Principal filme Recenzia „Madame Web”: Ce mizerie încurcată au țesut

Recenzia „Madame Web”: Ce mizerie încurcată au țesut

Dakota Johnson în Madame Web. Sony Pictures

Să scoatem mai întâi un lucru din drum: Madame Web nu este la fel de rău ca Morbius , un film care pare fabricat să fie unul dintre cele mai rele lucruri afișate vreodată pe ecran. Dar este rău. Scenariul este atribuit a patru persoane — Matt Sazama, Burk Sharpless, Claire Parker și regizorul S. J. Clarkson — dar vina este a Sony, care a dat drumul la film la fiecare pas, de la concepție până la mizeria pe care o vei vedea (sau, probabil, nu vezi) în cinematografe.

MADAME WEB (1/4 stele )
Regizat de către: S. J. Clarkson
Compus de: Matt Sazama, Burk Sharpless, Claire Parker, S. J. Clarkson
În rolurile principale: Dakota Johnson, Sydney Sweeney, Celeste O'Connor, Isabela Merced, Tahar Rahim, Mike Epps, Emma Roberts, Adam Scott
Timpul pentru alergat: 116 minute.

Madame Web este aparent o poveste de origine a personajului de benzi desenate, interpretat în lemn de Dakota Johnson, care adoptă abordarea exact opusă a performanței intense și metode a lui Jared Leto în Morbius . Johnson o interpretează pe Cassie Webb, o paramedic incomod din New York, care se simte incomod în preajma copiilor și are o prietenie fără chimie cu partenerul ei Ben Parker (Adam Scott, care s-a lăsat cumva legat de asta). Cassie a crescut în plasament după ce mama ei (Kerry Bishé) a murit la naștere în timp ce cerceta păianjeni în Amazon. După un accident la locul de muncă, puterile latente ale lui Cassie se trezesc, permițându-i să găsească o privire asupra evenimentelor viitoare. Acest lucru devine util atunci când îl întâlnește pe Ezekiel Sims (Tahar Rahim, care merită mai bine), răufăcătorul generic a valorificat și unele dintre puterile păianjenului Amazon.

actualizare a procesului colectiv dnc

Viziunea de viitor a lui Cassie nu este utilă pentru public, care este forțat să urmărească scenă după scenă la repetare. Chiar și secvența de deschidere, despre istoria mamei ei cu Sims, este reluată la jumătatea filmului. Aceasta înseamnă că, în esență, Clarkson și editorul ei Leigh Folsom Boyd folosesc o oră de filmare pentru a crea un film de două ore. Este obositor și epuizează povestea oricărei tensiuni dramatice. Ce este în joc dacă am văzut deja acțiunea jucată o dată, acoperită cu CGI neclar? Acțiunea în sine este mult mai rea. Puterile lui Cassie se limitează la a vedea lucrurile în câteva minute în viitor, dar ea nu a fost impregnată cu super-putere sau venin ca Sims, așa că, practic, fiecare secvență de acțiune este Cassie anticipând următoarea mișcare a răufăcătorului și apoi face altceva. Este plictisitor și fără frecare.

podcast ca casetele negre

Intriga, care este un cuvânt generos pentru ceea ce se desfășoară Madame Web , o urmărește pe Cassie în timp ce încearcă să protejeze trei adolescente enervante – interpretate de Sydney Sweeney, Celeste O’Connor și Isabela Merced – de la Sims, care a avut viziuni despre ele ca femei-păianjen ucigându-l. S-a păstrat tânăr cu venin de păianjen (sau ceva de genul acesta) și nu vrea să-și cedeze puterea. Asistenta lui (Zosia Mamet, dând admirabil tot posibilul cu aproape nimic) folosește tehnologia de recunoaștere facială pentru a le urmări, dar este limitată, deoarece filmul este plasat în 2003 și Cassie este întotdeauna cu un pas înainte.

Filmul este bine în primele 30 de minute și aproape că te întrebi dacă s-ar putea să nu fie atât de rău pe cât își imaginează toată lumea. Dar apoi, cumva, devine din ce în ce mai rău până când te simți jenat pentru distribuție, care probabil nu ar putea să-ți spună ce Madame Web este despre dacă este întrebat. Emma Roberts apare ca cumnata lui Ben, Mary Parker, care este foarte însărcinată. Ea este aparent acolo ca o referire la originea lui Spider-Man, dar fără nicio explicație în film se simte plasată la întâmplare. Același lucru este valabil și pentru personajul lui Ben, care este probabil unchiul Ben al lui Peter Parker. Acesta este un ou de Paște? Mai primim o nouă repornire a Spider-Man? De ce Sony continuă să creeze aceste povești despre originea ticăloșilor care nu se adună niciodată la ceva mai mare? Cât de rău va Kraven vânătorul fi când apare în august? Cine este persoana de la Sony care continuă să spună: „Da, aceasta este o idee bună, să facem alta”?

Madame Web , ca Morbius și Venin , își configurează personajul titular ca viitor super-erou. Nu există o secvență post-credite (bun venit), dar există fulgerări finale ale lui Madame Web care controlează deplin clarviziunea ei și ale Femeilor Păianjen, care se pare că obțin și puteri la un moment dat filmul nu le dezvăluie. Eșecul filmului este dezamăgitor la nivel de suprafață, unde vrei doar să te bucuri să-l vezi, dar și că avem un film de benzi desenate cu femei și regizat de o femeie și este rău. Dar poate că acesta este punctul culminant al egalității de gen: femeile pot face filme groaznice aproape la fel de bine ca bărbații.

cum arată ciupercile