Principal Divertisment Julia Wolf își detaliază călătoria într-o recenzie piesă cu piesă a albumului ei de debut „Good Thing We Stayed”

Julia Wolf își detaliază călătoria într-o recenzie piesă cu piesă a albumului ei de debut „Good Thing We Stayed”

de ce urăsc oamenii sjws

Julia Wolf Viața lui este o carte deschisă și ea te invită să răsfoiești paginile Bine că am rămas . „Ca și opera de artă, acest album este o colecție de amintiri care mi-au lăsat urme grele în viața mea”, spune ea. HollywoodLife despre lansarea albumului ei de debut. Peste zece piese, Julia își îmbunătățește jocul cu versuri inteligente – „Te numesc Dracula / pentru că cei mai mulți dintre voi nici măcar nu vă puteți uita în oglindă”, cântă ea la „Dracula” – combinate cu ritmurile pop întunecate. Popul din dormitor întunecat de pe album este un pic de vis cu ochii deschisi și un strop de a coșmar , creând un sunet care va rămâne cu ascultătorul mult timp după terminarea albumului.

Bine că am rămas marchează sfârșitul unui capitol din viața Juliei. Nativa din New York a muncit din greu la cariera ei de când single-ul ei „Captions” a ajuns pe serviciile de streaming în 2019. „Au fost multe eșecuri și succese detaliate în acest nou LP. Povestea spune călătoria cum am ajuns astăzi aici și motivele care mă fac să fiu cine sunt”, spune ea înainte de lansarea albumului. „Aproape că am renunțat acum câțiva ani, gata să ne mutăm într-o altă țară și să trăim viața altcuiva, tot ce pot spune este că este un lucru bun că am rămas.”

Odată cu lansarea albumului și noul videoclip autobiografic pentru „Rookie of the Year”, Julia a oferit o detaliere piesă cu piesă a sensului din spatele cântecului de la debutul ei. Verifică și nu uita să o prinzi pe Julia cu ea Turul Gothic Babe Tendencies în februarie.

Vezi această postare pe Instagram

O postare distribuită de 🐺WOLF🐺 (@juliawolfnyc)

'Acum'

Pentru mine, „Acum” este o povestire directă de unde am început până unde sunt astăzi. Sunt ceasurile deșteptătoare de la 4 dimineața care intră în oraș la serviciu, apoi intră în studio pentru a scrie, apoi se întorc acasă atât de târziu - doar pentru a face totul din nou a doua zi. Este mișcarea microfoanelor deschise zilnic, iar să fii atât de dureros de timid în fiecare noapte te simți ca și cum ai trage în sicriu din cauza cât de pierdut te simți. Dar o faci pentru că în adâncul tău, crezi în tine. Ai viziuni despre viața pe care o îți dorești cu disperare și știi că nu te-ai lăsa cu adevărat să visezi la ceva ce nu credeai că poți obține. Nu există alte opțiuni și nu există nici un plan B, pentru că viața în orice alt mod pur și simplu nu l-ar reduce.

Shervin Lainez

„Dă-te jos”

„Get Off My” este imnul prea relatabil pentru oamenii care s-au săturat și peste a fi maltratați. Se bazează pe o poveste adevărată la începutul carierei mele, în care timpul meu nu a fost apreciat și, la rândul său, a fost luat de la sine înțeles, ca și cum ar fi de unică folosință. Dar atunci când oamenii te ridică, devine impulsul de care ai nevoie, lovitura de a rămâne motivați și de a le dovedi atât de greșit încât se târăsc înapoi, ceva ce vedem că se întâmplă din nou și din nou. Când începi să te descurci bine și să crezi în tine, toată lumea vrea să spună că a avut o mână de ajutor în a-ți face realizările care urmează să devină realitate. Dar această melodie este aici pentru a închide acest drept și pentru a le spune literalmente oamenilor să se lase de pe... spate.

„Dracula”

Petrecerea cea mai mare parte a tinereții mele pe tribune mi-a dat cu adevărat timp să observ și să învăț cum să citesc o cameră. Fiind persoana liniștită din cameră - chiar poți vedea liniile pe care oamenii sunt dispuși să le traverseze pentru a obține ceea ce își doresc. Fiind o persoană care este un fan horror, am vrut să-l folosesc pe iubitul nostru Dracula, vampirul care nu își poate vedea propria reflexie, ca o modalitate de a chema oamenii care aruncă cea mai mare umbră în timp ce se ascund în spatele ușilor închise sau a telefoanelor. Oamenii devin atât de cu două fețe și cred că i-au păcălit pe toți cei din jurul lor când într-adevăr lumina reflectoarelor nu ar putea străluci mai mult.

Shervin Lainez

„Tendințe gotice pentru bebeluși”

„Gothic Babe Tendencies” vorbește despre felurile în care mă simt când încep să dezvolt sentimente pentru cineva. Găsirea pe cineva care îți place este o provocare, o raritate în zilele noastre, așa că atunci când se întâmplă, ceva în mine spune că nu va dura. Este un fel de mentalitate sumbră a crede că este prea frumos pentru a fi adevărat, așa că mai bine să alergi înainte de a te răni potențial. Dar există o parte din mine care, desigur, vrea să creadă. Care vrea să se predea soarelui în loc să fugă de el. Cred că mulți dintre noi, babele gotice, luptăm între a alege să trăiască în întuneric sau, în cele din urmă, să facă un salt de credință și să pună în pace acele „ce-ar fi dacă”.

