Principal Știri celebrități Teresa Giudice o critică pe „Immigrant B–ch” Sofia Vergara după o întâlnire foto incomodă

Teresa Giudice o critică pe „Immigrant B–ch” Sofia Vergara după o întâlnire foto incomodă

Teresa Giudice & Sofia Vergara Vezi galeria   Teresa Giudice cu fiicele Gia și MilaniaStyle360 în timpul show-ului de modă Just Dance with Boy Meets Girl, New York, America - 12 septembrie 2013   EXCLUSIV: Joe Giudice și fiicele sale Gia și Milania sunt văzuți petrecându-se într-o vacanță la Roma cu o femeie neidentificată. Se bucură de un prânz în aer liber, apoi merg la cumpărături în cartierul modei din orașul etern, înainte de a se opri în Treptele Spaniole pentru niște selfie-uri. 07 noiembrie 2020 Poza: Joe Giudice, Gia Giudice, Milania Giudice. Credit foto: MEGA TheMegaAgency.com +1 888 505 6342 (Mega Agency TagID: MEGA713716_003.jpg   Melania Giudice, Teresa Giudice și Gia Giudice
Z100's iHeartRadio Jingle Ball, New York, USA - 07 Dec 2018
Credit imagine: REX/shutterstock

Theresa Giudice , 45 de ani, nu a răsturnat nicio masă când a plecat sophia vergara , 45 de ani, dar și-a folosit cuvintele și apoi câteva! În timpul unui panel „Gettin’ Real With The Housewives” la Mohegan Sun, CT, pe 29 octombrie, Teresa a povestit unui public plin în interiorul Teatrului Cabaret, despre o experiență îngrozitoare pe care a avut-o cu Familie modernă actriţă . Când a fost întrebată despre cele mai bune și cele mai rele întâlniri ale ei cu celebrități, Teresa s-a grăbit să spună o poveste despre o dată când ea și Sofia s-au întâlnit pe un covor roșu. Teresa a spus că publicista ei Bravo i-a spus că Sofia va merge pe covorul roșu și că vor să facă fotografii cu actrița. Și, când cei doi s-au încrucișat, Teresa a spus că Sofia a umbrit-o și a pășit în fața ei, blocând-o de la cameră.

„Nu a vrut să facă o poză”, a spus Teresa în timp ce demonstra mulțimii ce sa întâmplat, după ce Danielle praf , 55 de ani, acționează ca Sofia. „Nici măcar nu am făcut nimic [când s-a întâmplat]… Și, sunt atât de supărat pe mine, pentru că am vrut să spun: „B–ch, nu vreau să fac o poză cu tine!”” Apoi , Teresa a spus că Sofia s-a plâns propriului publicist și a întrebat: „De ce mă faci să fac o poză cu acea femeie?”, făcând referire la Teresa.

„Sofia Vergara, nu o suport”, a proclamat Teresa publicului. „Urăsc să spun asta, pentru că eu sunt italiană, ea este columbiană; ea are un accent; ea are mai mult accent decât mine; ai crede că ar fi drăguță, știi, pentru că este o imigrantă, doar spun.” Da. [Urmăriți parțial panoul, mai jos; curtoazie de TMZ ].

Wendy Williams , 53 de ani, a sunat despre comentariile controversate ale Terezei și a ajuns să se alăture ei în timpul segmentului „Subiecte fierbinți” de astăzi din emisiunea ei. „Ascultă, îmi place că Teresa a fost atât de sinceră cu ceea ce a spus”, a spus Wendy audienței sale. „Sofia, te rog nu aplauda. Este evident că te uiți la Gospodinele Jersey . Deci, Teresa, ești o vedetă în casa ei. Fii foarte clar, chiar dacă [Sofia Vergara] este cea mai bine plătită actriță de la televizor, ea încă se uită Gospodine . Dacă nu ar fi făcut-o, nu ar fi umbrit-o pe Teresa.

Wendy și-a dus părerile mai departe când a sunat-o pe Sofia spunând: „Ce, ai o problemă cu Jersey?” Gazda a numit apoi presupusele acțiuni ale Sofiei „de pisiciune” și a lăsat-o pe Teresa cu asta: „Teresa știe, una dintre cele mai mari vedete din lume, știe exact cine ești! Poți dormi bine în noaptea asta, Teresa!”

Teresa nu a vorbit încă de la comentariile ei din timpul panelului. Și Sofia nu a abordat comentariile Terezei.

AlfaLife , crezi că Teresa a fost în dezacord?