Principal filme Recenzie „Heart of Stone”: un film de spionaj derivat care încă dă rezultate

Recenzie „Heart of Stone”: un film de spionaj derivat care încă dă rezultate

Sophie Okonedo în rolul Nomad și Gal Gadot în rolul lui Rachel Stone Inima de piatra . Cr. Robert Viglasky/Netflix © 2023.

O organizație secretă de spionaj formată din agenți de elită care operează în afara oricărei jurisdicții naționale. Un protagonist al cărui timp în acest grup este complicat de inima lui sângerândă și de nevoia de a proteja mai mulți oameni decât ar trebui. Un corp perfid de IA care ne amenință întreaga lume, dacă ar cădea în mâini greșite.

Dacă aceste puncte ale intrigii și descrierile personajelor sună familiar, este probabil pentru că toate sunt cheie pentru luna trecută Mission: Impossible - Dead Reckoning Partea întâi . Dar și aceste componente alcătuiesc Netflix (NFLX) cel mai nou film de acțiune al lui, Inima de piatra , un film de spionaj care le folosește pentru rezultate utile (dacă nu superioare).

INIMA DE PIATRA ★★1/2 (2,5/4 stele )
Regizat de către: Tom Harper
Compus de: Greg Rucka, Allison Schroeder
În rolurile principale: Gal Gadot, Jamie Dornan, Alia Bhatt, Sophie Okonedo
Timpul pentru alergat: 125 min.

pilula care te face slab

Gal Gadot joacă rolul lui Rachel Stone, un agent de înaltă calificare care lucrează pentru Charter, un grup întunecat de lideri și agenți de informații care țin lumea în siguranță de ea însăși folosind Heart, un program sofisticat de inteligență artificială. Filmul începe cu ea sub acoperire ca agent MI6 amator, alăturându-se la operațiunile pentru a sparge un traficant de arme cu coechipierii britanici Parker (Jamie Dornan), Yang (Jing Lusi) și Bailey (Paul Ready). Cu toate acestea, operațiunea ei în cadrul unei operații este larg deschisă de Keya (Alia Bhatt), un hacker strălucit cu inima pusă pe, ei bine, inima.

Lucrurile încep într-un ritm alert, cu regizorul Tom Harper ( Peaky Blinders , Trandafir salbatic ) împletind o răceală distractivă deschisă în vârful Alpilor. Echipa MI6 trosnește cu un ritm carismatic, iar novice-ul pretins cu ochi de căprioară al lui Gadot servește ca un clipesc de cunoștință pentru public. Este inevitabil ca coperta ei să se dezlănțuie, iar filmul are prima sa mică întorsătură (una dintre câteva, deși încep rapid să aibă profituri din ce în ce mai descrescătoare), pe măsură ce ea se transformă dintr-un împingător de creion cu maniere blânde într-un tip răufăcător de parașutism, tiroliană. sparge fundul rău. Actrița este mai mult decât capabilă să ancoreze o scenă de luptă și Inima de piatra îi oferă spațiu pentru a-și folosi abilitățile. Lusi și Dornan impresionează, de asemenea, în secvențele mai pline de acțiune, deși prima este subutilizată, iar cea de-a doua nu prea are ocazia să se arate ca co-starurile lui.

Jing Lusi în rolul lui Yang și Jamie Dornan în rolul lui Parker Inima de piatra . Robert Viglasky/Netflix

Acest tip de potențial nerealizat este în centrul (iertați jocul de cuvinte). Inima de piatra problemele lui. Filmul prezintă o aventură globetrot, în care personajele se îndreaptă din Italia până în Islanda până în Sahara, dar măreția locațiilor sale este degradată de un CGI destul de evident. Același lucru se poate spune despre acțiune. Da, mai multe scene de luptă sunt extrem de fizice și există o urmărire captivantă cu mașina prin Lisabona, dar aceste succese ajung să fie umbrite de piese de decor grele de efecte, care par prea plate pentru a avea un impact.

site-uri de întâlniri pentru seniori peste 70 de ani

Personajele tind să împărtășească această planeitate. Agentul MI6 al lui Dornan și hackerul torturat al lui Bhatt sunt în fața unor povești de fundal deosebit de complicate, doar pentru ca particularitățile motivațiilor lor rămân în mare parte neexaminate. Inima de piatra optează pentru linii mari, ceea ce ar fi puțin mai de scuzat dacă restul filmului ar atinge culmile pe care și-a propus atât de clar.

Rachel Stone este la fel de aproape de o copie carbon a Ethan Hunt a lui Tom Cruise pe cât ar putea permite legea drepturilor de autor; secretul Cartei și strategia de recrutare o imită pe cea a FMI. La fel ca Benji al lui Simon Pegg, personajul lui Matthias Schweighäfer există în mare măsură pentru a analiza date pe computere ridicol de high-tech. Pentru o mică schimbare de franciză, Nomadul lui Sophie Okonedo îi oferă lui M al lui Judi Dench o alergare pentru banii ei când vine vorba de prelegeri severe, dar efectul este același. Inima de piatra este bucuros să își ia indiciile de la predecesorii din genul de spionaj – ceea ce nu este o problemă în sine. Formula încă funcționează, dar suma părților filmului nu se adună la fel.

cbd pentru câini lângă mine