Principal televizor Recenzie „Elsbeth”: Prinderea criminalilor într-un mod drăguț și colorat!

Recenzie „Elsbeth”: Prinderea criminalilor într-un mod drăguț și colorat!

Carrie Preston în Elsbeth . Elizabeth Fisher/CBS

În 2009, producătorii Robert și Michelle King ne-au adus Soția bună , una dintre ultimele drame grozave ale rețelei de difuzare. Lansare sub pretextul unei proceduri tipice din sala de judecată CBS, Soția bună Curând s-a dezvăluit a fi o dramă de caracter complex, la egalitate cu contemporanii săi de cablu. Serialul său de continuare, Lupta cea Bună , un titlu de lansare pentru serviciul de streaming CBS All Access (acum Paramount+), a împins cu mult dincolo de sala de judecată pentru a explora realitățile înnebunitoare ale tehnocrației moderne post-adevăr. Prin comparatie, Elsbeth , a treia parte a Regilor din universul lor în curs de desfășurare, este televiziunea foarte ușoară. Este un howcatchem drăguț, colorat, care va fi depus doar ca o dramă, deoarece durează o oră. Elsbeth s-ar putea, ca și personajul său din titlu, să se dovedească a fi mai puțin aerisit și frivol decât pare, dar pe baza celor trei episoade oferite criticilor, este doar o diversiune inofensivă.

Carrie Preston revine în rolul avocatului stăruitor Elsbeth Tascioni, rolul care i-a câștigat un Emmy pentru cea mai bună actriță invitată într-un serial dramă în urmă cu un deceniu. Preston l-a interpretat pe Tascioni în 14 episoade din Soția bună si cinci din Lupta cea Bună , iar în ambele serii optimismul ei implacabil și simțul ei bizar al modei stau în contrast puternic cu fundalul sumbru al corupției legale și al intrigilor corporative. Aici Elsbeth este vedeta și, firește, tonul s-a schimbat în favoarea ei. Elsbeth a părăsit Chicago pentru a lua un nou concert în Marele Măr și îl îmbrățișează cu entuziasmul și energia acelui personaj din Annie care sosește cu „trei dolari, doi saci” etc. Mai puțin încântați sunt oamenii de la Unitatea de Crime Majore a Poliției de Poliție din New York, care sunt forțați să o accepte pe Elsbeth ca observatoare ca răspuns la un șir de procese de arestare pe nedrept. Elsbeth intervine politicos în investigațiile de crimă și își folosește instinctele fin reglate și ADHD-ul armat pentru a urma pistele pe care polițiștii obosiți din oraș le trec cu vederea, aducând ucigașii adevărați în fața justiției și scutind departamentul mai departe, de jena extrem de binemeritată.

Carrie Preston în rolul Elsbeth Tascioni și Wendell Pierce în rolul căpitanului C.W. Wagner în Elsbeth . Elizabeth Fisher/CBS

Elsbeth folosește formatul de mister inversat popularizat de Columbo și a înviat de anul trecut Faţă de poker . Mai întâi, vedem cum ucigașul face fapta și le acoperă urmele, apoi o urmăm pe Elsbeth, care imediat dă seama că poliția urmărește suspectul greșit și petrece restul episodului adunând probele necesare pentru a-și justifica bănuiala, împreună cu făptuitorul. încercând continuu s-o dea de la drum. În rolul lui Watson pentru Holmes, neobișnuit de personalizat, este Carra Patterson în rolul ofițerului Kaya Blanke, o femeie pe care o poartă numele potrivit cu care Elsbeth se împrietenește rapid. Celălalt obișnuit al emisiunii este Wendell Pierce ( Firul ’s Bunk) în rolul căpitanului C.W. Wagner, care poate să nu fie mulțumit de prezența lui Elsbeth, dar este dispus să-i asculte teoriile. Elsbeth este, de asemenea, asociată cu o distribuție rotativă de detectivi care încep ca adversari care urmăresc cu încăpățânare cea mai evidentă explicație pentru fiecare crimă, dar care în cele din urmă ajung să o susțină.

Formula ficțiunea este în mod inerent reconfortantă, dar Elsbeth este deosebit de confortabil. Deși crima care își deschide episodul pilot este destul de sumbru, următoarele două tranșe se îndreaptă spre comedia neagră prostească a lui Doar crime în clădire . (Un episod pare în mod deliberat derivat din comedia Hulu, deși este doar pe jumătate la fel de spiritual.) Salvează pentru Preston Sange adevarat co-star Stephen Moyer în pilot, distribuția invitată este populată în principal cu actori de comedie precum Familie modernă este Jesse Tyler Ferguson și 30 Stâncă este Jane Krakowski. Nu există suspans de care să vorbim și nici acesta nu pare să fie scopul. Unde Columbo sau Faţă de poker poate folosi formatul mister inversat pentru a intensifica drama sau pentru a arunca bile curbe interesante către public, Elsbeth încă nu a făcut-o. Ne trebuie să ne bucurăm de procesul de a rezolva o crimă pentru că personajului din titlu îi place, iar în acest scop modest, spectacolul reușește. Preston este încântător, călușurile merită să chicotească și ora trece repede.

Pentru spectatorii care caută o aventură ageră, previzibilă, cu mize reduse, cu o doamnă principală simpatică, Elsbeth ar trebui să se potrivească foarte bine. Dar pentru fanii emisiunilor care l-au precedat, Elsbeth probabil să fie o dezamăgire. Soția bună și Lupta cea Bună au fost drame incisive despre personaje cenușii din punct de vedere moral care navighează într-un sistem juridic menit să perpetueze puterea și să pedepsească sărăcia, mai degrabă decât să caute dreptatea reală. Nu este exclus că Elsbeth la urma urmei, se va dovedi a avea dinți, iar tentația telespectatorilor cu ceva familiar și aclimatizarea treptat cu o televiziune mai ambițioasă face parte din M.O. a lui Robert și Michelle King. (Vezi pe amândouă Soția bună și Rău .) Deocamdată, este genul de spectacol pe care îl faci în timp ce faci vasele și, dacă farfuriile tale se îngrămădesc, cu siguranță ai putea face mai rău.

„Elsbeth” are premiera pe 29 februarie pe CBS.

căutare inversă a telefonului gratuit fără înregistrare