Principal Știri celebrități Denise Richards o critică pe Lisa Rinna drept „crudă și răzbunătoare” după ce a vizionat „RHOBH” Reunion

Denise Richards o critică pe Lisa Rinna drept „crudă și răzbunătoare” după ce a vizionat „RHOBH” Reunion

Denise Richards Vezi galeria   Doar pentru uz editorial. Nu se utilizează coperta cărții. Credit obligatoriu: Fotografie de Moviestore/Shutterstock (1646906a)Wild Things, Matt Dillon, Denise RichardsFilm și televiziune   DENISE RICHARDS
Credit imagine: Oscar Gonzalez/NurPhoto/Erik Pendzich/Shutterstock

Denise Richards , 51 de ani, s-a introdus în drama de pe Adevăratele gospodine din Beverly Hills , la doi ani după ce a părăsit reality show-ul Bravo. The Lucruri sălbatice actrița a mers pe Instagram pentru a-și suna fosta prietenă și co-star Adăugați Cufăr , 59, după acordarea în partea 2 a reuniunea sezonului 12 pe 19 octombrie, unde distribuția a discutat cât de rău s-a tratat Lisa Sutton Stracke după mama ei Lois decedat în noiembrie 2021.

„Am urmărit #RHOBH aseară. Deși am empatie pentru că Lisa Rinna și-a pierdut mama, care este scuza ei în toți ceilalți ani de spectacol pentru că a fost atât de crudă și atât de răzbunătoare?' a scris Denise. Fosta ei coleg de vedetă Garcelle Beavuais „a plăcut” postarea.

Vezi această postare pe Instagram

sper că acest e-mail te va găsi

O postare distribuită de Denise Richards (@deniserichards)

În secțiunea de comentarii, Denise a răspuns unui fan care a spus că Lisa este o „lucrare în curs de desfășurare” și a răspuns: „munca ei în desfășurare își calculează următoarea mișcare”. Lisa și Denise au avut o ceartă în sezonul 10 când Lisa nu a crezut negarea de către Denise a zvonurilor că ea s-a conectat cu fosta RHOBA co-star Brandi Glanville , 49, care Brandi însăși a spus că sa întâmplat . Denise paraseste spectacolul peste dramă după două sezoane.

Cele mai bune 50 de melodii din 2016
  Denise Richards
Denise Richards; Lisa Rinna (Foto: Oscar Gonzalez/NurPhoto/Erik Pendzich/Shutterstock)

În iunie, Lisa a distribuit o captură de ecran a unui mesaj pe care se presupune că i-a trimis un mesaj lui Denise a cere scuze pentru cum a tratat-o ​​pe Trupele Galactice actriţă. „Denise, îmi pare profund rău pentru felul în care te-am tratat în timpul spectacolului. Sper că te descurci bine și ție și familiei tale nu-ți doresc decât tot ce este mai bun”, a scris Lisa în textul datat 2 octombrie (2021). Captura de ecran a arătat că Denise a răspuns: „Mulțumesc foarte mult pentru text. Inseamna mult. Sper că tu și familia ta sunteți bine.”

Denise a sugerat recent că ea ar dori să se întoarcă la RHOBA . A spus ea mai departe Adevăratele Gospodine din Dubai stea Caroline Stanbury Podcast-ul lui în august că a fost „devastată” să o „pierde”. „20 de ani de prietenie” cu Lisa. Denise a spus că conflictul ei cu Lisa „a fost un motiv mare” pentru care nu s-a întors la serial pentru un al treilea sezon. Ea a mai spus: „Mi-e dor de ea, mi-e dor de vechea noastră prietenie, dar nu aș mai fi niciodată prieten cu ea”.