Principal filme Recenzie „Irish Wish”: Lindsay Lohan Rom-Com este un ceas dulce și confortabil

Recenzie „Irish Wish”: Lindsay Lohan Rom-Com este un ceas dulce și confortabil

Ed Speleers și Lindsay Lohan în Dorință irlandeză. Netflix

Cu toate că Dorinta irlandeza este o fantezie despre un scriitor fictiv, regizorul său Damian al lui Jane face dorințele din viața reală să devină realitate. Damian a condus anii 2022 Căzând de Crăciun , o comedie romantică de vacanță încântător de prostă care a adus Lindsay Lohan înapoi în lumina reflectoarelor, reprezentând primul ei rol major în film într-un deceniu după ce cariera ei a fost deraiată fără ceremonie. Acel film, deși sentimental, a reamintit publicului de ce ne place atât de mult Lohan: e distractivă, este un joc pentru bufnițele de pe ecran, părul ei este de invidiat într-un mod care nu poate fi complet explicat. Și acum, mulțumită lui Damian, avem o a doua rundă a lui Lohan Dorinta irlandeza , un roman-com capricios care aduce un omagiu filmelor îndrăgite precum al lui Lohan Vinere ciudată și Doar norocul meu, și comedia romantică favorită a tuturor, cu sediul în Irlanda, An bisect .

dorinta irlandeza ★★★ (3/4 stele )
Regizat de către: Damian al lui Jane
Compus de: Kirsten Hansen
În rolurile principale: Lindsay Lohan, Ed Speleers, Alexander Vlahos, Ayesha Curry, Jane Seymour, Elizabeth Tan
Timpul pentru alergat: 93 de minute.

Lohan o interpretează pe Maddie, o fată drăguță care are probleme în a vorbi pentru ea însăși. Ea este o fostă scriitoare independentă (nu a plătit suficient, eh-hem) așa că a luat un program ca editor de cărți pentru o mare editura din New York, care găzduiește autorul Paul Kennedy ( Alexandru Vlahos ). Paul este o barcă de vis, dar este și un fel de prost și și-a luat tot meritul pentru cel mai recent bestseller al său, în ciuda faptului că Maddie a scris-o practic. În noaptea marii sale lansări de carte, Maddie încearcă să-și facă nervii să recunoască că are sentimente pentru el, dar Paul se îndrăgostește de prietena ei Emma ( Elizabeth Tan ) in schimb. Ea se trezește în curând în drum spre Irlanda pentru nunta lor la moșia familiei lui Paul, un conac cu aspirații jucat de Killruddery House din viața reală. Dacă Maddie ar fi vorbit și acum e prea târziu – sau nu?

cel mai bun scaun de masaj din lume
Lindsay Lohan în Dorință irlandeză. Patrick Redmond/Netflix

Cu câteva zile înainte de nuntă, Maddie își pune o dorință pe un scaun de dorințe mistice, cerând să se căsătorească cu Paul în loc de Emma. Datorită unui sfânt irlandez răutăcios, Maddie își îndeplinește dorința, deși nu se realizează exact așa cum și-a imaginat ea. Ea se trezește atrasă de fotograful James Thomas ( Ed Speleers ), ale căror interese și vise par mai aliniate cu ale lui Maddie. Perechea este prinsă departe de proprietate în timp ce vizitează Cliffs of Moher (acest film este o reclamă potrivită pentru călătoria în Irlanda și nu ai greși dacă ai ceda) și zboară scântei. Între timp, Paul este încă un prost, iar interesul lui pentru Emma nu este diminuat de faptul că este pe cale să se căsătorească cu Maddie. Și dacă ceea ce a crezut Maddie că vrea nu este deloc ceea ce își dorește?

Dorinta irlandeza , care, de asemenea, vede Jane Seymour ca mama lui Maddie și Ayesha Curry în calitate de colega ei domnișoară de onoare Heather, nu încearcă să reinventeze jocul rom-com. Scenarist Kirsten Hansen în mod clar cunoaște și iubește genul, iar ritmurile ei narative joacă în clișeele sale într-un mod nostalgic și fermecător. Știm unde se duce povestea și vrem să ajungă acolo. Speleers, cel mai cunoscut pentru Tu și Downton Abbey , este un rol romantic extrem de simpatic și are o chimie moderată bună cu Lohan, al cărui păr își face unele dintre cele mai bune lucrări aici. Lohan este o fată drăguță, credibilă, care învață să-și găsească vocea și este greu să nu o rădăcini. Filmul este plin de speranță și drăguț, chiar și atunci când se îndreaptă spre ridicol și este un ceas confortabil și distractor într-o altă perioadă a lumii.

ghidul de antrenament al focilor marinei pentru duritatea mentală

Nimeni nu se așteaptă Dorinta irlandeza a fi un câștigător al Oscarului, dar are succes așa cum este. Aș mai urmări încă 50 de comedii romantice cu Lohan în rolurile principale ale lumii, la fel și toți fanii ei. Uneori îți dorești doar ceva înălțător, ușor de îndurat și la nivel de suprafață, ceea ce este (în ciuda faptului că Maddie proclamă că James Joyce este autorul ei preferat). Și doar pentru că un film nu este creat cu nivelul de calificare al Oppenheimer nu o face să nu merite. Avem nevoie de roman-com-uri prostii pentru a trece peste zilele lungi și grele ale realității, așa cum Irlanda are nevoie de dolari turistici după pandemie, așa că de ce să nu sărbătorim Dorinta irlandeza pentru distracția veselă care este. Și Lohan, dacă citești asta, poți te rog să-mi trimiți numele coaforului tău?