Principal La filme Recenzie „The Flash”: Michael Keaton fură spectacolul în Nostalgic Superhero Spectacle

Recenzie „The Flash”: Michael Keaton fură spectacolul în Nostalgic Superhero Spectacle

Ezra Miller   Ezra Miller'The Flash' film premiere, Los Angeles, California, USA - 12 Jun 2023   Jennifer Lopez'The Flash' film premiere, Los Angeles, California, USA - 12 Jun 2023   Jessica Chastain'The Flash' film premiere, Los Angeles, California, USA - 12 Jun 2023
Credit imagine: Warner Bros.

Blițul marchează cu adevărat sfârșitul unei ere în lumea supereroilor. Filmul este ultimul film DC Extended Universe dinainte James Gunn și Peter Safran întoarce pagina la un nou capitol pentru DC Comics pe marele ecran. În ciuda numeroaselor controverse în afara ecranului, Blițul aproape te face să uiți de toate astea. Durerea lui Barry Allen din cauza morții mamei sale îl face să călătorească înapoi în timp pentru a preveni ca acest lucru să se întâmple vreodată.

ce este instant check mate

Decizia lui are consecințe care schimbă lumea. El sfârșește în 2013, când generalul Zod încearcă să invadeze Pământul. Întâlnește o versiune trecută a lui însuși, care vine în călătorie. Barry nu își dă seama de amploarea deciziei sale până când nu vine față în față cu a lui Michael Keaton Bruce Wayne/Batman și nu a lui Ben Affleck versiune.

Michael Keaton
Michael Keaton s-a întors ca Batman. (Warner Bros.)

Pentru aceia dintre voi – ca și mine – care nu s-au gândit niciodată că îl vom vedea pe Michael Keaton îmbrăcând din nou costumul Caped Crusader, revenirea lui la rol este un răsfăț delicios pentru fanii Batman. La exact 31 de ani după ce a jucat ultima dată cu Batman, Keaton demonstrează că are încă ceea ce este necesar pentru a juca Cavalerul Întunecat. El continuă să fie cel mai bun furt de scene.

Multiversul intră în joc într-un mod major în Blițul . Conceptul nu este tocmai străin pentru fanii filmelor cu supereroi din ultimii 5 ani. Cu toate acestea, Universul Cinematic Marvel nu a explicat încă pe deplin dezavantajele multiversului său într-un mod ușor de înțeles. Blițul descompune multiversul într-un mod mai concis în 5 minute decât a făcut Marvel în mai multe filme.

Această călătorie în timp i-a prezentat și pe Barrys și Batman la Supergirl, interpretată de Strada Sasha . Actrița intră în rolul iubit fără efort, iar aceasta este o introducere grozavă a personajului. Cu toate acestea, reiese clar din performanța puternică, dar subtilă a Sasha, că Supergirl își merită timpul în lumina reflectoarelor într-un film independent.

Blițul funcționează cel mai bine atunci când rămâne înrădăcinat în miezul său emoțional: relația dintre Barry și mama lui. Filmul scapă puțin de sub control pe măsură ce situația multiversului implodește și prea multă acțiune CGI. Serviciul de fani este uzându-și bun venit pe marele ecran, dar voi face o excepție pentru Blițul din cauza întoarcerii lui Keaton. Blițul în cele din urmă revine pe drumul cel bun și creează o continuare fascinantă.

Strada Sasha
Sasha Calle cu Ezra Miller în „The Flash.” (Warner Bros.)

Nu poți vorbi despre Blițul fără a vorbi despre Ezra Miller . Concentrându-se doar pe performanța lor din film, sunt uimitoare. Barry (și cealaltă versiune a lui) sunt aproape în fiecare scenă a filmului. Ezra reușește să creeze fără probleme doi Barry complet diferite. Ar fi o ispravă extraordinară pentru orice actor dintr-un film de această amploare și îl scot din parc.

pastile de slăbit care de fapt funcționează rapid

Viitorul lui Blițul rămâne incert pentru moment. Există mai multe elemente de luat în considerare, cum ar fi succesul filmului, dacă Ezra ar trebui sau nu să revină pe fondul unor probleme legale în curs și planurile de viitor pentru universul cinematografic DC. Filmul se termină într-un fel de stâncă, așa că se pare că Warner Bros. ar putea dori să continue povestea lui The Flash. Nu este clar dacă asta îl include sau nu pe Ezra. Dacă asta este tot ceea ce obținem în termeni de un standalone Flash film, apoi regizor Andy Muschietti și întreaga sa echipă a oferit o călătorie satisfăcătoare pentru Scarlet Speedster.