Principal filme Recenzie „Damsel”: Millie Bobby Brown blocată într-o vale neobișnuită CGI

Recenzie „Damsel”: Millie Bobby Brown blocată într-o vale neobișnuită CGI

Millie Bobby Brown în Fată . John Wilson / Netflix

Unul dintre motivele pentru care publicul – și alegătorii premiilor – au atras atenția către filme precum Barbie și Săracii lucruri se datorează faptului că lumile fantastice create pe ecran au o calitate reală, tactilă. Decorurile au fost construite și au existat în trei dimensiuni pe scenele sonore, cu adâncimi palpabile care se traduce în povestire. Aceste lumi ar fi putut fi făcute cu ecrane verzi și CGI, dar ar fi diminuat experiența generală. Cineva ar trebui să spună asta echipei de filmare din spate Fată , un film care este plat din punct de vedere vizual în ciuda decorului său fantastic.

FATĂ ★★ (2/4 stele )
Regizat de către: Juan Carlos Fresnadillo
Compus de: Dan Mazeau
În rolurile principale: Millie Bobby Brown, Ray Winstone, Nick Robinson, Shohreh Aghdashloo, Angela Bassett, Robin Wright
Timpul pentru alergat: 107 minute.

Filmul, scris de Dan Mazeau și regizat de Juan Carlos Fresnadillo, este bine intenționat în arcul său tematic, dar execuția sa se clătește. Millie Bobby Brown joacă rolul Elodie, o tânără muncitoare care trăiește într-un regat îndepărtat, unde combustibilul și alimentele sunt insuficiente. Ea și sora ei mai mică, Floria (Brooke Carter) fac tot posibilul să rămână în stare de spirit, dar lucrurile sunt atât de îngrozitoare încât tatăl lui Elodie (Ray Winstone) și mama vitregă (Angela Bassett) sunt de acord să o vândă pentru a se căsători cu un prinț. Odată ce ajung la castel, care arată atât de generat de computer încât este deconcertant, toată lumea este atât de îndrăgostită de bogăția strălucitoare încât nu observă că există un plan nefast. Abia după nunta lui Elodie cu Prințul Henry (Nick Robinson) devine clar că este în pericol grav.

paul colby sfârşitul amar

Regatul are o datorie de mult timp față de un dragon de foc (cu vocea lui Shohreh Aghdashloo), pe care o plătește sacrificând fiarei prințese proaspăt bătute. Implica o ceremonie de cult condusă de regina lipsită de emoții (Robin Wright) și se pare că zeci de doamne au fost aruncate în bârlogul cavernos de-a lungul deceniilor, așa cum descoperă Elodie când este aruncată în adâncuri. În peșteri, create cu mai multe imagini CGI care distrag atenția, ea este forțată să supraviețuiască elementelor și amenințării unui dragon flămând și răzbunător. Gândi 127 de ore se intalneste Game of Thrones întâlnește un joc video cu o grafică proastă pe care l-ai jucat în 1998.

Millie Bobby Brown, Nick Robinson, Robin Wright și Milo Twomey Fată . Prin amabilitatea Netflix

Brown, un actor serios și capabil, face tot posibilul. Este o protagonistă convingătoare și se aruncă în fiecare scenă cu o ferocitate impresionantă, luând cascadorie după cascadorie în timp ce Elodie navighează în peșterile precare, unde prințesele anterioare au lăsat indicii despre cum să scape. Dar peșterile nu sunt atât de clar reale. Aproape puteți vedea unde a început construcția setului de schelet și ecranul verde continuă în multe dintre scene. Îndepărtează povestea, care conține sămânța unei idei bune. După atâtea povești de prințese în care femeia este salvată, este grozav să vezi una care subcutează norma. Elodie este slăbită, puternică și încrezătoare, iar Hollywoodul nu ar trebui să ezite niciodată să pună astfel de femei pe ecran. Dar scenariul împrumută prea mult din poveștile existente, inclusiv Jocurile foamei și Îngheţat , ambele sunt despre o fată care acționează pentru a-și proteja sora.

varza de Bruxelles provoacă gaze

În ciuda ritmului său dezordonat și a intrigii nu atât de originale, Fată este moderat distractiv, datorită în mare parte lui Brown. Există o intriga secundară dulce între Elodie și mama ei vitregă, deși Bassett, nominalizat la Oscar, nu are suficient de mult de făcut. La fel și Winstone, care joacă și în serialul Netflix, mult mai bun Domnilor , lansat săptămâna aceasta. Există elemente bune în film, inclusiv designul costumelor și coperta lui Lykke Li pentru „Ring of Fire”, care joacă peste generic, dar piesele puzzle-ului nu se potrivesc pentru a face o imagine perfectă. Telespectatorii mai tineri se vor bucura probabil, mai ales cei care nu realizează că seturile și efectele practice ar fi îmbunătățit dramatic lucrurile. Există un mesaj feminist acolo care merită. Dar prea mult CGI invocă valea misterioasă. Nu se simte suficient de real pentru a fi adevărat și este neliniştitor, chiar şi într-o lume fantastică ca aceasta. Dacă acesta este viitorul filmului, Hollywoodul are nevoie de o socoteală cu sine. Dar, între timp, dă-i lui Brown ceva mai bun odată ce se înfășoară Lucruri ciudate .

Superman nu în filmul Justice League