Principal filme Recenzie „American Dreamer”: Shirley MacLaine și Peter Dinklage sunt o pereche perfectă

Recenzie „American Dreamer”: Shirley MacLaine și Peter Dinklage sunt o pereche perfectă

Shirley MacLaine și Peter Dinklage joacă rolul principal Visător american , o comedie neconvențională, cu glume discrete și răsturnări bruște ale intrigii care te țin în picioare. Prin amabilitatea Vertical Entertainment

Este întotdeauna un răsfăț să o primim înapoi pe ecran pe Shirley MacLaine, înflăcărată, versatilă și aproape întotdeauna surprinzătoare, deși acum, la pensie fericită la vârsta de 89 de ani, rolurile sunt mai mici și pare mai puțin omniprezentă decât înainte. Totuși, nu există nimeni ca ea și face o impresie unică și memorabilă în fiecare rol, indiferent de mărime. Ea nu mai numără numărul de rânduri pentru a determina importanța unui film. Tocmai își atinge marca, camera rulează și fură spectacolul.

câți copii a avut Charles Dickens

VISĂTOR AMERICAN ★★ (3/4 stele )
Regizat de către: Paul Doctor
Compus de: Teodor Melfi
În rolurile principale: Shirley MacLaine, Peter Dinklage, Matt Dillon, Danny Glover
Timpul pentru alergat: 98 de minute.

În Visator american, Părul roșu caracteristic este o perucă care acoperă argintul înzăpezit al vârstei iminente, în rolul unei bătrâne chinuitoare care se îndrăgostește de un pitic. În împrejurimile ridicol de trezite de astăzi, este enervant să ții pasul cu termenii acceptabili din punct de vedere politic pentru condiția umană, dar atât „pitic” cât și „unul dintre Oameni Mici” sunt permisi, chiar dacă ambii termeni par îngrozitor de inadecvați atunci când Micuța în cauză este dublu talentat Peter Dinklage, a cărui dimensiune poate să-i fi limitat posibilitățile de lucru, dar a avut un noroc remarcabil în a evita clișeele. Este așa cum ar trebui să fie, pentru că este un actor bun demn de roluri importante de demnitate și statură.

În Visator american, Dinklage eseuri unul dintre cele mai bune ale sale ca dr. Philip Loder — adoptat în copilărie de misionarii mormoni, renegat de credință pentru că a făcut sex cu unul dintre bătrâni, acum absolvit la nivelul de profesor care se luptă, prost plătit, care lucrează ca profesor adjunct într-un mic colegiul din Massachusetts. Singurul lucru pe care visează să-l dețină este o casă proprie, așa că își dedică cea mai mare parte a timpului răspunderii la anunțurile imobiliare. Când în sfârșit găsește unul pe care și-l poate permite, acesta este deținut de un bătrân excentric cinic și sarcastic într-un scaun cu rotile pe nume Astrid Fanelli (MacLaine), care oferă conacul la un preț absurd de mic, cu prevederea ca cumpărătorul să rămână într-un oaspete. parte a casei până moare. În mod miraculos, visul lui începe. La fel și coșmarul lui.

forța Star Wars trezește banii făcuți

După ce și-a epuizat finanțele, fiica adoptivă a bătrânei, un avocat legal, inițiază un plan de anulare a contractului său. În haosul juridic și social care a urmat, Astrid, predispusă la accidente, cade pe cap. Moartă de 12 minute, ea îl vede pe Isus. Sună ca Jimmy Stewart, dar arată ca cântărețul pop Prince. Dr. Loder se trezește brusc responsabil de recuperarea proprietarei sale, dar până când aceasta își revine în mod miraculos, ei se îndrăgostesc. Nu toate sunt plauzibile, dar sunt mereu plăcute și pline de surprize. Regizat de Paul Dektor, dintr-un scenariu dezarmant de excentric de Theodore Melfi, Visător american este proaspăt, original, imprevizibil și neașteptat de amuzant. Râsetele sunt organice, deci nu este o comedie convențională, dar glumele subestimate și răsturnările bruște ale intrigii te vor ține pe picioarele tale. Dinklage și MacLaine sunt o pereche perfectă de co-staruri, jucându-se unul pe celălalt și nu își folosesc niciodată timpul pe ecran ca ceva mai puțin decât generos. Matt Dillon și Danny Glover contribuie la un sprijin neobișnuit și discret. Sunt rare momente în care MacLaine arată ca bătrâna Shirley, dar mai ales ea face ceea ce este potrivit pentru rol și se potrivește frumos și discret în materialul filmului, fără nicio zbârcire. Corecție: există multe riduri Visator american, dar ridurile sunt toate ale ei.