Principal La filme Recenzie „Halloween Ends”: Jamie Lee Curtis și franciza Horror ies cu o notă înaltă

Recenzie „Halloween Ends”: Jamie Lee Curtis și franciza Horror ies cu o notă înaltă

Vezi galeria   Jamie Lee Curtis'Halloween Ends' film premiere, Los Angeles, California, USA - 11 Oct 2022   Jamie Lee Curtis'Halloween Ends' film premiere, Los Angeles, California, USA - 11 Oct 2022   Kyle Richards'Halloween Ends' film premiere, Los Angeles, California, USA - 11 Oct 2022
Credit imagine: Colecția Everett

În urmă cu patru ani, Michael Myers și-a preluat tronul ca principal răufăcător al lumii horror, cu succesul masiv al filmului din 2018. Halloween . Filmul s-a descurcat atât de bine la box office, încât a dat naștere a două continuare - 2021 Halloween Kills si de anul acesta Halloween Se termină , care ar trebui să fie ultimul film din franciza de 44 de ani. Și dacă este, de fapt, ultimul Halloween film pe care îl vom obține vreodată (probabil că nu va fi - să fim reali), apoi nu ne vom plânge. Halloween se termină a încheiat franciza cu o notă înaltă și a dat Jamie Lee Curtis „Fata emblematică finală Laurie Strode, finalul pe care îl merită.

Rohan Campbell
Rohan Campbell în „Halloween Ends” (Foto: Everett)

Halloween se termină începe cu o deschidere la rece foarte bine lucrată. De Halloween 2019, babysitter Corey ( Rohan Campbell ) urmărește un băiat în timp ce părinții băiatului participă la o petrecere pe stradă. Corey și băiatul se distrează urmărind filme înfricoșătoare împreună, dar noaptea ia o întorsătură terifiantă când băiatul moare dintr-o cădere groaznică și Corey este învinuit pentru asta.

Trei ani mai târziu, în actualul Haddonfield, Laurie scrie o carte, locuind cu nepoata ei Allyson ( Și eu Matichak ), și să se bucure de viață. Michael și-a ucis, evident, fiica ( Judy Greer ) acum patru ani (în Halloween Ucide ), dar nu a mai fost văzut de atunci.

Halloween se termină
Halloween-ul se termină (Foto: Everett Collection)

Laurie încearcă să-și continue viața, dar orașul o învinovățește pentru vărsarea de sânge pe care Michael a provocat-o. Orașul îl bătăușește și pe Corey, chiar și după ce acesta a fost achitat de omucidere din culpă, așa că ea se împrietenește cu el. La urma urmei, amândoi și-au văzut partea echitabilă de traume. Dar după ce trece ceva timp, Laurie vede ceva în ochii lui Corey, pe care a văzut odată în cei ai lui Michael. Și mai ales începe să se îngrijoreze după ce Corey începe să se întâlnească cu Allyson. Lucrurile se răsfrâng în curând și, ca de obicei, lucrurile devin rapid violente în Haddonfield în noaptea de Halloween.

Rohan Campbell

Filmul oferă o curbă pe care nu am văzut-o să vină (Corey devine un adept al lui Michael) și, deși ne-a cam iubit, era destul de riscant să luăm ceva atât de greu chiar înainte de a se închide cortina. Dar dacă ne întrebați pe noi, până la urmă a dat roade. Uciderile sunt memorabile, Kyle Richards revine (din nou) ca Lindsey Wallace, există respect pentru franciză în general (chiar și unele semne din cap la Halloween III: Sezonul vrăjitoarei ), iar lupta finală a lui Laurie cu Michael te va lăsa să aplaudați o secundă și să icnești în următoarea. Poate că nu este cea mai puternică intrare în franciza de lungă durată, dar Halloween se termină este acum unul dintre preferatele noastre Halloween filme.

Halloween se termină este acum în cinematografe de peste tot și în flux pe Peacock.