Principal artele Recenzie: „Peter Pan merge greșit” este un dezastru magic de comedie

Recenzie: „Peter Pan merge greșit” este un dezastru magic de comedie

Ellie Morris, Jonathan Sayer, Charlie Russell, Henry Shields, Henry Lewis și Matthew Cavendish (din stânga) în „Peter Pan Goes Wrong”. Jeremy Daniel

Peter Pan greșește | 2 ore 5 minute. O pauză. | Teatrul Ethel Barrymore | 243 West 47th Street | 212-239-6200

SPOILER: Peter Pan greșește extrem de bine . Vreau să spun, merge bine mergând foarte greșit și evitând să meargă vreodată bine. Dreapta? Par să fiu peste cap – potrivit când haosul controlat al Teatrului Mischief se întâlnește cu fabula capricioasă din copilărie a lui J.M. Barrie. Sus este în jos, flopping este zbor, iar umilirea este glorie. Actorii care se leagăn din fire se izbesc de apartamente clătinitoare. Tinkerbell este electrocutat de fusa de balet conectată la priză. Căpitanul Hook, huiduit de public, țipă „Taci!” – de parcă Basil Fawlty ar fi intrat într-un teatru comunitar.

când au început ratingurile filmelor

Nu cred că pe cineva le va deranja comparațiile cu icoanele comediei britanice, de la Monty Python la Mighty Boosh; sunt inevitabile, din moment ce Peter Pan greșește este umor englezesc pur, buzele superioare rigide zdrobite de ușile care se deschid chiar în față. Conceptul, văzut pentru prima dată pe Broadway în Piesa care merge prost , este simplu și aplicabil la nesfârșit: „Cornley Polytechnic Drama Society” prezintă o piesă de teatru și, printr-o furtună perfectă de accidentări tehnice, animus în culise și lipsă totală de talent, o năruiește. Se strecoară, de asemenea, un soi de eroism. În ciuda comoțiilor, a peisajului în cădere și a elementelor de recuzită absurde improvizate (băutul unui borcan cu dezinfectant pentru mâini pentru că sticla de rom a dispărut), actorii nefericiți continuă, demonstrând teoria comediei lui Bergson, ca oameni prinși într-un mecanism mecanic. actiuni.

Nancy Zamit (centru) cu distribuția „Peter Pan Goes Wrong”. Jeremy Daniel

Mischief a turnat această piesă timp de aproximativ un deceniu, așa că slapstick-ul complex coregrafiat este șlefuit la un centimetru din viața sa. Chiar și așa, există o mulțime de râsete de șoc, cum ar fi patul supraetajat cu trei etaje pe care acordeonurile pentru copiii Darling și călușele abundente la vedere - primul dintre care este Neil Patrick Harris alunecând pe un scaun rulant care devine ruina existenței sale. . Harris (în emisiune până pe 30 aprilie) joacă rolul naratorului nostru, Francis, și se dublează ca un pirat al lui Hook (Henry Shields) contestat în special. Când acțiunea se oprește din cauza unei alte defecțiuni tehnologice, Harris efectuează un truc de citire a minții pentru public, un pic rar de virtuozitate care merge bine.

În afară de emblematicul Peter Pan și de luptele sale cu Hook, există o altă piesă de conflict de valoare în povestea de fundal a actorilor inepți care joacă actori care joacă rolul lui Peter (Greg Tannahill), Wendy (Charlie Russell), Tinkerbell (Nancy Zamit) și chiar Nana cea. Câine (Henry Lewis). Vezi tu, Peter are o aventură cu Wendy, iar limbajul lor inocent al corpului începe să capete un aer de excitat. Mai târziu, Peter și Tink se trezesc loviti de arcul lui Cupidon și este o problemă amoroasă în Neverland. Părinți, fără griji de conținut: totul este PG-13. (Personal, singurul lucru care l-ar face pe PPGW mai amuzant ar fi înjurăturile și glumele neplăcute, dar hei, sunt un copil.)

Față (din stânga): Harry Kershaw, Chris Leask, Henry Shields, Nancy Zamit, Greg Tannahill; înapoi: (de la stânga) Charlie Russell și Henry Lewis. Jeremy Daniel

Recenzii sisteme de filtrare a apei casei

Lewis, deținând un bas în plină expansiune și o siluetă falstaffiană, câștigă râsul pur și simplu prin faptul că rămâne blocat la jumătatea ușii unui cățel sau, când cântă umbra lui Peter, apărând într-o vestă neagră. Nu subestima niciodată coeficientul de ilaritate al unui om gras într-un costum strâmt care se rotește ca un dansator Fosse. Jonglend cu rolurile de mamă, servitoare și zână, Zamit este o încântare de neobosit. În timp ce Max, cel mai aproape că această gașcă de idioți este cel mai aproape de un erou, ticălosul Matthew Cavendish găzduiește constant mulțimii, spulberând al patrulea perete și dansând pe dărâmăturile lui. Unchiul lui Max a investit în producția din cadrul producției, iar atunci când o coloană sonoră greșită dezvăluie disprețul pe care co-directorii îl au pentru Max, acesta este năucit. Dar se va dovedi în regulă, Wendy dându-i lui Max o mare glumă la sfârșit. Care, din moment ce îl joacă pe Michael Darling, este incest.

Scenariul lui Lewis, Shields și Jonathan Sayer (care joacă rolul unui actor uituc și-a alimentat replicile printr-un set cu cască prost reglat), toată această nebunie farsă ar fi imposibilă fără un design inspirat, regizat cu măiestrie de Adam Megiddo. Setul de placă turnantă cu mai multe locații al lui Simon Scullion se prăbușește magnific; Ținutele lui Roberto Surace ating nivelul perfect de clișeu lipicios (și smulge frumos la indicație); și, în cele din urmă, luminile (Matthew Haskins) și sunetul (Ella Wahlström) completează iluzia defecțiunii mecanice abjecte și totale. Nu veți găsi o prostie teatrală mai vicleană în acest sezon. Nu sunt sigur că cred în zâne, dar loviturile inghinale? Categoric.