„Băiat cu balamale”

Nefiind scris niciodată o melodie ca aceasta, mi-am dorit una pe care să o cânte colegii mei lupi, pregătindu-mă pentru următoarea lor întâlnire. Este partea jucăușă a întâlnirilor, partea în care ești încă prea ocupat să te concentrezi asupra carierei tale pentru ceva serios, dar nu te deranjează o seară distractivă când programul vechi o permite. Scena întâlnirilor, în special în New York City, este atât de sălbatică. Te trezești spunând da mai spontan și hrănindu-te din acea energie contagioasă a forfotei, căutând noi amintiri de făcut și, ei bine, noi băieți cu inele de nas cool.

„Trist prea tânăr”

Nu am multe melodii care să descrie ceea ce mă face pe mine . Este vulnerabil și terifiant să te expui atât de clar, dar am simțit că albumul nu ar fi complet fără el. „Sad Too Young” este felul în care m-am simțit întotdeauna. Există experiențe de bază prin care am trecut când eram copil mic, care m-au modelat în ceea ce sunt astăzi și, fără a intra în ceea ce sunt, voi spune că m-au întristat la o vârstă foarte fragedă. De atâtea ori, oamenii mă întreabă de ce nu pot vorbi, de ce nu pot răspunde la o întrebare „simple” despre mine sau de unde îmi vine timiditatea. Acest cântec este modul meu de a mă explica.

Adevărul este că, când crești cu atât de multă rușine și anxietate, ești prea ocupat să te concentrezi pe cum să treci peste fiecare moment, încât nu experimentezi de fapt ceea ce ți se întâmplă. Nu vă formați memoria pe care trebuia să o faceți. O aduc înapoi la modul în care acest lucru mă afectează și în relațiile romantice și la modul în care tiparele trecutului meu îmi îngreunează să mă apropii de oameni. Nu este că nu vreau asta, cred că este doar ceva care trebuie înțeles de alții.

'Virginitate'

„Virginitatea” vorbește despre o chestiune extrem de personală care a purtat multă tristețe și furie la acea vreme, dar a oferit și o mulțime de perspectivă asupra mea retrospectiv. Sunt sigur că mulți dintre noi ne putem simți că ne dorim pentru prima dată să fim cu cineva la care ținem profund, deoarece asta a fost ceva ce sora mea și cu mine ne-am promis reciproc, dar uneori viața se întâmplă și promisiunile sunt încălcate. Mi-am dat seama că este important să te pui pe tine pe primul loc și să nu aleg niciodată să te mulțumești. Este o reamintire a faptului că pentru atâtea momente pe care le trăim, care se simt întunecate, regretate sau sumbre, urmează momente pline de lecții și frumusețe care ne fac să apreciem cine suntem și cum alegem să mergem mai departe în viața noastră.

Shervin Lainez

„Ucigaș fierbinte”

„Hot Killer” este pentru fata pe care toată lumea o consideră „prea dulce” pentru a rupe inimile. A avea o dispoziție liniștită nu înseamnă că îi pui automat pe toți ceilalți pe un piedestal. În spatele fiecărei domnișoare nevinovate aflate în dificultate se ascunde o femeie vicleană care înțelege frumusețea de a fi cea mai puțin așteptată. Și, deși nu suntem întotdeauna cei mai zgomotoși din cameră, suntem cu siguranță cei mai observatori, punând mereu la cale următoarea noastră mișcare.

„Fetele de la Sorority”

Ce este mai încurajator decât o casă de sororitate plină de fete care poartă marfa noastră? Acesta este tonul din spatele acestui cântec. Este vorba despre codul fetelor și despre spatele reciproc. Aceasta este șansa mea de a-mi spune în sfârșit părerea și de a mă susține atunci când nu puteam de toate acele nenumărate ori în timpul zilei. De la întâlniri cu neprezentări până la renunțarea la slujbele de zi și pariarea pe noi înșine, Sorority Girls este cântecul care ne reamintește că deținem toate cărțile și ne luăm viitorul în propriile mâini.

„Începătorul anului”

„Începătorul anului” înseamnă să alegi în sfârșit să pariezi pe tine și să realizezi că totul începe cu tine. Nimeni altcineva nu va scrie melodiile, nu va înregistra videoclipurile, nu va răspunde la mesaje, nu va merge la slujba de zi [și] apoi va juca microfone deschise 5 nopți pe săptămână. Trebuie să crezi în tine și trebuie să depui treaba. Îmi amintesc multe despre North Shore și grind de a trece prin momentele de îndoială. Mă refer la renunțarea și aproape să mă mut în Italia cu tatăl meu, gata să deschidă o pizzerie, pentru că am atins cel mai mic dintre jos după ani de fundătură. Este vorba de perseverență și de recompensele care vin cu aceasta. Obișnuiam să-mi scriu toate obiectivele cu cerneală invizibilă pe pereții dormitorului meu când eram copil, pentru că în adâncul meu, știam că ceva, într-o zi, se va întâmpla cu mine. Mai avem un drum lung de parcurs, dar mă uit în jur acum și nu-mi vine să cred cât de departe am ajuns.

Faceți clic pentru a vă abona pentru a primi buletinul nostru informativ gratuit HollywoodLife Daily pentru a primi cele mai tari știri celebrități.