Principal filme Recenzie „În interior”: Willem Dafoe prins într-un film interminabil

Recenzie „În interior”: Willem Dafoe prins într-un film interminabil

Willem Dafoe ca Nemo în „Inside”. Wolfgang Ennenbach/Focus Features

A sunat un foraj greoi Interior este un vehicul mecanic și din lemn esențial pentru talentele deosebite ale lui Willem Dafoe, care nu înseamnă decât aproape două ore de santină pretențioasă. El joacă rolul unui hoț pe nume Nemo care pătrunde într-un magnific penthouse din Manhattan pentru a fura o avere în comori de artă, atunci când sistemul de alimentare nu funcționează defectuos în mijlocul furtului, lăsându-l blocat doar cu inteligența lui pentru a supraviețui. Restul acestui slog aparent interminabil se concentrează pe ceea ce face el într-un apartament de lux încuiat și deținut indiferent, care pare mai degrabă o galerie de artă decât un spațiu de locuit. Niciun ocupant nu telefonează și nu manifestă interes pentru spațiul gol, în ciuda faptului că a lăsat nesupravegheat răscumpărarea unui rege în artă rară. Nu sună sistemul de alarmă. Nicio voce nu se înregistrează niciodată pe robotul telefonic. Ceea ce primim este o nebunie în creștere, hrănită de nebunie în creștere, în timp ce vedeta se mopește, geme, agonizează, strigă după ajutor și încearcă să găsească suficientă hrană pentru a rămâne în viață. Am spus „test de anduranță”? Acesta deschide noi drumuri în efortul de a rămâne treaz.

INTERIOR (1/4 stele )
Regizat de către: Vasilis Katsoupis
Compus de: Ben Hopkins
În rolurile principale: Willem Dafoe, Gene Bervoets, Eliza Stuyck
Timpul pentru alergat: 105 minute.

El face pipi. Sorge ultimele cuburi de gheață rămase dintr-un frigider care se dezgheță. Mănâncă orice găsește, pe măsură ce se strecoară disperarea. Spărge lucruri în fiecare cameră. Își taie mâna pe un deschizător de conserve. Filmul prinde viață pentru scurt timp când observă o femeie de curățenie pe televizorul cu circuit închis și începe să țipe pentru a-i cere atenția. Dar ea nu-l aude, așa că el se scufundă din nou în letargia lui, la fel și filmul.

Aproape de foame, mănâncă locuitorii colorați ai rezervorului tropical și își face nevoile în piscină. Îmbrăcat într-un fel de caftan religios medieval, el începe încet să distrugă închisoarea bogat amenajată. „Arta este pentru păstrări” sunt patru dintre singurele cuvinte rostite, dar nu au mai mult sens decât orice altceva din film. Îți petreci timpul rugându-te pentru dialog în timp ce ești cu ochii pe ceasul tău, dar nicio recompensă nu vine niciodată. În tăcerea fără cuvinte, Dafoe își petrece timpul scufundându-se mai adânc în disperarea mentală, spargând ochelari și distrugând mobilierul. Nu este niciodată clar de ce nimeni nu sună vreodată la sonerie sau de ce instalațiile sanitare nu funcționează. Sau, de altfel, ceea ce a văzut Willem Dafoe vreodată Interior in primul loc. Nu sunt introduse vreodată idei care să-i atragă sau să provoace gânduri. Bănuiesc că îl poți numi un tur de forță, dar nu este genul de lucru la care s-ar înscrie orice actor în funcție de numărul de replici pe care regizorul (în acest caz, un debutant, Vasilis Katsoupis) le-ar putea salva la montaj. cameră. În mod curios, filmul creditează pe cineva pe nume Ben Hopkins pentru că a scris un scenariu care nu există.

Fața unică a lui William Dafoe și atitudinea ambiguă din punct de vedere moral îl fac un portretist excepțional al nebunilor psihologici de pe ecran, dar absența oricărei dezvăluiri a personajului sau a intrigii fură. Interior de orice interes durabil la distanță.

Ray donovan finalul sezonului 3