Principal artele Recenzie „The Cottage”: Această nouă farsă de pe Broadway este un fiasco

Recenzie „The Cottage”: Această nouă farsă de pe Broadway este un fiasco

Eric McCormack, Laura Bell Bundy, Alex Moffat, Lilli Cooper și Dana Steinold (din stânga) în Cabana la Teatrul Helen Hayes. Joan Marcus

Amplasată în vara anului 1923 într-o cabană amenajată cu lux din mediul rural britanic, noua farsă prostească de pe Broadway numită Cabana la Teatrul Helen Hayes este prea vulgar, inutil și stupid pentru a fi descris, dar mă simt obligat să încerc. Rakish playboy Beau (folositor pe Eric McCormack de la Voința și Grația) și blonda slabă Sylvia (Laura Bell Bundy) au avut o aventură. Ei bine, nu este prea o afacere. Au dormit împreună în cabană o noapte pe an timp de șapte ani. Dar este un pic cam lipicios, știi, pentru că Beau este cumnatul Sylviei, iar soția sa însărcinată, Marjorie (Lilli Cooper) ar fi murit dacă i-ar spune cineva vreodată. Ceea ce Sylvia intenționează să facă. Nu face nimic. Marjorie sosește și anunță că este îndrăgostită de fratele lui Beau, Clarke (Alex Moffat), care este și soțul Sylviei și tatăl copilului așteptat al lui Marjorie. Intră și celălalt iubit al lui Beau, Dierdre (Dana Steinold), care anunță că soțul ei Richard i-a ucis pe toți iubiții ei anteriori și acum intenționează să-l omoare pe Beau. Dierdre către Beau: „Am crezut că divorțul tău este definitiv.” Frumos pentru public: „Finala este o astfel de ambiguu cuvânt.' Și acesta este un lucru atât de ambiguu Joaca! De asemenea, zgomotos, nechibzuit și imbecil.

cel mai bun site pentru a cumpăra inele de logodnă

Este un debut regizoral pentru prima dată al actorului Jason Alexander, care a dat dovadă odată de un simț devotat al umorului ca un obișnuit la Seinfeld, dar acum conduce o distribuție greșită, din păcate, de alți șase actori la un pas febril, să țipe, să țipe și să înghită două ore de lecturi de versuri uniform suprasolicitate, care îi fac să pară că oferă un dialog cu mobilierul. Toată lumea vorbește (scârțâie?) cu accente false care seamănă cu o înregistrare de 33 de rpm a gâștelor redate la o viteză de 78 de rpm. Ultimul (și cu siguranță cel mai puțin) este soțul lui Dierdre, Richard (Nehal Joshi), care sosește târziu cu o barbă falsă și se dovedește a fi un alt iubit al Sylviei, al cărui nume real este William. mai esti cu mine?

Actorii vorbesc la nesfârșit despre nimic și 90 la sută din ceea ce spun ei este de neînțeles. Călușul care rulează Cabana depinde de râs nenumăratele ascunzătoare în care actorii caută țigări, preluând-le din sticle de vin, sertare de la șemineu și penisurile statuilor. Supraîncărcate cu trucuri pentru a umple timpul de joc, gagurile vizuale includ o crosă de golf care se pliază în jumătate, o armă care nu trage și un porc-spic umplut hidos. Când totul eșuează, o scenă întreagă este dedicată fartingului.

Ineptitudinea deznădăjduită a dramaturgului, Sandy Rustin, face greu de spus exact care este rostul acestui fiasco abisal. Poate fi sau nu intenționat ca o falsă a vechilor comedii de salon ale lui Noel Coward, dar este atât de rău încât îl face pe Sir Noel să pară și să sune la fel de serios și important precum Molière și Aristophanes împreună. Cel mai bun lucru despre Cabana este cabana, proiectată de cineva cu numele Paul Tate dePoo III. Orice altceva seamănă mai degrabă cu un apartament. Chiar și în calitate de ciocârlă, este sub standardele de pe Broadway.

de unde să cumpăr un cărucior

Există un singur lucru de făcut în legătură cu ceva atât de prost. Are cineva o lanternă?