plus, dacă aceleași catastrofe gemene care s-au întâmplat la prezentarea mea au loc la a ta - ceva deloc improbabil, având în vedere epoca noastră actuală de expoziție defecte - nu ți se va acorda un lux similar.

Uneori, mersul la cinema, precum sportul și afacerile, este puțin mai mult decât un joc de noroc.